ArchaN Opublikowano 23 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Oto log jaki wyskakuje po tym jak komputer uruchomi się ponownie. Podpis problemu: Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7600.2.0.0.768.2 Identyfikator ustawień regionalnych: 1045 Dodatkowe informacje o problemie: BCCode: 124 BCP1: 00000004 BCP2: 8553F024 BCP3: 00000000 BCP4: 00000000 OS Version: 6_1_7600 Service Pack: 0_0 Product: 768_1 Pliki pomagające opisać problem: C:\Windows\Minidump\022313-18704-01.dmp C:\Users\Maciek\AppData\Local\Temp\WER-28142-0.sysdata.xml Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji: http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0415 Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline: C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt Extras.Txt OTL.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 23 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Jaki jest powód zakładania tematu w dziale infekcji? Przenoszę do działu Windows 7. Mamy tu ten sam system co w temacie: KLIK. System nadal nie zaktualizowany do końca, brak SP1: Home Basic Edition (Version = 6.1.7600) - Type = NTWorkstation Co do BSOD, widzę ślady instalacji sterowników nVidia. Coś jeszcze było robione? Pliki pomagające opisać problem: C:\Windows\Minidump\022313-18704-01.dmp Diagnostyka BSOD, do wdrożenia punkt 5 z instrukcji (debug plików DMP): KLIK. . Odnośnik do komentarza
ArchaN Opublikowano 23 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 No cóż, przeinstalowałem system i jak na razie wszystko w porządku, dziękuje za pomoc a tak z innej beczki, gdzie znajdę dobry aktywator windows 7? Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 23 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 a tak z innej beczki, gdzie znajdę dobry aktywator windows 7? Na forum są zabronione dywagacje na ten temat. To piractwo. . Odnośnik do komentarza
ArchaN Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Znowu mam ten sam problem, ten sam komunikat nawet po przeinstalowaniu systemu ;/ Co do pkt 5 nie ogarniam tego czy mogłabyś mi wytłumaczyć co mam zrobić aby nie było tych bluescreenów? Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 24 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Punkt 5 nie służy rozwiązaniu od ręki tylko diagnostyce problemu. Potrzebne zrzuty pamięci DMP do analizy. Skopiuj na Pulpit katalog C:\Windows\Minidump, spakuj do ZIP i umieść na jakimś serwisie (np. SpeedyShare) podając tu link. . Odnośnik do komentarza
ArchaN Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Wszedłem w owy folder i nie mam tam żadnego pliku, po następnym bluescreenie na pewno dodam. ;/ Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 24 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Czy masz zaznaczoną stosowną opcję w konfiguracji, która odpowiada za zapis plików DMP? Wróć do ogłoszenia, ustęp "Konfiguracja ekranu z błędem" i opcje w "Zapisywanie informacji o debugowaniu". Odnośnik do komentarza
ArchaN Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Już nastąpił następny bluescreen ;/ http://www1.zippyshare.com/v/16426822/file.html Odnośnik do komentarza
ArchaN Opublikowano 25 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Mógłbym prosić o pomoc? ;/ Przeczyściłem zasilacz bo znajomy mi powiedział że to jest jego zdaniem od zasilacza. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się