Skocz do zawartości

Runtime Error! Program: C:\Windows\Explorer.EXE


gr00by

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Po uruchomieniu komputera pojawia sie ponizszy komunikat. Oczywiscie po wcisnieciu OK explorer robi restart i znowu pojawia sie komunikat. Problem rowniez pojawia sie przy kopiowaniu plikow - explorer sie restartuje.

 

W zalaczniku logi z OTL. Czy beda potrzebne jeszcze jakies?

 

 

Z gory dziekuje za pomoc!

 

EDIT: Dolaczam blad w formie PS'a - w tekscie sie nie pojawil po opublikowaniu posta.

Extras.Txt

OTL.Txt

post-9441-0-58354100-1363550800_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Tutaj masz inną infekcję, mianowicie ZeroAccess . Potrzeba dodatkowe logi:

1. Pobierz SystemLook x64 i wklej:


:dir

C:\$Recycle.Bin /s

:filefind

services.exe

:reg

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellServiceObjects /s

Wciśnij Look. Podaj tutaj log

2. Zrób też log z Farbar Service Scanner .

Następnie czekaj na moderatora działu.

 

.

Odnośnik do komentarza

diox

 

Mówiłam już kilka razy: proszę nie wyręczaj moderatorów na temat tego jakie raporty robić w tym dziale. Wprowadzasz go w błąd, tu nie ma żadnych oznak infekcji ZeroAccess. Chyba się sugerujesz tym:

 

========== ZeroAccess Check ==========

 

[2013-01-24 09:36:38 | 000,017,685 | ---- | M] () -- C:\$Recycle.bin\S-1-5-21-984674472-3138869411-3850670647-1001\$RP5HUZ1\houchin\l.jpg

 

To nie jest ZeroAccess. To brak precyzji skanu OTL i głupoty wyciągnięte z Kosza.

 

 

 

gr00by

 

Temat przenoszę do działu Windows. W logu tylko drobne ślady adware, ale to nie jest teraz tak istotne i potem to doczyścimy. Natomiast:

 

 

Po uruchomieniu komputera pojawia sie ponizszy komunikat. Oczywiscie po wcisnieciu OK explorer robi restart i znowu pojawia sie komunikat. Problem rowniez pojawia sie przy kopiowaniu plikow - explorer sie restartuje.

 

Przeprowadź test na rozszerzenia powłoki: uruchom ShellExView (wersja x64), zaznacz wszystkie pozycje wyróżnione na różowym tle i wyłącz, zresetuj system. Czy błąd nadal się ujawnia?

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...