pantera1983 Opublikowano 11 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Witam, mam problem z wyświetlaniem gadżetów w Windows 7 Home Premium 64-bit. Komuter w sumie jest nowy, odkupiony od kogoś kto podobnież tylko go włączył dla sprawdzenia czy wszystko działa. Już wczoraj był problem ponieważ nie wyświetlały się prawidlowo gadżety a gadżet kalendarza wogóle nie pojawiał sie na pulpicie. Dużo nie myślac zostały przywrócone ustawienia fabryczne. Od nowa wgrał się system. Zainstalowany został tylko avast i mozilla. gadżety nadal się nie wyświetlają. W celu poprawy w avast wyłączyłam osłonę przed skryptami- niestety nie pomogło. Również w ogóle odinstalowałam avast- nie pomogło. W panelu sterowania skorzystałam z funki "włącz lub wyłącz funkcje windows" i tam odznaczyłam aby wyłączyć platformę gadżetów, zresetowałam komputer po czym ją włączyłam i uruchomiłam ponownie komp.- niestety nie pomogło. Gadżety wyświetlają mi się dokładnie tak jak jest to pokazane w tym temacie http://www.fixitpc.p...arem-gadzetami/ w podpunkcie: WPŁYW INFEKCJI NA DYSFUNKCJE GADŻETÓW (Dotyczy Windows Vista i Windows 7) Scenariusz: Prawie wszystkie gadżety są wyświetlane w niepełny sposób, zaś Kalendarz w ogóle nie ujawnia się" Plik L też nie istnieje, zrobione wszystko co było opisane.... i nic Przeskanowany został komputer przez avast jednak nie zostału znalezione żadne wirusy.... Nie mam pojecia co zrobić.... Może coś zainstalować bo czegoś brakuje w komputerze.... albo sama nie wiem. No cóż niestety nie znam się na tych rzeczach za bardzo i nie wiem gdzie szukać problemu.... W zrzucie ekranu pokazuję co się dzieje.... Jeżeli umieściłam post w złym miejscu przepraszam ale nie wiem gdzie byłoby lepiej Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 11 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Pytanie: czy wcześniej lub obecnie nie ma w systemie antywirusa McAfee? https://www.fixitpc.pl/topic/15489-problem-z-gadzetami-po-usunieciu-mcafee/ Odnośnik do komentarza
pantera1983 Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 nie u mnie nie ma, instalowany był tylko avast sprawdzał wczoraj narzeczony rejestry podobnież jest ok, wpisywał też coś nic to nie dało.... przeszedł wszystkie sposoby które były opisane i nic nie znalazł, nie wiemy co się dzieje... Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 12 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 pantera1983 Wstaw logi z OTL https://www.fixitpc.pl/topic/61-diagnostyka-ogolne-raporty-systemowe/#1 Odnośnik do komentarza
pantera1983 Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 moje logi z OTL [2009-07-14 05:55:00 | 000,000,227 | RHS- | M] () -- C:\Windows\assembly\Desktop.ini [HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\clsid\{42aedc87-2188-41fd-b9a3-0c966feabec1}\InProcServer32] /64 [HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\Wow6432node\clsid\{42aedc87-2188-41fd-b9a3-0c966feabec1}\InProcServer32] [HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\clsid\{fbeb8a05-beee-4442-804e-409d6c4515e9}\InProcServer32] /64 [HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\Wow6432node\clsid\{fbeb8a05-beee-4442-804e-409d6c4515e9}\InProcServer32] [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Classes\clsid\{42aedc87-2188-41fd-b9a3-0c966feabec1}\InProcServer32] /64 "" = C:\Windows\SysNative\shell32.dll -- [2012-06-09 06:43:10 | 014,172,672 | ---- | M] (Microsoft Corporation) "ThreadingModel" = Apartment [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Wow6432Node\Classes\clsid\{42aedc87-2188-41fd-b9a3-0c966feabec1}\InProcServer32] "" = %SystemRoot%\system32\shell32.dll -- [2012-06-09 05:41:00 | 012,873,728 | ---- | M] (Microsoft Corporation) "ThreadingModel" = Apartment [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Classes\clsid\{5839FCA9-774D-42A1-ACDA-D6A79037F57F}\InProcServer32] /64 "" = C:\Windows\SysNative\wbem\fastprox.dll -- [2009-07-14 02:40:51 | 000,909,312 | ---- | M] (Microsoft Corporation) "ThreadingModel" = Free [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Wow6432Node\Classes\clsid\{5839FCA9-774D-42A1-ACDA-D6A79037F57F}\InProcServer32] "" = %systemroot%\system32\wbem\fastprox.dll -- [2010-11-21 04:24:25 | 000,606,208 | ---- | M] (Microsoft Corporation) "ThreadingModel" = Free [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Classes\clsid\{F3130CDB-AA52-4C3A-AB32-85FFC23AF9C1}\InProcServer32] /64 "" = C:\Windows\SysNative\wbem\wbemess.dll -- [2009-07-14 02:41:56 | 000,505,856 | ---- | M] (Microsoft Corporation) "ThreadingModel" = Both [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Wow6432Node\Classes\clsid\{F3130CDB-AA52-4C3A-AB32-85FFC23AF9C1}\InProcServer32] Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 12 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Pantera > kluczyki są zdekompletowane > w temacie, który podałem jest cały plik rejestru do zaimportowania trzeba tylko nadać sobie uprawnienia do kluczy. To zresztą też jest przedstawione. https://www.fixitpc.pl/topic/15489-problem-z-gadzetami-po-usunieciu-mcafee/ Za 15 minut mam usłyszeć że gadzety działają. Jak są pytania > czekam. Forum > pomaga > bawi > uczy > i niekoniecznie wychowuje Odnośnik do komentarza
pantera1983 Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 po 1. Nie mogę scalić utworzonego pliku fix.reg. Wywala błąd: "Nie można zaimportować.....nie wszystkie dane zostały pomyślnie zapisane w rejestrze. Niektóre klucze są otwarte przez system lub inne procesy" po 2. Klucze które podałeś aby podmienić w rejestrze są takie jakie powinny być czyli: [HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{B54F3743-5B07-11cf-A4B0-00AA004A55E8}\InprocServer32] @="C:\Windows\system32\vbscript.dll" "ThreadingModel"="Both" [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\CLSID\{B54F3743-5B07-11cf-A4B0-00AA004A55E8}\InProcServer32] @="C:\Windows\SysWOW64\vbscript.dll" "ThreadingModel"="Both" Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 12 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Nie mogę scalić utworzonego pliku fix.reg. Wywala błąd: Oczywiście że tak. Musisz przyznać uprawnienia do klucza dla swojego konta > tam jest ten problem opisany w tamtym temacie i link do instrukcji zmiany uprawnień. Odnośnik do komentarza
pantera1983 Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 uprawnienia są ustawione Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 12 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Tematy rozdzielone, proszę by każdy pisał swoje tematy i nigdzie się nie podczepiał, bo już tu nastąpił chaos. Belfegor 1. "Kluczyki są zdekompletowane" = ale nie ma tu nawet raportu z SystemLook, to na jakiej podstawie to oceniasz? Tu był podawany tylko raport innego użytkownika laska1794, który został wydzielony do osobnego tematu: KLIK. 2. Poza tym, przypominam Ci ponownie o złym formacie rejestru: KLIK. Ty konstruujesz pliki REG chyba na podstawie wyglądu SystemLook (albo widoku wyświetlanego w regedit), co jest błędem. Pojedyncze znaki \ nie zaimportują się poprawnie: Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{16d51579-a30b-4c8b-a276-0ff4dc41e755}\InprocServer32]@="C:\Windows\System32\jscript9.dll" Prawidłowy format rejestru to podwójne \\: Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{16d51579-a30b-4c8b-a276-0ff4dc41e755}\InprocServer32]@="C:\\Windows\\System32\\jscript9.dll" To nie jest detal poziomu kosmetycznego, to powoduje, że plik REG nie działa. Zrób sobie eksperyment, wymaż całkowicie wartość Default w przykładowym kluczu i zaimportuj plik z pojedynczymi \. Skutki: zero zmian, żaden import się nie wykonuje. Gdy jednak zaimportujesz to samo z \\, zmiana się wykona. By ubiec argument o niewiedzy jak SystemLook dane pobiera: to jest wiedza o formacie natywnym REG a nie SystemLook, wiadome po eksporcie z własnego rejestru, wierny format REG skonfrontowany z odczytem narzędzi wtórnych. W skrócie: w widoku regedit są pojedyncze \, ale w eksporcie pliku podwójne \\ (format plików REG), w SystemLook i OTL są pojedyncze \ (uproszczenia po stronie narzędzi, które należy odpowiednio przetworzyć w zależności od tego czym importujesz do rejestru). SystemLook i OTL mają też inne uproszczenia, których nie wolno brać dosłownie, konkretnie chodzi o wartości zakodowane w hex (narzędzia pokazują już przetłumaczone wartości, których nie można importować w REG bezpośrednio, tylko je przetworzyć z powrotem na hex). pantera1983 W związku z powyższym nie importuj pliku REG, on nic u Ciebie nie wykona. Nie ma tu nawet Twojego raportu z SystemLook, by ocenić czy problem w ogóle jest w tych kluczach. Być może wcale, skoro: Dużo nie myślac zostały przywrócone ustawienia fabryczne. Od nowa wgrał się system. Zainstalowany został tylko avast i mozilla. Ale to na razie spekulacje, brak danych. Dodatkowo, podane tu w poście #5 "logi z OTL" to resztki (jedynie spód głównego loga) a nie pełne raporty. Proszę o zestaw poprawnych plików: 1. Całe raporty z OTL wg konfiguracji z forum: KLIK. Mają powstać dwa pliki: główny + Extras. 2. Uruchom SystemLook x64 i w oknie wklej: :reg HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{16d51579-a30b-4c8b-a276-0ff4dc41e755}\InprocServer32 HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{34a13fc7-86ab-42e6-a32c-b50666f04ff9}\InprocServer32 HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{3F4DACA4-160D-11D2-A8E9-00104B365C9F}\InprocServer32 HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{B54F3741-5B07-11cf-A4B0-00AA004A55E8}\InprocServer32 HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{B54F3742-5B07-11cf-A4B0-00AA004A55E8}\InprocServer32 HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{B54F3743-5B07-11cf-A4B0-00AA004A55E8}\InprocServer32 HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{cc5bbec3-db4a-4bed-828d-08d78ee3e1ed}\InprocServer32 HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{f414c260-6ac0-11cf-b6d1-00aa00bbbb58}\InprocServer32 HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{f414c261-6ac0-11cf-b6d1-00aa00bbbb58}\InprocServer32 HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{f414c262-6ac0-11cf-b6d1-00aa00bbbb58}\InprocServer32 HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\CLSID\{16d51579-a30b-4c8b-a276-0ff4dc41e755}\InprocServer32 HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\CLSID\{34a13fc7-86ab-42e6-a32c-b50666f04ff9}\InprocServer32 HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\CLSID\{3F4DACA4-160D-11D2-A8E9-00104B365C9F}\InprocServer32 HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\CLSID\{B54F3741-5B07-11cf-A4B0-00AA004A55E8}\InProcServer32 HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\CLSID\{B54F3742-5B07-11cf-A4B0-00AA004A55E8}\InProcServer32 HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\CLSID\{B54F3743-5B07-11cf-A4B0-00AA004A55E8}\InProcServer32 HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\CLSID\{cc5bbec3-db4a-4bed-828d-08d78ee3e1ed}\InProcServer32 HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\CLSID\{f414c260-6ac0-11cf-b6d1-00aa00bbbb58}\InProcServer32 HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\CLSID\{f414c261-6ac0-11cf-b6d1-00aa00bbbb58}\InProcServer32 HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\CLSID\{f414c262-6ac0-11cf-b6d1-00aa00bbbb58}\InProcServer32 HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Zones /s HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Zones /s HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Zones /s Klik w Look. Wszystkie trzy raporty załącz jako pliki tekstowe poprzez załączniki posta, nie wklejaj w poście tego. . Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Belfegor 1. "Kluczyki są zdekompletowane" = ale nie ma tu nawet raportu z SystemLook, to na jakiej podstawie to oceniasz? Tu był podawany tylko raport innego użytkownika laska1794, który został wydzielony do osobnego tematu: KLIK. Poprawiłem i teraz można weryfikować i importować tamten fix do rejestru. https://www.fixitpc.pl/topic/15489-problem-z-gadzetami-po-usunieciu-mcafee/#entry105888 Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się