Skocz do zawartości

Problem z otwarciem strony internetowej


Rekomendowane odpowiedzi

czesc,

szukam sposobu na poradzenie sobie z problemem nieotwierajacej sie strony internetowej i znalazlem to forum, moze ktos bedzie wiedzial jak ten problem rozwiazac.

problem polega na tym ze nie wchodzi mi strona twickerz.com, probowalem wejsc przez IE, Opera, chrome, firefox na zadnej z tych przegladarek strona nie wchodzi nawet sie nie laduje wyskakuje komunikat: Internet Explorer cannot display the webpage. Jakie informacje sa wam potrzebne zeby doradzic mi rozwiazanie problemu? Dodam ze inne strony i internet chodza bez problemu.

pozdrawiam i czekam na odpowiedz.

p.s dodam jeszcze ze sprawdzalem na innych komputerach u znajomych i tam wszystko dzialalo dobrze.

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

U mnie działa, co oznacza, że gdzieś prawdopodobnie u siebie albo u dostawcy masz wycinany ruch do niej. Przyczyn może być wiele. Wycięcie dostępu do adresu przez plik hosts, program od kontroli rodzicielskiej, filtrowanie ruchu na zainstalowanym firewallu albo na tym na routerze, korzystanie z DNS-ów, które wycinają niebezpieczne strony (np. OpenDNS), wreszcie blokada u dostawcy.

 

Zaprezentuj raporty z Net-log i ICSI Netalyzr:

https://www.fixitpc.pl/forum-44/announcement-11-wazne-zasady-obowiazujace-w-dziale-sieci/

Odnośnik do komentarza

czesc, dzieki za podpowiedz.

program do kontroli rodzicielskiej chyba nie wchodzi w gre bo wszystko "inne" chodzi dobrze :)

blokada u dostawcy internetu tez odpada bo internet mam od miesiaca a problem pojawil sie jakies 5 dni temu.

firewall mcafee wylaczylem i tez strona sie nie ladowala, wiec pozostaje:

jak sprawdzic firewall na routerze?

no i co to sa te DNS-y?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza

Zacznij od zamieszczenia logów wymaganych ogłoszeniem, które zresztą zlinkowałem.

 

blokada u dostawcy internetu tez odpada bo internet mam od miesiaca a problem pojawil sie jakies 5 dni temu.

 

Skąd wiesz, że nic nie zmieniali?

 

firewall mcafee wylaczylem i tez strona sie nie ladowala

 

Spróbuj odinstalować całkowicie na próbę.

Odnośnik do komentarza

hej, wiec przeczytalem zasady ogolne i postanowilem sie do nich zastosowac.

zrobilem obowiazkowe raporty NET-LOG i ICSI Netalyzr wlasciwie to udalo mi sie zrobic tylko ten pierwszy bo po probach polaczenia sie z ICSI Netalyzr wyskakuje blad :

We were unable to return you to berkeley.edu.

Internet Explorer has stopped trying to restore this website. It appears that the website continues to have a problem.

 

raport z NET-LOG zalaczam w zalaczniku

Opisu problemu. co się dzieje: jak juz wczesniej pisalem mam problem z wejsciem na strone twickerz.com z mojego komputera poprzez wszystkie przegladarki internetowe IE, google chrome, opera, firefox. i nie chodzi mi tu o to ze nie moge sie zalogowac do twickerz tylko o to ze strona wogle sie nie laduje i wyskakuje komunikat: Internet Explorer cannot display the webpage, probowalem na innych komputerach u znajomych i tam wszystko chodzi dobrze. problem pojawil sie okolo5 dni temu, wczesniej stronka troche mulila ale sie wgrywala. wyczyscilem cookis i history i nic sie nie zmienia. pytalem u dostawcy internetu ale oni mowia ze zadnych stron nie blokuja.

Modelu komputera. sony VPCJ11M1E, Windows 7.

  • Nazwy dostawcy: Tom-net i oferowanej usługi: pakiet "VIP".
  • Modeli wykorzystywanego sprzętu sieciowego. Chodzi o wszelkie routery.
  • posiadam router: TP-LINK, model nr.: TL-WR740N
  • No i to by bylo narazie na tyle jesli masz jeszcze jakies pytania prosze napisz a posteram sie na nie odpowiedziec najlepiej jak bede potrafil. dziekuje pozdrawiam i do nastepnego.

 

 

<id id="mainTitleNoScript">We were unable to return you to the page you were viewing.</id>

net-log.txt

Odnośnik do komentarza

Ponieważ Twoje serwery DNS odrzucają (całkiem zresztą słusznie) połączenia z zewnątrz, to muszę Cię prosić o wykonanie kilki komend.

 

Start -> Programy -> Akcesoria -> prawym na: Wiersz polecenia -> Uruchom jako administrator

 

Wpisz komendy:

nslookup twickerz.com 192.168.1.1 > C:\cmd_log.txt

nslookup twickerz.com 159.255.184.42 >> C:\cmd_log.txt

nslookup twickerz.com 188.112.37.42 >> C:\cmd_log.txt

 

Potem wrzuć na forum jako załącznik plik C:\cmd_log.txt.

Odnośnik do komentarza

Proszę nie duplikować danych i nie śmiecić wrzucając w kółko na serwer te same pliki. Post podbijający usunęłam. To oczywiste: odpowiedź jest wtedy, gdy mamy czas i pomysł na przetworzenie tematu.

 

Temat przerzucam do działu diagnostyki infekcji. Tu jest infekcja ZeroAccess. Infekcja zrobiła rzeźnię w usługach Windows (skasowane: Zapora, Centrum zabezpieczeń, Pomoc IP, Windows Update, Windows Defender) i m.in. z tego też powodu nie startują funkcje McAfee. Z Dziennika zdarzeń:

 

Error - 2013-03-03 05:03:03 | Computer Name = staszekjanusz | Source = Service Control Manager | ID = 7003

Description = The McAfee Personal Firewall Service service depends the following

service: MpsSvc. This service might not be installed.

 

 

Przechodząc do usuwania infekcji i śmieci:

 

1. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

reg delete HKCU\Software\Classes\CLSID\{fbeb8a05-beee-4442-804e-409d6c4515e9} /f
reg add HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{5839FCA9-774D-42A1-ACDA-D6A79037F57F}\InprocServer32 /ve /t REG_EXPAND_SZ /d %%systemroot%%\system32\wbem\fastprox.dll /f
pause

 

Z menu Notatnika > Plik > Zapisz jako > Ustaw rozszerzenie na Wszystkie pliki > Zapisz jako FIX.BAT

 

Kliknij prawym na plik i wybierz opcję Uruchom jako Administrator. Niezbędny restart systemu, by odładować z pamięci ZeroAccess.

 

2. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

TAKEOWN /F C:\$Recycle.Bin\S-1-5-18 /R /A /D Y

icacls C:\$Recycle.Bin\S-1-5-18 /grant Everyone:F /T

icacls C:\$Recycle.Bin\S-1-5-21-4294079532-2672272515-372733472-1000\$c75a11783dd12b25c99538a621cfde7b /grant Everyone:F /T

rd /s /q C:\$Recycle.Bin

pause

 

Z menu Notatnika > Plik > Zapisz jako > Ustaw rozszerzenie na Wszystkie pliki > Zapisz jako FIX.BAT

 

Kliknij prawym na plik i wybierz opcję Uruchom jako Administrator. Zresetuj system.

 

3. Przez Panel sterowania odinstaluj adware i zbędne paski: Ask Toolbar, Ask Toolbar Updater, iLivid, My Toolbar, Przyspiesz.pl 2.2.2.0, Wajam, Yahoo! Toolbar. W Google Chrome w Rozszerzeniach odinstaluj ClixSense.com, Wajam.

 

4. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

 

:OTL

IE - HKU\S-1-5-21-4294079532-2672272515-372733472-1000\..\SearchScopes\{72266D17-4591-4BCE-8458-AEC8E753A20C}: "URL" = "http://uk.search.yahoo.com/search?fr=mcafee&p={SearchTerms}"

IE - HKU\S-1-5-21-4294079532-2672272515-372733472-1000\..\SearchScopes\{91607fa7-3c2f-4f90-93e3-d5337a6b0ac2}: "URL" = "Playbryte-fa-ptn/search/redirect/?type=default&user_id=49bed9c9-bb03-4ee7-bb92-f9164c98b4c7&query={searchTerms}"

IE - HKU\S-1-5-21-4294079532-2672272515-372733472-1000\..\SearchScopes\{A1F587A7-C7C5-419F-A3FA-36307C29B391}: "URL" = "http://search.conduit.com/ResultsExt.aspx?q={searchTerms}&SearchSource=4&ctid=CT2192277"

IE - HKU\S-1-5-21-4294079532-2672272515-372733472-1000\..\SearchScopes\{B07DEDB3-28DC-4416-83F1-CA92B78EEA8C}: "URL" = "http://websearch.ask.com/redirect?client=ie&tb=ORJ&o=&src=kw&q={searchTerms}&locale=&apn_ptnrs=&apn_dtid=OSJ000&apn_uid=230074F0-6CF6-47B6-BBEE-1D63EC0D22C3&apn_sauid=01920C42-036C-44EA-8371-0C5531823B08"

IE - HKU\S-1-5-21-4294079532-2672272515-372733472-1000\..\URLSearchHook: {70df8d13-bdd3-448e-944c-efde21b77161} - No CLSID value found

O2 - BHO: (no name) - {5C255C8A-E604-49b4-9D64-90988571CECB} - No CLSID value found.

O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - {b278d9f8-0fa9-465e-9938-0c392605d8e3} - No CLSID value found.

O4 - HKLM..\Run: [] File not found

[2013-02-06 20:43:59 | 000,060,864 | ---- | M] () -- C:\Users\staszek janusz\g2mdlhlpx.exe

 

:Reg

[-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\mountpoints2]

 

:Commands

[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Klik w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart.

 

5. Uruchom AdwCleaner i zastosuj Usuń. Na dysku C powstanie log z usuwania.

 

6. Zrób nowy log OTL z opcji Skanuj (już bez Extras) oraz Farbar Service Scanner. Uruchom SystemLook x64 i w oknie wklej:

 

:dir

C:\$Recycle.Bin /s

 

:reg

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellServiceObjects /s

 

Klik w Look.

 

Dołącz log utworzony przez AdwCleaner.

 

 

 

 

.

Edytowane przez picasso
17.05.2013 - Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi. //picasso
Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...