Skocz do zawartości

Brak ikony Centrum Akcji


Rekomendowane odpowiedzi

Na początku witam wszystkich użytkowników tego forum.

 

Jakiś czas temu miał miejsce konflikt na linii Norton IS a Centrum zabezpieczeń, w wyniku którego to drugie zostało wyłączone.

Samo centrum udało się włączyć i działa do tej pory, tyle że od tego czasu na pasku zadań nie pojawia się ikonka centrum akcji.Odpowiednia opcja w menu włączania i wyłączania ikon systemowych jest u mnie wyszarzona. Mój system to Windows 8 x64

Czy mógłbym prosić o pomoc w jej przywróceniu ? 

 

Dodaję logi z OTL.

 

OTL: 

http://www.wklej.org/id/998819/

 

Extras: 

http://www.wklej.org/id/998820/

Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Temat przenoszę do działu diagnostyki infekcji, bo też działa tu infekcja:

 

========== Processes (SafeList) ==========

 

PRC - [2013-04-01 08:37:16 | 000,409,088 | ---- | M] () -- C:\Users\Tomasz\AppData\Local\Temp\svchost.exe

PRC - [2013-04-01 08:37:16 | 000,409,088 | ---- | M] () -- C:\Users\Tomasz\AppData\Local\Temp\svchost.exe

PRC - [2013-04-01 08:37:16 | 000,409,088 | ---- | M] () -- C:\Users\Tomasz\AppData\Local\Temp\svchost.exe

PRC - [2013-04-01 08:37:16 | 000,409,088 | ---- | M] () -- C:\Users\Tomasz\AppData\Local\Temp\svchost.exe

PRC - [2013-04-01 08:37:16 | 000,409,088 | ---- | M] () -- C:\Users\Tomasz\AppData\Local\Temp\svchost.exe

PRC - [2013-04-01 08:37:16 | 000,409,088 | ---- | M] () -- C:\Users\Tomasz\AppData\Local\Temp\svchost.exe

 

O4 - HKLM..\Run: [Adobe] C:\Users\Tomasz\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Recent.vbe ()

 

Przeprowadź następujące działania:

 

1. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

 

:OTL
O4 - HKLM..\Run: [Adobe] C:\Users\Tomasz\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Recent.vbe ()
O6 - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer: HideSCAHealth = 1
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Klik w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart systemu.

 

2. Zrób nowy log OTL z opcji Skanuj (już bez Extras) + Farbar Service Scanner. Uruchom SystemLook x64 i do skanu wklej:

 

:reg

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellServiceObjects /s

 

Klik w Look.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...