mik752 Opublikowano 22 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Witam Mam problem z komputerem, czasami zacina się na około 3-5 sekund podczas oglądania filmów na YT lub podczas normalnej pracy, przycina się dźwięk oraz obraz, po chwili wszystko wraca do normy. Jedynie dwa razy zdarzyło się że pomógł tylko restart. Do rozwiązania problemu używałem CCleanera, Odkurzacza oraz TuneUp Utilities 2013, tym ostatnim wykonałem oczyszczanie rejestru oraz defragmentację dysku, niestety bez skutku - problem nadal się pojawia. Zarówno Avast jak i Malwarebytes Anti-Malware nic nie wykrywają. Ps. Miałem kiedyś Alcohol 120, ale został usunięty, dziś użyłem programu SPTDinst, lecz potem nie udało mi się usunąć sterownika z rejestru. Nie mogłem zrestartować uprawnień dla klucza odgórnego sptd i jego podklucza cfg, wyskakiwał błąd "Edytor Rejestru nie może ustawić właściciela dla wybranego klucza lub niektórych jego podkluczy. " Poniżej zamieszczam logi: Za pierwszym razem podczas wykonywania loga z GMERa pojawił się niebieski ekran, za drugim razem wszystko poszło już ok. Poniżej wklejam informację o problemie oraz log z GMERa. Podpis problemu: Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7600.2.0.0.256.48 Identyfikator ustawień regionalnych: 1045 Dodatkowe informacje o problemie: BCCode: 109 BCP1: A3A039D8A74DC61D BCP2: B3B7465EF9CC02F3 BCP3: FFFFF880031E05C0 BCP4: 0000000000000002 OS Version: 6_1_7600 Service Pack: 0_0 Product: 256_1 Pliki pomagające opisać problem: C:\Windows\Minidump\032213-17206-01.dmp C:\Users\Mik\AppData\Local\Temp\WER-78156-0.sysdata.xml Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji: http://go.microsoft....88&clcid=0x0415 Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline: C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt Results of screen317's Security Check version 0.99.61 Windows 7 x64 (UAC is enabled) Out of date service pack!! Internet Explorer 9 ``````````````Antivirus/Firewall Check:`````````````` avast! Antivirus Antivirus up to date! `````````Anti-malware/Other Utilities Check:````````` Malwarebytes Anti-Malware wersja 1.70.0.1100 TuneUp Utilities 2013 TuneUp Utilities Language Pack (pl-PL) Java 7 Update 17 Adobe Reader XI Google Chrome 25.0.1364.172 ````````Process Check: objlist.exe by Laurent```````` Malwarebytes Anti-Malware mbamservice.exe Malwarebytes Anti-Malware mbamgui.exe AVAST Software Avast AvastSvc.exe AVAST Software Avast AvastUI.exe `````````````````System Health check````````````````` Total Fragmentation on Drive C: ````````````````````End of Log`````````````````````` Odnośnik do komentarza
Skuterowsky Opublikowano 22 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Po pierwsze to zaktualizuj wszystko w Windows Update, powinien zainstalowac wszelkie Service Pack i security update. Odnośnik do komentarza
mik752 Opublikowano 23 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Zrobione, wszystkie aktualizacje zainstalowane (ważne i opcjonalne). Niestety problem nadal występuje. Chciałem wstawić ponownie log z Security Check ale avast blokuje twierdząc że to "złośliwe oprogramowanie" Co z logiem z GMERa? Wykonywać go ponownie? OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi