Wendor Opublikowano 9 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Witam, po uruchomieniu internet explorera pojawia się niebieski ekran. Proszę o pomoc w załączeniu logi. OTL.Txt Gmer.txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
Conor29134 Opublikowano 10 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Prawopodonie bluescreen jest powodowany przez sterownik: DRV:64bit: - [2011-04-15 05:08:26 | 012,228,128 | ---- | M] (Intel Corporation) [Kernel | On_Demand | Running] -- C:\Windows\SysNative\drivers\igdpmd64.sys -- (intelkmd) takie cos masz: http://img23.otofotki.pl/dy858_DSC00096-(1).jpg.html ? podobne przypadki już były proponuje deinstalacje tych sterowników(ten jest od integry GPU) i instalacje najnowszych dostępnych: http://www.intel.com...dr+dnlds_detect do tego można pokusić sie o instalacje tego(raczej trzeba): http://support.micro....com/kb/2670838 Podobny przypadek: KLIK Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Na początek to wyczyść adware, bo jest conajmniej jeden obiekt bardzo mocno ingerujący w pracę IE ("PC Performer"). Instrukcje w spoilerze. 1. Przez Panel sterowania odinstaluj adware Ask Toolbar, Ask Toolbar Updater, Claro LTD toolbar, PC Performer.2. Uruchom Autoruns i w karcie Scheduled Tasks usuń zadania od Ask i PC Performer, o ile będą widoczne.3. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej::OTLIE - HKU\S-1-5-21-3901493685-4031848250-70898399-1000\..\SearchScopes\{0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9}: "URL" = "http://www.claro-search.com/?q={searchTerms}&affID=114506&tt=4512_8&babsrc=SP_clro&mntrId=f00d977f0000000000004c8093217e6b"IE - HKU\S-1-5-21-3901493685-4031848250-70898399-1000\..\SearchScopes\{4C7B2C6E-3964-482C-AB92-6BFBEF0EC2CA}: "URL" = "http://websearch.ask.com/redirect?client=ie&tb=ORJ&o=&src=kw&q={searchTerms}&locale=&apn_ptnrs=&apn_dtid=OSJ000&apn_uid=831262A6-549F-42AC-AA7B-F2E0169BC37C&apn_sauid=B8218C5B-4EA4-459A-BCEF-F283B3324E7E"O4 - HKLM..\Run: [] File not foundO6 - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer: EnableShellExecuteHooks = 1[2012-11-07 15:32:21 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Users\Kasia\AppData\Roaming\Babylon:Reg[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]"bProtector Start Page"=-[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]"bProtectorDefaultScope"=-:Commands[emptytemp] Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Klik w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart systemu.4. Uruchom AdwCleaner i zastosuj Usuń. Na dysku C powstanie log z usuwania.5. Zrób nowy log OTL z opcji Skanuj (już bez Extras). Dołącz log utworzony przez AdwCleaner. po uruchomieniu internet explorera pojawia się niebieski ekran Precyzyjna diagnostyka w punkcie 5 ogłoszenia: KLIK.. Odnośnik do komentarza
Wendor Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Logi: AdwCleanerS1.txt OTL1.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 28 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 1. W kwestii czyszczenia adware sprawy wykonane. Załaduj tylko drobne poprawki. 1. Otwórz Notatnik i wklej w nim: Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes] "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}" [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes] "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}" [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes] "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}" [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows] "AppInit_DLLs"="" Z menu Notatnika > Plik > Zapisz jako > Ustaw rozszerzenie na Wszystkie pliki > Zapisz jako FIX.REG Kliknij prawym na plik i z menu wybierz opcję Scal. Potwierdź import do rejestru. 2. Porządki po narzędziach: w AdwCleaner uruchom Odinstaluj, w OTL uruchom Sprzątanie. 3. Wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK. 2. W kwestii niebieskiego ekranu, nie podałeś danych do których kierowałam (kod błędu + debug zrzutów pamięci DMP). . Odnośnik do komentarza
informatyk Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Witam Mam pytanie włacza mi się przeglodarka internet exsplorer i pokazuje się niebieski ekran i włacza komputer i włacza go z poziomu awarnego , jak usunoś ten niebieski ekran mam . Odnośnik do komentarza
aneciok12345 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 Witam. Nawiązując do tematu, niestety też mam problem z niebieskim ekranem i nie wiem co z tym zrobić. Jeżeli ktoś wie jak rozwiązać mój problem proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza
Wendor Opublikowano 30 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 -niebieski ekran **** STOP: 0X00000050 (0XFFFFF8815DC9FDA0, 0X0000000000000000, 0XFFFFF88006AABC75, 0X0000000000000005) **** igdomd64.sys- Address FFFFF880066AABC75 base at FFFFF88006A04000, DateStamp 4da88994 logi przesyłam poniżej Extras.Txt FRST.txt OTL.Txt Addition.txt Odnośnik do komentarza
muzyk75 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 @aneciok12345 - każdy użytkownik zakłada nowy temat dla swojego problemu. Załóż nowy temat i załącz logi z FRST i OTL ( oba ) oraz plik txt. z zawartością zrzutu błędu. Sposób wykonania poniżej. @Wendor, @aneciok12345 Pobierz i zainstaluj Debugging Tools for Windows - więcej w tym temacie: http://www.fixitpc.p...y-i-informacje/ Wklej zawartość w formie zalącznika txt. Przeklejenie treści zrzutu: zaznacz wszystko, a następnie ctrl + v i wklejasz do pliku tekstowego zawartość zrzutu, plik zapisujesz na pulpicie. Następnie wklejasz do posta. Aktualizacja KB2670838 może powodować taki problem, do sprawdzenia. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 2 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Wendor Nie wiem co miałeś na celu zakładając replikę tematu w dziale diagostyki infekcji, skoro jest od dawna zdefiniowane wyraźnie, że to nie ma związku z infekcją. Ja się nie dam na to nabrać, by przetwarzać temat jako "nowy" wg innych priorytetów (tzn. szybciej niż mogę). Tematy skleiłam razem, bo dałeś nowsze raporty (stare wyrzucone). Aczkolwiek w kółko je podstawiasz, a pominąłeś co powiedziałam o plikach DMP... Niemniej te pliki DMP pewnie już nie będą potrzebne. Conor29134 prawidłowo wytypował co jest problemem, potwierdziłeś to w treści przepisanej z ekranu BSOD, choć błędną nazwę pliku wklepałeś. To nie jest igdomd64.sys lecz igdpmd64.sys, czyli sterownik Intel datowany na rok 2011: DRV:64bit: - [2011-04-15 05:08:26 | 012,228,128 | ---- | M] (Intel Corporation) [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\Windows\SysNative\drivers\igdpmd64.sys -- (intelkmd) Wendor, wszystko zostało podane, nic tylko korzystać z danych. Otrzymałeś już link do KB2670838. Wejdź w niego, rozwiń blok "Incompatibility issues on certain computers that have hybrid video cards" i przeczytaj co tam jest napisane... Czyli: - Jeśli jest zainstalowana łata KB2670838, to doładować łatę KB2834140 - Zaktualizować sterownik Intel igdpmd64.sys (jeśli aktualizacja dostępna) - Jeśli nic nie pomaga, odinstalować łatę KB2670838. PS. A co do szczątków adware i wpisów pustych, w spoilerze instrukcje. Powtarzam = brak jakiegokolwiek związku z problemami. 1. W Google Chrome: - Zresetuj cache wtyczek. W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie Włącz. - Ustawienia > karta Rozszerzenia > odinstaluj Ask Toolbar. 2. Start > w polu szukania wpisz regedit > z prawokliku skasuj: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\"chiński" krzaczasty wpis 3. Otwórz Notatnik i wklej w nim: AppInit_DLLs-x32: c:\progra~3\pcperf~1\261125~1.80\{61d8b~1\pcpmngr.dll [ ] () SearchScopes: HKCU - {483830EE-A4CD-4b71-B0A3-3D82E62A6909} URL = SearchScopes: HKCU - {98FFAD36-9B09-4645-9105-BD0A4D48DA47} URL = http://websearch.ask.com/redirect?client=ie&tb=ORJ&o=&src=kw&q={searchTerms}&locale=&apn_ptnrs=U3&apn_dtid=OSJ000YYPL&apn_uid=0142F41E-A02D-458A-B440-39D2F17A9E69&apn_sauid=F57145E8-8610-44FF-B96B-A6CD6EB474C5 BHO-x32: Bing Bar Helper - {1dad3af3-ef2f-4f64-ac4b-11789189fcb6} - C:\Program Files (x86)\Microsoft\BingBar\7.2.241.0\BingExt.dll No File Toolbar: HKLM-x32 - Bing Bar - {eec0f710-38b5-4aba-99bf-ec87564a4e13} - C:\Program Files (x86)\Microsoft\BingBar\7.2.241.0\BingExt.dll No File Toolbar: HKCU - No Name - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} - No File S2 EvtEng; C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\EvtEng.exe [x] S3 MyWiFiDHCPDNS; C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\PanDhcpDns.exe [x] S2 RegSrvc; C:\Program Files\Common Files\Intel\WirelessCommon\RegSrvc.exe [x] S2 ZeroConfigService; "C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\ZeroConfigService.exe" [x] Task: {032FE50B-888D-472A-BBD5-87990FE6AAF6} - System32\Tasks\{EFD49B2E-9796-4FCA-A1FB-607A2DADEB1C} => Iexplore.exe http://ui.skype.com/ui/0/5.1.0.104.161/pl/abandoninstall?page=tsMain&installinfo=google-toolbar:notoffered;notincluded,google-chrome:notoffered;disabled Task: {B3054065-CA40-4A76-B1DA-13741A373829} - System32\Tasks\{C92E0E5B-8E74-4E65-B630-FBE0973C0BA5} => Iexplore.exe http://ui.skype.com/ui/0/5.1.0.104.161/pl/abandoninstall?page=tsMain&installinfo=google-toolbar:notoffered;notincluded,google-chrome:notoffered;disabled C:\Windows\SysWOW64\sqlite3.dll C:\ProgramData\Ask C:\Users\Kasia\AppData\Local\Temp\*.exe Reg: reg delete "HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f Reg: reg delete "HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f Reg: reg delete "HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt. Przedstaw go. aneciok12345 Na przyszłość: proszę się nie dopisywać do cudzych tematów, choć w tym przypadku owszem macie dokładnie ten sam problem ze sterownikiem Intel. Wnioskuję to ze zrzutu ekranu BSOD, bo podany log OTL (usuwam) to przecież log Wendora! Podane już co robić. muzyk75 Co do Twojego raportu na temat wpisu SearchScopes w logu Wendor: to nie ma żadnego znaczenia dla problemu, nie jest związane z BSOD. Temat nie ma podstaw, by być analizowany w innym dziale niż Windows. . Odnośnik do komentarza
Wendor Opublikowano 2 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Przepraszam Cię picasso nie chciałem Cię w żaden sposób nabierać, poza tym że nie mogłęm się doczekać na odpowiedź od Ciebie, w każdym razie mam nadzieję że Twoje wskazówki okażą sie pomocne w rozwiązaniu mojego problemu. Odnośnik do komentarza
aneciok12345 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 Dziękuję za odpowiedź i jednocześnie przepraszam za wpis na cudzym poście. Postępując według poleceń Google: Ask Toolbar nie było tego, a odnośnie regedit też nie znalazłam HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\"chiński" krzaczasty wpis. Niestety nie znam się dobrze na naprawie systemu więc proszę o dokładne pisanie jak mam postępować, abym mogła dokładnie wykonać wasze polecenia. Dziękuję za wyrozumiałość. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 6 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 Postępując według poleceń Google: Ask Toolbar nie było tego, a odnośnie regedit też nie znalazłam HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\"chiński" krzaczasty wpis. Ale przecież to w ogóle nie ma związku z problemem! To są instrukcje tylko i wyłącznie dla Wendora i tyczą czyszczenia adware. Widzisz jakie są skutki dopisywania się w cudzym temacie, bierzesz instrukcje nie przeznaczone dla siebie. Wydawało mi się oczywiste, że mówiąc Wendorowi "A co do szczątków adware i wpisów pustych, w spoilerze instrukcje. Powtarzam = brak jakiegokolwiek związku z problemami." + mówiąc Tobie "macie dokładnie ten sam problem ze sterownikiem Intel (...) Podane już co robić." kreślę konkretny kierunek co Ciebie dotyczy. Tylko i wyłącznie materiał tyczący Intel, reszta Cię nie obchodzi. . Odnośnik do komentarza
aneciok12345 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 czyli co dokładnie mam zrobić Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 6 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 (...) link do KB2670838. Wejdź w niego, rozwiń blok "Incompatibility issues on certain computers that have hybrid video cards" i przeczytaj co tam jest napisane... Czyli: - Jeśli jest zainstalowana łata KB2670838, to doładować łatę KB2834140 - Zaktualizować sterownik Intel igdpmd64.sys (jeśli aktualizacja dostępna) - Jeśli nic nie pomaga, odinstalować łatę KB2670838. Odnośnik do komentarza
aneciok12345 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 gdzie znaleźć ten link bo nie mam pojęcia... Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 6 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 aneciok12345, przecież te niebieskie napisy to są klikalne linki! Odnośnik do komentarza
aneciok12345 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 przepraszam za moja durnowatość doczytałam wszystko... Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi