trzycha Opublikowano 22 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Witam, od wczoraj nod (smart security 6) pokazuje informację o skanowaniu portów (wykryto atak ze skanowaniem portów). Niby wszystko jest ok poza bitkinexem (client ftp) oraz stroną, która jest aktualizowana poprzez wgrywanie plików na ftp. Bitkinex przestaje wysyłać na serwer pliki natomiast strona, którą aktualizuje przestaje działać na jakiś czas. Po ok 30 minutach (albo ponownym uruchomieniu laptopa) mogę ponownie wgrywać pliki jak i otwierać stronę. Z tego co zauważyłem to ten problem pojawia się tylko mając uruchomiony program bitkinex. Skanowałem system nodem i spybotem i nic nie wykryło więc dlaczego komunikat o skanach pojawia się przy bitkinexie? Wcześniej nie miałem takiego problemu. System z którego korzystam to windows 7 x64. Logi skanów w załącznikach. Extras.Txt gmer.txt OTL.Txt Odnośnik do komentarza
Aux Opublikowano 22 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Jeśli korzystasz z routera to raczej nie powinno być takich powiadomień z uwagi na sprzętowy firewall. Jednak router routerowi nie jest równy, czasami same routery z racji dziwnie stworzonego oprogramowania na nim samym sprawiają, że oprogramowanie antywirusowe "myśli", że ktoś do komputera chce się dostać. Dla przykładu: na routerze FritzBox jeśli ustawiona jest kontrola rodzicielska to Kaspersky blokuje czasami router ponieważ za często wysyłane są zapytania do uczestników sieci. Powiedzieć trzeba jeszcze, że każdy! Komputer na świecie skanowany jest lub przynajmniej próbowany jest być zeskanowanym kilkadziesiąt jeśli nie kilkaset razy na godzinę! Odnośnik do komentarza
trzycha Opublikowano 23 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Router to Tp-link TD-W8901G Męczy mnie jedynie to, że przerywa połączenie podczas wgrywania plików (duża ilość zdjęć) i muszę albo uruchomić ponownie pc albo czekać te 20-30 minut. Strona wtedy również nie działa (mi choć nie pytałem innych). Dodam, że wcześniej nie było takich problemów. Tak dzieje się od dwóch może trzech dni. Odnośnik do komentarza
Aux Opublikowano 23 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Próbowałeś użyć innego clienta FTP jak choćby popularnego i darmowego FileZilla ? By wykluczyć lub stwierdzić że to problem z oprogramowaniem. Powiem szczerze że nie znam tego Bitkinex'a. Odnośnik do komentarza
trzycha Opublikowano 5 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Tak, testowałem i niestety efekt jest taki sam Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się