bulamen7 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Kable sa od tp a o centrali nic nie wiem. Pewnie tez tp. Czyli jak zawsze zrobili cos masowo i byle bylo.. Dzwonilem do nich ostatnio z checia zmiany predkosci ,to dowiedzialem sie ,ze nie mam takiej mozliwosci ,bo wiaze sie to ze zmiana widelek blablala. Wlasnie kumpel powiedzial mi bym sprawdzil jak dziala mi cs, wszedlem i co 5 sekund lapal mnie lag a ping od 3 do 30 :| . Nic juz z tego nie rozumiem. A to ,ze karta sieciowa jest zintegrowana ma jakis wplyw? Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Ping to jedno, jaką miałeś wtedy przepustowość? Karta nie ma na to wpływu. Chociażby dlatego, że warunki u Ciebie się nie zmieniają, a usługa przez pewien czas działa poprawnie, a potem już nie. Odnośnik do komentarza
bulamen7 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Mialem 2 mb, teraz mam 6. Moze to cos z utrata pakietow? W grze wyglada to na takie sekundowe przerwy. Ale "pingi w grach to nie ich problem". Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Ale ja wiem o tym, ile miałeś. Tylko warto zdać sobie sprawę, że w tym samym czasie nowe umowy mogło podpisać więcej osób. Taka sytuacja nie byłaby wcale dziwna, bowiem kampania marketingowa Orange i obietnica 10 Mb/s potrafią przekonać wielu klientów. W ten sposób wzrosło obciążenie centralek. Według mnie migracja w dół w tym momencie już nic nie da. Żeby Cię jeszcze bardziej pocieszyć: poszukaj sobie przez Google wątku "utrata pakietów na Śląsku". Tam zobaczysz, jak nasz krajowy dostawca bardzo przejmuje się klientami i co robi ze stratami pakietów rzędu 20%. Odnośnik do komentarza
bulamen7 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Pewnie nawet zwiekszenie do 10 mb nic nie pomoze.. Zadzwonie jutro do nich i przedstawie jak sprawa wyglada, tylko brakuje mi argumentow jak do nich dotrzec by moze w koncu cos zrobili w dobrym kierunku. Jezeli im powiem ,ze mam problem z pingami w grze to znowu mi koles powie ,ze pingi w grze to nie ich problem.. Jakies sugestie jak ich podejsc by zaczeli dzialac? Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Wysłać jawną kopię maila do UKE. Tak, żeby Orange widziało, że tam też ta wiadomość poszła. Odnośnik do komentarza
bulamen7 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Ale czy zawyzone pingi w grze to wystarczajacy powod ? Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Niestety, nie. Ale jeżeli zaobserwowałbyś już jakieś straty pakietów, a te nieuchronnie łączą się ze skokami pingu. Prawdę powiedziawszy, nie widzę, jak to rozegrać. Speedtesty mogą pomóc. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się