Skocz do zawartości

Internet przerywa (laptop + router TP-link)


greensamick

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

mam problem ze swoim internetem. Postaram sie opisac problem jak najlepiej. Mieszkam w akademiku, podisalem umowe z dostawca internetu na adres MAC: 04:7D:7B:A9:1D:4D . W umowie jest tak, ze internetu nie mozna dzielic na pare osob przez router, lecz jest do tego obejscie w postaci zmiany czegos w rejestrze. NIe jestem pewny, co dokladnie jest zmieniane, ale u mnie taki znajomy (prosze nie mowcie zebym skontaktowal sie z tym znajomym, bo nie mam juz z nim kontaktu) podzielil ten internet na 3, bo mam jeszcze 2 lokatorow. Wszystko niby dziala, tylko u mnie ten internet przerywa, np strony nie laduja sie za pierwszym kliknieciem, znikam ciagle na gadu gadu, albo tez przerywa mi polaczenie podczas pobierania plikow i grania w gry. NIe wiem jak to napawic, myslalem moze, ze to cos z adresami MAC, albo z tym rejestrem? Opcja jest jeszcze taka, ze moze byc router troche zepsuty gdyz oddal mi go kolega i sam mi tak powiedzial (mowil, ze router nie dziala jesli chodzi o polaczenie przez kabel a na WiFi w porzadku, ale zaden z niego spec wiec mozliwe ze na WiFi tez jest cos nie tak).

 

Zrobilem te skany, ktore sa wymagane + screeny ustawien routera moze cos zauwazycie. Wymienilbym router, ale po co wydawac pieniadze jezeli moze wcale o niego nie chodzi, po weekendzie planuje przywiezc z domu drugi router i sprawdzic czy o to chodzi.

 

Skan ICSI Netalyzr

 

Screeny Router:

 

Status cz.1

Status cz.2

LAN

WAN

MAC CLONE

 

Screeny PC:

 

Adresy MAC Laptopa

WiFi Status

 

P.S : Pomozcie, bo nawet z uploadowaniem glupich obrazkow mam problem, bo mi przerywa polaczenie.

net-log.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Klonowanie MAC (czyli ta edycja w rejestrze) nie jest przyczyną problemów, wszystko wygląda na pod tym względem skonfigurowane poprawnie.

 

Jeżeli jest jakiś problem, to prawdopodobnie na routerze, ewentualnie w Twojej karcie WiFi. Widać niewielkie straty pakietów przy połączeniach, które nie są jeszcze na tyle wysokie, żeby powodować opisywane problemy, ale raporty przedstawiają dane chwilowe.

 

Konfiguracja i statystyki karty WiFi wyglądają poprawnie, więc śmiem twierdzić, że wina leży prawdopodobnie po stronie routera, ewentualnie kabla łączącego router z dostawcą. Proponuję obie rzeczy na próbę podmienić.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...