staszek30 Opublikowano 1 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 czesc, szukam sposobu na poradzenie sobie z problemem nieotwierajacej sie strony internetowej i znalazlem to forum, moze ktos bedzie wiedzial jak ten problem rozwiazac. problem polega na tym ze nie wchodzi mi strona twickerz.com, probowalem wejsc przez IE, Opera, chrome, firefox na zadnej z tych przegladarek strona nie wchodzi nawet sie nie laduje wyskakuje komunikat: Internet Explorer cannot display the webpage. Jakie informacje sa wam potrzebne zeby doradzic mi rozwiazanie problemu? Dodam ze inne strony i internet chodza bez problemu. pozdrawiam i czekam na odpowiedz. p.s dodam jeszcze ze sprawdzalem na innych komputerach u znajomych i tam wszystko dzialalo dobrze. Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 2 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 U mnie działa, co oznacza, że gdzieś prawdopodobnie u siebie albo u dostawcy masz wycinany ruch do niej. Przyczyn może być wiele. Wycięcie dostępu do adresu przez plik hosts, program od kontroli rodzicielskiej, filtrowanie ruchu na zainstalowanym firewallu albo na tym na routerze, korzystanie z DNS-ów, które wycinają niebezpieczne strony (np. OpenDNS), wreszcie blokada u dostawcy. Zaprezentuj raporty z Net-log i ICSI Netalyzr: https://www.fixitpc.pl/forum-44/announcement-11-wazne-zasady-obowiazujace-w-dziale-sieci/ Odnośnik do komentarza
staszek30 Opublikowano 2 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 czesc, dzieki za podpowiedz. program do kontroli rodzicielskiej chyba nie wchodzi w gre bo wszystko "inne" chodzi dobrze blokada u dostawcy internetu tez odpada bo internet mam od miesiaca a problem pojawil sie jakies 5 dni temu. firewall mcafee wylaczylem i tez strona sie nie ladowala, wiec pozostaje: jak sprawdzic firewall na routerze? no i co to sa te DNS-y? pozdrawiam Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 2 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Zacznij od zamieszczenia logów wymaganych ogłoszeniem, które zresztą zlinkowałem. blokada u dostawcy internetu tez odpada bo internet mam od miesiaca a problem pojawil sie jakies 5 dni temu. Skąd wiesz, że nic nie zmieniali? firewall mcafee wylaczylem i tez strona sie nie ladowala Spróbuj odinstalować całkowicie na próbę. Odnośnik do komentarza
staszek30 Opublikowano 2 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 hej, wiec przeczytalem zasady ogolne i postanowilem sie do nich zastosowac. zrobilem obowiazkowe raporty NET-LOG i ICSI Netalyzr wlasciwie to udalo mi sie zrobic tylko ten pierwszy bo po probach polaczenia sie z ICSI Netalyzr wyskakuje blad : We were unable to return you to berkeley.edu. Internet Explorer has stopped trying to restore this website. It appears that the website continues to have a problem. raport z NET-LOG zalaczam w zalaczniku Opisu problemu. co się dzieje: jak juz wczesniej pisalem mam problem z wejsciem na strone twickerz.com z mojego komputera poprzez wszystkie przegladarki internetowe IE, google chrome, opera, firefox. i nie chodzi mi tu o to ze nie moge sie zalogowac do twickerz tylko o to ze strona wogle sie nie laduje i wyskakuje komunikat: Internet Explorer cannot display the webpage, probowalem na innych komputerach u znajomych i tam wszystko chodzi dobrze. problem pojawil sie okolo5 dni temu, wczesniej stronka troche mulila ale sie wgrywala. wyczyscilem cookis i history i nic sie nie zmienia. pytalem u dostawcy internetu ale oni mowia ze zadnych stron nie blokuja. Modelu komputera. sony VPCJ11M1E, Windows 7. Nazwy dostawcy: Tom-net i oferowanej usługi: pakiet "VIP". Modeli wykorzystywanego sprzętu sieciowego. Chodzi o wszelkie routery. posiadam router: TP-LINK, model nr.: TL-WR740N No i to by bylo narazie na tyle jesli masz jeszcze jakies pytania prosze napisz a posteram sie na nie odpowiedziec najlepiej jak bede potrafil. dziekuje pozdrawiam i do nastepnego. <id id="mainTitleNoScript">We were unable to return you to the page you were viewing.</id> net-log.txt Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 2 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Ponieważ Twoje serwery DNS odrzucają (całkiem zresztą słusznie) połączenia z zewnątrz, to muszę Cię prosić o wykonanie kilki komend. Start -> Programy -> Akcesoria -> prawym na: Wiersz polecenia -> Uruchom jako administrator Wpisz komendy: nslookup twickerz.com 192.168.1.1 > C:\cmd_log.txt nslookup twickerz.com 159.255.184.42 >> C:\cmd_log.txt nslookup twickerz.com 188.112.37.42 >> C:\cmd_log.txt Potem wrzuć na forum jako załącznik plik C:\cmd_log.txt. Odnośnik do komentarza
staszek30 Opublikowano 2 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 hejka, zrobilem o co mnie prosiles, plik C:\cmd_log.txt, jest w zalaczniku dzieki, czekam na kolejne wskazowki pozdrawiam cmd_log.txt Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 2 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Co widzisz na http://66.219.26.109 Odnośnik do komentarza
staszek30 Opublikowano 2 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 hej, po probie wejscia na podany link strona sie nie laduje i wyskakuje komunikat: Internet Explorer cannot display the webpage Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 3 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Poproszę zatem o logi z OTL: https://www.fixitpc.pl/topic/61-diagnostyka-ogolne-raporty-systemowe/ Odnośnik do komentarza
staszek30 Opublikowano 3 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 witam, wczesnie wstajecie. skan przeprowadzony, pliki zalaczone. pozdrawiam OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 (edytowane) Proszę nie duplikować danych i nie śmiecić wrzucając w kółko na serwer te same pliki. Post podbijający usunęłam. To oczywiste: odpowiedź jest wtedy, gdy mamy czas i pomysł na przetworzenie tematu. Temat przerzucam do działu diagnostyki infekcji. Tu jest infekcja ZeroAccess. Infekcja zrobiła rzeźnię w usługach Windows (skasowane: Zapora, Centrum zabezpieczeń, Pomoc IP, Windows Update, Windows Defender) i m.in. z tego też powodu nie startują funkcje McAfee. Z Dziennika zdarzeń: Error - 2013-03-03 05:03:03 | Computer Name = staszekjanusz | Source = Service Control Manager | ID = 7003 Description = The McAfee Personal Firewall Service service depends the following service: MpsSvc. This service might not be installed. Przechodząc do usuwania infekcji i śmieci: 1. Otwórz Notatnik i wklej w nim: reg delete HKCU\Software\Classes\CLSID\{fbeb8a05-beee-4442-804e-409d6c4515e9} /f reg add HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{5839FCA9-774D-42A1-ACDA-D6A79037F57F}\InprocServer32 /ve /t REG_EXPAND_SZ /d %%systemroot%%\system32\wbem\fastprox.dll /f pause Z menu Notatnika > Plik > Zapisz jako > Ustaw rozszerzenie na Wszystkie pliki > Zapisz jako FIX.BAT Kliknij prawym na plik i wybierz opcję Uruchom jako Administrator. Niezbędny restart systemu, by odładować z pamięci ZeroAccess. 2. Otwórz Notatnik i wklej w nim: TAKEOWN /F C:\$Recycle.Bin\S-1-5-18 /R /A /D Y icacls C:\$Recycle.Bin\S-1-5-18 /grant Everyone:F /T icacls C:\$Recycle.Bin\S-1-5-21-4294079532-2672272515-372733472-1000\$c75a11783dd12b25c99538a621cfde7b /grant Everyone:F /T rd /s /q C:\$Recycle.Bin pause Z menu Notatnika > Plik > Zapisz jako > Ustaw rozszerzenie na Wszystkie pliki > Zapisz jako FIX.BAT Kliknij prawym na plik i wybierz opcję Uruchom jako Administrator. Zresetuj system. 3. Przez Panel sterowania odinstaluj adware i zbędne paski: Ask Toolbar, Ask Toolbar Updater, iLivid, My Toolbar, Przyspiesz.pl 2.2.2.0, Wajam, Yahoo! Toolbar. W Google Chrome w Rozszerzeniach odinstaluj ClixSense.com, Wajam. 4. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej: :OTL IE - HKU\S-1-5-21-4294079532-2672272515-372733472-1000\..\SearchScopes\{72266D17-4591-4BCE-8458-AEC8E753A20C}: "URL" = "http://uk.search.yahoo.com/search?fr=mcafee&p={SearchTerms}" IE - HKU\S-1-5-21-4294079532-2672272515-372733472-1000\..\SearchScopes\{91607fa7-3c2f-4f90-93e3-d5337a6b0ac2}: "URL" = "Playbryte-fa-ptn/search/redirect/?type=default&user_id=49bed9c9-bb03-4ee7-bb92-f9164c98b4c7&query={searchTerms}" IE - HKU\S-1-5-21-4294079532-2672272515-372733472-1000\..\SearchScopes\{A1F587A7-C7C5-419F-A3FA-36307C29B391}: "URL" = "http://search.conduit.com/ResultsExt.aspx?q={searchTerms}&SearchSource=4&ctid=CT2192277" IE - HKU\S-1-5-21-4294079532-2672272515-372733472-1000\..\SearchScopes\{B07DEDB3-28DC-4416-83F1-CA92B78EEA8C}: "URL" = "http://websearch.ask.com/redirect?client=ie&tb=ORJ&o=&src=kw&q={searchTerms}&locale=&apn_ptnrs=&apn_dtid=OSJ000&apn_uid=230074F0-6CF6-47B6-BBEE-1D63EC0D22C3&apn_sauid=01920C42-036C-44EA-8371-0C5531823B08" IE - HKU\S-1-5-21-4294079532-2672272515-372733472-1000\..\URLSearchHook: {70df8d13-bdd3-448e-944c-efde21b77161} - No CLSID value found O2 - BHO: (no name) - {5C255C8A-E604-49b4-9D64-90988571CECB} - No CLSID value found. O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - {b278d9f8-0fa9-465e-9938-0c392605d8e3} - No CLSID value found. O4 - HKLM..\Run: [] File not found [2013-02-06 20:43:59 | 000,060,864 | ---- | M] () -- C:\Users\staszek janusz\g2mdlhlpx.exe :Reg [-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\mountpoints2] :Commands [emptytemp] Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Klik w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart. 5. Uruchom AdwCleaner i zastosuj Usuń. Na dysku C powstanie log z usuwania. 6. Zrób nowy log OTL z opcji Skanuj (już bez Extras) oraz Farbar Service Scanner. Uruchom SystemLook x64 i w oknie wklej: :dir C:\$Recycle.Bin /s :reg HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellServiceObjects /s Klik w Look. Dołącz log utworzony przez AdwCleaner. . Edytowane 17 Maja 2013 przez picasso 17.05.2013 - Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi. //picasso Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi