Skocz do zawartości

Search results


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

1. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:OTL
IE - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = "http://startsear.ch/?aff=2&cf=9a0f35db-185f-11e1-abe3-d9480ab33a92"
IE - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = "http://start.facemoods.com/?a=ostpl&s={searchTerms}&f=4"
IE - HKU\S-1-5-21-3826315266-2665819307-785714931-1001\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = "http://startsear.ch/?aff=2&cf=9a0f35db-185f-11e1-abe3-d9480ab33a92"
IE - HKU\S-1-5-21-3826315266-2665819307-785714931-1001\..\SearchScopes\{0D7562AE-8EF6-416d-A838-AB665251703A}: "URL" = "http://start.facemoods.com/?a=ostpl&s={searchTerms}&f=4"
IE - HKU\S-1-5-21-3826315266-2665819307-785714931-1001\..\SearchScopes\{45EF3877-65B5-465E-A86C-5F6C4624157F}: "URL" = "http://websearch.ask.com/redirect?client=ie&tb=ORJ&o=&src=crm&q={searchTerms}&locale=&apn_ptnrs=&apn_dtid=OSJ000&apn_uid=542BC458-90C7-44BB-8BB8-384845832978&apn_sauid=47BCBA65-6E0C-4CB2-A367-362D4A95BD0F"
IE - HKU\S-1-5-21-3826315266-2665819307-785714931-1001\..\SearchScopes\{507F6CC3-51DA-4D17-A58D-CE966B383F41}: "URL" = "http://startsear.ch/?aff=2&src=sp&cf=9a0f35db-185f-11e1-abe3-d9480ab33a92&q={searchTerms}"
O3 - HKU\S-1-5-21-3826315266-2665819307-785714931-1001\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {21FA44EF-376D-4D53-9B0F-8A89D3229068} - No CLSID value found.
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

 

2. Przez Panel sterowania odinstaluj: LiveVDO plugin 1.3 / StartSearchToolBar

 

Wyczyść Firefox: menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox.

 

Otwórz Google Chrome i wejdź do Opcji przestawiając stronę startową z searchresults na jakąś inną lub na brak.

 

3. Uruchom AdwCleaner z opcji Usuń.

 

4. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowy log z OTL (bez extras)

Odnośnik do komentarza

Wszystko wygląda dobrze. Potwierdź tylko czy problem występuje nadal czy już nie.

 

Czynności kończące:

 

1. Skasuj z dysku plik C:\Program Files (x86)\mozilla firefox\searchplugins\fcmdSrchostpl.xml.

 

2. Użyj Sprzątanie w OTL.

 

3. Opróżnij przywracanie systemu: KLIK

 

4. Zaktualizuj wymienione programy do najnowszych wersji:

 

Internet Explorer (Version = 8.0.7601.17514)

"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F86416017FF}" = Java 6 Update 17 (64-bit)

"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83216033FF}" = Java 6 Update 22

 

Szczegóły aktualizacyjne: KLIK.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...