Urahara Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Cześć, już po raz drugi zwracam się do Was o pomoc, ponieważ poprzednim razem udzielono mi jej w profesjonalny sposób. Tym razem mam problem z internetem. Na dwóch komputerach jest wszystko tak jak powinno, czyli strony i filmy ładują sie bezproblemowo i bardzo szybko. Na obecnym komputerze (najszybszym z pozostałych) działa bardzo wolno i co jakiś czas całkowicie wyłącza internet (czasami nie ma internetu nawet pół godziny). AKTUALIZACJA: Mam kolejny problem, otóż praktycznie nie mam możliwości połączenia się z siecią, którą wykrywa ale wyskakuje komunikat o braku możliwości połączenia z siecią. Jest to dość dziwne ponieważ od godziny ok. 10:30 normalnie się łączy, a godzinę-dwie później już nie, aż do następnego dnia. ICSI Netalyzr: http://n3.netalyzr.i...-fa17-4cb8-935f Net-log: załącznik Farbar Service Scanner: załącznik HWiNFO: (nie mogłem wysłać jako plik) http://img834.images...8338/hwinfo.png Ustawienia karty sieciowej: Bufory odbioru: 64 Bufory transmisji: 64 ChannelPlan: DOMAIN_FROM_EEPROM Wersja zainstalowanego sterownika: http://img248.imageshack.us/img248/2689/sterownik.png Identyfikator sprzętu: http://img820.imageshack.us/img820/4175/57888157.png Extras.Txt OTL.Txt FSS.txt net-log.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Brak oznak infekcji. Temat przenoszę do działu Sieci. Dostosuj się do zasad tego działu podając informacje dodatkowe wymagane ogłoszeniem: KLIK. . Odnośnik do komentarza
Urahara Opublikowano 15 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Dostosowałem do wzoru. Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 15 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Widać potężne problemy z siecią bezprzewodową, mam dziwne wrażenie, że ICSI Netalyzr nie pochodzi z tego samego komputera, co Net-log. W pierwszym widać straty na poziomie 9%, w drugim... nic poza stratami. Jednak nazwa komputera i IP jednoznacznie potwierdzają, że to jedna i ta sama maszyna. No cóż, ok. Pierwsze, co się rzuca w oczy, to niska moc połączenia WiFi: Szybko˜" odbierania (Mb/s) : 54 Szybko˜" wysyˆania (Mb/s) : 54 Sygnaˆ : 66% 66% to już jest słabo. Poproszę jeszcze o screen z listy sieci z inSSIDer i oraz to: Ustawienia karty sieciowej. Należy wejść w Windows+R -> devmgmt.msc -> Odpowiednia karta -> Właściwości -> karta Zaawansowane i spisać wszystkie właściwości wraz z ustawionymi wartościami. To bardzo ułatwia pracę. Odnośnik do komentarza
Urahara Opublikowano 16 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 Ustawienia karty sieciowej: Bufory odbioru: 64 Bufory transmisji: 64 ChannelPlan: DOMAIN_FROM_EEPROM inSSIDer: http://img339.images...7/inssiderl.png Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 17 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Słaba moc bezprzewodówki. Jesteś daleko od nadajnika, między komputerem a AP są jakieś przeszkody dla fal elektromagnetycznych, wreszcie może być obcięta moc sieci bezprzewodowej na routerze. Jak wygląda sytuacja (chętnie zobaczę raport z Net-log) po kablu? Odnośnik do komentarza
Urahara Opublikowano 18 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Sprawa wygląda następująco, komputer dalej się nie łączy stojąc centralnie pod routerem z antenką nakierowaną prosto w niego, także moim nieinformatycznym zdaniem to nie jest kwestia mocy bezprzewodówki. Po kablu nie ma najmniejszego problemu, wszystko śmiga jak powinno. Niżej zamieszczam raport z net-logu (po kablu). net-log.txt Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 27 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 No i tutaj wygląda to poprawnie. Pozostałe komputery też są po kablu? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się