Vojak Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Witam. Od dwóch dni mam problem z moim systemem. Problem polega na tym, że nie mogę praktycznie w ogóle pobierać plików z Internetu. Mówię tutaj o większości sposobów - przez przeglądarkę (próbowałem dobre serwery FTP np. pobranie obrazu Ubuntu), torrent (uTorrent, plik bardzo dobrze seedowany), p2m (Moorhunt, nowe uploady, wszystkie sprawne). Dokładnie chodzi tutaj o to, że po rozpoczęciu pobierania pliku prędkość momentalnie zmniejsza się do kilku kb/s. W rzeczywistości ze wszystkich plików jest pobierane tylko 0,5MB i ściąganie stoi mimo pokazywania pobierania tych kilku kb/s. Problem występuje tylko na moim komputerze. W sieci domowej pracują jeszcze dwa - laptop połączony przez WiFi (mój stacjonarny też jest podłączony przez WiFi) i stacjonarny podłączony kablem. Na tych komputerach wszystko jest w porządku. Strony internetowe mogę przeglądać w miarę swobodnie - odczuwam lekkie spowolnienie ale nie w znacznym stopniu. Pingi stabilne na poziomie 40-50ms - w gry mogę grać bez problemu, nie tracę żadnych pakietów. Praktycznie w ogóle nie działają filmiki na YouTube (na podstawie tego artykułu to jednak prawdopodbnie wina Neostrady, którą posiadam). Dodatkowo nie mogę pobierać żadnych aktualizacji w programach już zainstalowanych na komputerze. Nie mogę praktycznie pobrać niczego. Specyfikacja: Windows 7 Enterprise 64bit AMD Athlon II x2 250 3.0GHz 6GB RAM GeForce 7600GT Karta sieciowa WiFi - Atheros AR922X Co zrobiłem do tej pory: Odchudzenie dysku twardego (usunięcie jakiś 300GB danych) CCleaner - opcja Cleaner i czyszczenie rejestru Usunięcie nieużywanych programów Problem występuje na wszystkich przeglądarkach. Nie mogę wykonać nawet speedtestu na speedtest.net. Zatrzymuje się na tym stanie: Z góry dziękuję za wszelką pomoc. Pozdrawiam, Robert. EDIT: Zauważyłem, że filmiki przez pierwsze kilka sekund normalnie się buforują a później stoją w miejscu. Podobnie jak z pobieraniem plików, które opisałem wyżej. EDIT2: Dodałem log z GMER. Trochę krótki ale podczas sprawdzania nie wystąpiły żadne problemy. Extras.Txt OTL.Txt GMER.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Nie ma tu żadnych oznak infekcji. Dodałem log z GMER. Trochę krótki ale podczas sprawdzania nie wystąpiły żadne problemy. Zasobność raportu zależy od tego co jest uruchomione w systemie. Nie posiadasz zainstalowanych określonych aplikacji (np. antywirus / emulator napędów), to i ingerencja w system przechwyceń nikła. Problem polega na tym, że nie mogę praktycznie w ogóle pobierać plików z Internetu. Mówię tutaj o większości sposobów - przez przeglądarkę (próbowałem dobre serwery FTP np. pobranie obrazu Ubuntu), torrent (uTorrent, plik bardzo dobrze seedowany), p2m (Moorhunt, nowe uploady, wszystkie sprawne). Dokładnie chodzi tutaj o to, że po rozpoczęciu pobierania pliku prędkość momentalnie zmniejsza się do kilku kb/s. W rzeczywistości ze wszystkich plików jest pobierane tylko 0,5MB i ściąganie stoi mimo pokazywania pobierania tych kilku kb/s. Problem występuje tylko na moim komputerze. W sieci domowej pracują jeszcze dwa - laptop połączony przez WiFi (mój stacjonarny też jest podłączony przez WiFi) i stacjonarny podłączony kablem. Na tych komputerach wszystko jest w porządku. Temat przenoszę do działu Sieci. Dostososuj się do zasad działu podając wymagane raporty sieciowe: KLIK. Droba uwaga ode mnie, jest tu resztka VirtualBox, czyli sterownik sieciowy: DRV:64bit: - [2012-04-03 13:19:10 | 000,147,248 | ---- | M] (Oracle Corporation) [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\Windows\SysNative\drivers\VBoxNetAdp.sys -- (VBoxNetAdp) 1. Start > w polu szukania wpisz cmd > z prawokliku Uruchom jako Administrator > wklep: sc delete VBoxNetAdp a po wykonaniu komendy skasuj z dysku plik C:\Windows\system32\drivers\VBoxNetAdp.sys 2. Start > w polu szukania wpisz devmgmt.msc > z prawokliku Uruchom jako Administrator > w menu Widok włącz pokazywanie ukrytych. Rozwiń gałąź Karty sieciowe i sprawdź czy są obiekty od VirtualBox. Znalezione odinstaluj i zresetuj system. 3. Panel sterowania > Sieć i Internet > Centrum sieci i udostępniania > z boku klik w Zmień ustawienia karty sieciowej > z prawokliku na każde połączenie pobierz Właściwości > w karcie używanych przez połączenie komponentów sprawdź czy jest mostek VirtualBox. Znaleziony odinstaluj i zresetuj system. . Odnośnik do komentarza
Vojak Opublikowano 5 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 1. Start > w polu szukania wpisz cmd > z prawokliku Uruchom jako Administrator > wklep: sc delete VBoxNetAdp a po wykonaniu komendy skasuj z dysku plik C:\Windows\system32\drivers\VBoxNetAdp.sys Usunąłem jednak zauważyłem, że zostały jeszcze te pliki: Robić coś z nimi? 2. Start > w polu szukania wpisz devmgmt.msc > z prawokliku Uruchom jako Administrator > w menu Widok włącz pokazywanie ukrytych. Rozwiń gałąź Karty sieciowe i sprawdź czy są obiekty od VirtualBox. Znalezione odinstaluj i zresetuj system. Nie widzę nic związanego z VirtualBox jednak do pewności załączam screena: 3. Panel sterowania > Sieć i Internet > Centrum sieci i udostępniania > z boku klik w Zmień ustawienia karty sieciowej > z prawokliku na każde połączenie pobierz Właściwości > w karcie używanych przez połączenie komponentów sprawdź czy jest mostek VirtualBox. Znaleziony odinstaluj i zresetuj system. Raczej też wszystko w porządku, nic nie znalazłem ale dołączam: Dodatkowo: Log ICSI - tutaj Net-log - załącznik Log FSS - załącznik Dostawca - Neostrada/Orange TP - 6mb/s. Router - Asus RT-N16 Płyta główna - Gigabyte GA-M720-US3 AdHoc 11n - Wyłącz Adres sieciowy - Nieobecna Bufory odbioru - 256 Bufory transmisji - 512 Dynamic MIMO Power Save - Wyłącz Prawidłowy interwał skanowania - 60 Preambuła 802.11b - Długa i krótka Moja sieć - Tomato24, BL-Dom - sieć sąsiada. net-log.txt FSS.txt Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się