Skocz do zawartości

Spadek wydajności/brak dźwięków


Anyaa

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety pół roku temu byłam zmuszona oddać laptopa na gwarancję z powodu uszkodzonego zasilacza, zasilacz dostalam nowy ale też panowie w serwisie stwierdzili że fajnie by było zrobić mi formata niestety wyszło im to nieudolnie i musiałam oddać lapka drugi raz na gwarancje po poprawnym zainstalowaniu systemu było ok przynajmniej dało się z niego korzystać. Niestety później się okazało że diametralnie spadła mi wydajność systemu gry typu lol który kiedyś chodził na najwyzszysz właściwościach grafiki w tle uruchomiona przeglądarka z 20 kartami i odtwarzacz muzyczny teraz ledwo działa na najniższych ustawieniach grafiki i nie ma mowy żeby było coś w tle uruchomione.. Zaczął się również od czasu do czasu pojawiać blue screen tak o. Z antywirusa ogólnie nie korzystam raz na 2-3 miesiące zainstaluje, zrobię skanowanie pochodzi z 2 tygodnie i jeżeli jest ok to go odinstalowuje żeby dodatkowo nie przeciążać systemu.

Kolejnym problemem jest wystepujący od czasu do czasu brak dzwięków w różnych programach, grach, przeglądarkach. Dzieje się to nagle, niestety najczęściej problem występuje w chromie ( nic nie daje wyczyszczenie plików danych gdzies takie rozwiązanie było podane), również w próbie działania w jednym czasie skypa i Lolu ten problem występuje i nie jest spowodowany wyciszaniem dźwięków w innych programach przez skype.

Więcej o systemie

Windows 7 Home Premium 64 bit

Procesor: Intel Core i3-2330M CPU 2.20 GHz

Ram: 4 gb

OTL.Txt

Extras.Txt

defogger_disable.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Uwagi wstępne na temat układu oprogramowania:

 

1. Jest tu adware. Wyczyść (patrz do spoilera). Choć podejrzewam, że to ma impakt tylko częściowy.

 

 

 

1. Przez Panel sterowania odinstaluj adware Yontoo 2.04.

 

2. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

 

:OTL
IE - HKU\S-1-5-21-833700204-2229441550-1180744660-1000\..\SearchScopes\{CF7B1E36-D365-41D1-9FD9-5CB63CA929F0}: "URL" = "http://search.conduit.com/ResultsExt.aspx?q={searchTerms}&SearchSource=4&ctid=CT3225826"
IE - HKU\S-1-5-21-833700204-2229441550-1180744660-1001\..\SearchScopes\{CF7B1E36-D365-41D1-9FD9-5CB63CA929F0}: "URL" = "http://search.conduit.com/ResultsExt.aspx?q={searchTerms}&SearchSource=4&ctid=CT3225826"
IE - HKU\S-1-5-21-833700204-2229441550-1180744660-1001\..\URLSearchHook: {b6ac5e3c-5ceb-4e72-b451-f0e1ba983c14} - No CLSID value found
IE - HKU\S-1-5-21-833700204-2229441550-1180744660-1000\..\URLSearchHook: {b6ac5e3c-5ceb-4e72-b451-f0e1ba983c14} - No CLSID value found
O2 - BHO: (no name) - {11111111-1111-1111-1111-110011341191} - No CLSID value found.
O3 - HKU\S-1-5-21-833700204-2229441550-1180744660-1000\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {B6AC5E3C-5CEB-4E72-B451-F0E1BA983C14} - No CLSID value found.
O3 - HKU\S-1-5-21-833700204-2229441550-1180744660-1001\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {B6AC5E3C-5CEB-4E72-B451-F0E1BA983C14} - No CLSID value found.
O4 - HKU\S-1-5-21-833700204-2229441550-1180744660-1000..\Run: [Pando Media Booster] C:\Program Files (x86)\Pando Networks\Media Booster\PMB.exe File not found
O6 - HKLM\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Restrictions present
O7 - HKU\.DEFAULT\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel present
O7 - HKU\S-1-5-18\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel present
O7 - HKU\S-1-5-19\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel present
O7 - HKU\S-1-5-20\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel present
O7 - HKU\S-1-5-21-833700204-2229441550-1180744660-1000\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel present
O7 - HKU\S-1-5-21-833700204-2229441550-1180744660-1001\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel present
[2013/01/26 19:21:19 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Users\a\AppData\Local\CRE
[2013/01/26 19:21:14 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Users\a\AppData\Roaming\Mozilla
[2013/01/26 19:21:12 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Program Files (x86)\Conduit
[2013/01/26 19:21:09 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Users\a\AppData\Local\Conduit
[2012/12/03 20:12:54 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Users\a\AppData\Roaming\OpenCandy
[2013/01/29 09:24:44 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Program Files (x86)\PC Tools
[2013/01/29 09:21:20 | 000,253,256 | ---- | C] (PC Tools) -- C:\Windows\SysNative\drivers\PCTSD64.sys
[2013/01/29 09:21:15 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Program Files (x86)\Common Files\PC Tools
[2013/01/29 09:20:47 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\ProgramData\PC Tools
[2013/01/29 09:20:44 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Users\a\AppData\Roaming\TestApp
[2013/01/29 08:11:39 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Users\a\AppData\Roaming\ESET
[2013/02/06 00:24:14 | 000,000,065 | ---- | M] () -- C:\Windows\0
 
:Reg
[HKEY_USERS\S-1-5-21-833700204-2229441550-1180744660-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="about:blank"
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Klik w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart.

 

3. Uruchom AdwCleaner i zastosuj Usuń. Na dysku C powstanie log z usuwania. Przedstaw go.

 

 

 

 

2. Odinstaluj niepotrzebne firmowe oprogramowanie ASUS, zaczynając od ASUS WebStorage (wirtualny dysk producenta = tworzy problemy w eksploratorze). To wszystko możesz wywalić (opisy obok co do czego), o ile nie korzystasz:

 

========== HKEY_LOCAL_MACHINE Uninstall List ==========

 

64bit: [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall]

"{9B6239BF-4E85-4590-8D72-51E30DB1A9AA}" = ASUS Power4Gear Hybrid > tweaker zasilania

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall]

"{0969AF05-4FF6-4C00-9406-43599238DE0D}" = ASUS Splendid Video Enhancement Technology > asusowe "poprawianie" jakości obrazu

"{09BCB9CE-964B-4BDA-AE46-B5A0ABEF1D3F}" = Sonic Focus

"{1DBD1F12-ED93-49C0-A7CC-56CBDE488158}" = ASUS LifeFrame3 > zrzuter ekranu / edytor powiązany z kamerą

"{2B81872B-A054-48DA-BE3B-FA5C164C303A}" = ASUS FancyStart > wymiana grafiki ekranu bootowania

"{64452561-169F-4A36-A2FF-B5E118EC65F5}" = ASUS SmartLogon > logowanie do komputera za pomocą rozpoznawania twarzy

"{EC8BD21F-0CA0-4BBF-97D9-4A52B30041A1}" = ASUS Virtual Camera

"{FA540E67-095C-4A1B-97BA-4D547DEC9AF4}" = ASUS Live Update > autoaktualizacja sterów/BIOS

"Asus Vibe2.0" = AsusVibe2.0 > "Sklep Apple" w wersji ASUS

"ASUS WebStorage" = ASUS WebStorage

"InstallShield_{40BF1E83-20EB-11D8-97C5-0009C5020658}" = CyberLink Power2Go

"InstallShield_{C59C179C-668D-49A9-B6EA-0121CCFC1243}" = CyberLink LabelPrint

 

+ wszystkie programy Windows Live. Omijam ASUS AI Recovery związany z tworzeniem kopii zapasowej systemu.

 

3. Uruchom Autoruns i w karcie Services odznacz te pozycje:

 

SRV:64bit: - [2009/07/14 02:41:27 | 001,011,712 | ---- | M] (Microsoft Corporation) [Auto | Running] -- C:\Program Files\Windows Defender\MpSvc.dll -- (WinDefend)

SRV - [2013/01/08 12:55:20 | 000,161,536 | R--- | M] (Skype Technologies) [Auto | Stopped] -- C:\Program Files (x86)\Skype\Updater\Updater.exe -- (SkypeUpdate)

SRV - [2012/12/29 11:34:47 | 001,260,472 | ---- | M] (NVIDIA Corporation) [Auto | Running] -- C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NVIDIA Update Core\daemonu.exe -- (nvUpdatusService)

SRV - [2012/10/02 11:13:44 | 003,064,000 | ---- | M] (Skype Technologies S.A.) [Auto | Running] -- C:\ProgramData\Skype\Toolbars\Skype C2C Service\c2c_service.exe -- (Skype C2C Service)

 

4. Po wykonaniu wszystkich operacji zrób nowy log OTL z opcji Skanuj.

 

 

Zaczął się również od czasu do czasu pojawiać blue screen tak o.

 

Punkt 5 w ogłoszeniu: KLIK. Skopiuj na Pulpit folder C:\Windows\Minidump (o ile niepusty), shostuj gdzieś i podaj link.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...