iwona Opublikowano 21 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Witam wszytkich, nekaja mnie ostatnimi czasy powtarzajace sie tzw blue creen" wlasnie robie ktores z rzedu podejscie do wytworzenia raportu GMER, poprzednie proby skonczyly sie wyskakujacymi niebieskimi ekranami, weszlam w tryb awaryjny ale sie zawiesil dokumentnie, moze teraz sie uda,zamieszczam logi z OTL i jesli mi bedzie dane wyedytuje post dodajac gmera, narazie sie ciesze, ze sobie pisze:) pozdrawiam cieplo iwona udalo sie, z tym ze wydaje mi sie, ze zostala bardzo skrocona wersja, za 1 razem w szybkim poczatkowym skanie bylo cos w okienku - bs, next o wiele wiecej podczas skanowania lecz znow bs, to jest chyba 3 badz 4 proba. nie bardzo wiedzac jak ie zachowac za kazdym razem sciagalam inna wersje gmera - uruchamiajac po wyrzuceniu wczesniejszych exe Extras.Txt OTL.Txt GMER.txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 21 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Na początek wyjaśnienie - Gmer to nie jest program dla systemów 64 bitowych i nie należy go używać na takim systemie. W logach brak śladów jakiejkolwiek infekcji. Temat zmienia dział na razie na Windows, ale niewykluczone, że to sprawa sprzętowa. Drobne korekty na podstawie logów do wykonania w spoilerze: 1. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst: :OTL IE - HKU\S-1-5-21-4036507714-3948119402-2232320888-1003\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,bProtector Start Page = "http://www.claro-search.com/?affID=114508&tt=4612_5&babsrc=HP_clro&mntrId=6e5c8900000000000000001de137e6b4" IE - HKU\S-1-5-21-4036507714-3948119402-2232320888-1003\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = "http://www.claro-search.com/?affID=114508&tt=4612_5&babsrc=HP_clro&mntrId=6e5c8900000000000000001de137e6b4" IE - HKU\S-1-5-21-4036507714-3948119402-2232320888-1003\..\SearchScopes\{0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9}: "URL" = "http://www.claro-search.com/?q={searchTerms}&affID=114508&tt=4612_5&babsrc=SP_clro&mntrId=6e5c8900000000000000001de137e6b4" O2:64bit: - BHO: (McAfee Phishing Filter) - {27B4851A-3207-45A2-B947-BE8AFE6163AB} - c:\PROGRA~1\mcafee\msk\MSKAPB~1.DLL File not found O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - {D0F4A166-B8D4-48b8-9D63-80849FE137CB} - No CLSID value found. O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - Locked - No CLSID value found. O4 - HKLM..\Run: [] File not found :Commands [emptytemp] Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera. 2. Wyczyść Firefox: menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox. 3. Uruchom AdwCleaner z opcji Delete 4. Uruchamiasz OTL i wybierasz opcje Sprzątanie. Natomiast w kwestii bluescreenów wykonaj punkt 5 z tego tematu: KLIK z opcji Delete Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 21 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Na początek wyjaśnienie - Gmer to nie jest program dla systemów 64 bitowych i nie należy go używać na takim systemie. Dawno pana nie było na forum. Niech pan zajrzy tutaj https://www.fixitpc.pl/topic/60-diagnostyka-infekcje-typu-rootkit/page__p__318#entry318 Odnośnik do komentarza
iwona Opublikowano 21 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Microsoft ® Windows Debugger Version 6.2.9200.16384 X86 Copyright © Microsoft Corporation. All rights reserved. Loading Dump File [C:\Windows\Minidump\032113-34928-01.dmp] Mini Kernel Dump File: Only registers and stack trace are available Symbol search path is: SRV*C:\symbole.*http://msdl.microsoft.com/download/symbols Executable search path is: Windows 7 Kernel Version 7601 (Service Pack 1) MP (8 procs) Free x64 Product: WinNt, suite: TerminalServer SingleUserTS Personal Built by: 7601.18044.amd64fre.win7sp1_gdr.130104-1431 Machine Name: Kernel base = 0xfffff800`02c1f000 PsLoadedModuleList = 0xfffff800`02e63670 Debug session time: Thu Mar 21 00:41:54.700 2013 (UTC - 4:00) System Uptime: 0 days 1:44:39.714 Loading Kernel Symbols ............................................................... ................................................................ ........................................ Loading User Symbols Loading unloaded module list ...... ******************************************************************************* * * * Bugcheck Analysis * * * ******************************************************************************* Use !analyze -v to get detailed debugging information. BugCheck 3B, {c0000096, fffff80002c97f57, fffff880099195e0, 0} Probably caused by : ntkrnlmp.exe ( nt!SwapContext_PatchXSave+a7 ) Followup: MachineOwner --------- 1: kd> !analyze -v ******************************************************************************* * * * Bugcheck Analysis * * * ******************************************************************************* SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION (3b) An exception happened while executing a system service routine. Arguments: Arg1: 00000000c0000096, Exception code that caused the bugcheck Arg2: fffff80002c97f57, Address of the instruction which caused the bugcheck Arg3: fffff880099195e0, Address of the context record for the exception that caused the bugcheck Arg4: 0000000000000000, zero. Debugging Details: ------------------ EXCEPTION_CODE: (NTSTATUS) 0xc0000096 - {EXCEPTION} Privileged instruction. FAULTING_IP: nt!SwapContext_PatchXSave+a7 fffff800`02c97f57 0f22da mov cr3,rdx CONTEXT: fffff880099195e0 -- (.cxr 0xfffff880099195e0) rax=0000000000000000 rbx=fffff880009e8180 rcx=0000000000000002 rdx=fffffa8003f33e48 rsi=fffffa8003e64b50 rdi=fffff880009f30c0 rip=fffff80002c97f57 rsp=fffff88009919fc0 rbp=0000000000000000 r8=fffffa8003e69bc0 r9=0000000000000000 r10=fffffffffffffffd r11=fffffa80092bb9b0 r12=0000000000000000 r13=0000000000000000 r14=fffffa8003e69b38 r15=fffff880009ed040 iopl=0 nv up ei pl zr na po nc cs=0010 ss=0018 ds=002b es=002b fs=0053 gs=002b efl=00010246 nt!SwapContext_PatchXSave+0xa7: fffff800`02c97f57 0f22da mov cr3,rdx Resetting default scope CUSTOMER_CRASH_COUNT: 1 DEFAULT_BUCKET_ID: WIN7_DRIVER_FAULT BUGCHECK_STR: 0x3B CURRENT_IRQL: 2 LAST_CONTROL_TRANSFER: from fffff80002c97b8a to fffff80002c97f57 STACK_TEXT: fffff880`09919fc0 fffff800`02c97b8a : 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 : nt!SwapContext_PatchXSave+0xa7 fffff880`0991a000 00000000`00000000 : 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 : nt!KiSwapContext+0x7a FOLLOWUP_IP: nt!SwapContext_PatchXSave+a7 fffff800`02c97f57 0f22da mov cr3,rdx SYMBOL_STACK_INDEX: 0 SYMBOL_NAME: nt!SwapContext_PatchXSave+a7 FOLLOWUP_NAME: MachineOwner MODULE_NAME: nt IMAGE_NAME: ntkrnlmp.exe DEBUG_FLR_IMAGE_TIMESTAMP: 50e79935 STACK_COMMAND: .cxr 0xfffff880099195e0 ; kb FAILURE_BUCKET_ID: X64_0x3B_nt!SwapContext_PatchXSave+a7 BUCKET_ID: X64_0x3B_nt!SwapContext_PatchXSave+a7 Followup: MachineOwner --------- mam nadzieje, ze chodzilo wlasnie o to, zrobilam to z otatniego pliku o bs jest tam ponad 20 z ostatnich 20 dni, prosze o pomoc- dla mnie jest to czarna magia:) Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się