Skocz do zawartości

Explorator windows przestał odpowiadac


arturo91

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie... Bardzo często pojawia mi sie wyzej wymieniony komunikat.... Szczegolnie na samym poczatku przy starcie windowsa (tzn od razu po załadowaniu pulpitu ). Dosłownie kilka dni temu wrzucałem tutaj logi OTL ale nie wykryto żadnych problemow ( wirusy , malware itd )... Wiec co moze byc przyczyną takiego komunikatu i jak to ewentualnie rozwiązać... Oczywiście komunikat właczał sie juz znacznie wcześniej... Czy moze byc to przyczyna grafiki ( karta graficzna , sterowniki ) bo wydaje mi sie ze z tym mam problem... Byłem w serwisie gdyz miałem problemy z matryca ( cos dziwnie buczało w okolicach matrycy / ekranu ) ale okazało sie ze sama matryca jest okey i prawdopodobnie wina lezy po stronie grafiki - taka odpowiedz uzyskałem od serwisanta.. Stwierdził ze ogólnie asusy maja z tym zazwyczaj problem... :/ Jak mozna sprawdzic co jest przyczyna takiego komunikatu...

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...