trapas Opublikowano 9 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Mam pytanie mógłby mi ktoś pomóc w usunięciu wirusów z kwarantanny bo mam ich ponad 200 a jestem zielony w tych sprawach typu combofix itd. Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 10 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 O jakiej kwarantannie mowa? Wyjaśnij o co ci chodzi bo jak na razie to nic nie wiadomo. Odnośnik do komentarza
trapas Opublikowano 11 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 chcę usunąc te wirusy bo mam problem z dyskiem E że nie mogę nic na niego przenieść nic usunąc itd a admina na kompie mam szukałem i nie ma żadnego polskiego Forum o tym. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Od ComboFix z daleka: KLIK. Proszę zacząć od zasad działu: KLIK. Czyli podstawowe obowiązkowe raporty (Broń Boże ComboFix) oraz dokładny opis problemu, bo to jest bardzo cienki opis i nie wiadomo ani jaki masz system, ani co to za dysk, ani jaki błąd widzisz: mam problem z dyskiem E że nie mogę nic na niego przenieść nic usunąc itd a admina na kompie mam A co do "kwarantanny" (nie podałeś z jakiego programu): to kwarantanna, czyli miejsce odizolowane, nie ma żadnego wpływu na pracujący system. Można ją sobie opóźnić z poziomu opcji programu i tyle. . Odnośnik do komentarza
trapas Opublikowano 16 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 Kwarantanna jest z programu Eset Odnośnik do komentarza