Kuba969 Opublikowano 21 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Witam, od południa mam problem z internetem. Jak widać działa ale zdecydowanie gorzej niż dotychczas. Dokuczają mi skoki pingu. Ustaliłem, że czas nie jest moim sprzymierzeńcem, mój sąsiad ma internet od tego samego dostawcy i nie ma, jak twierdzi najmniejszych problemów. Nie jest to wirus, ufam swojemu nortonowi. Ustaliłem, że tracę pakiety. Mój ojciec twierdzi, że również nie ma problemów ale to nie jest pewne. Sam nie sprawdzałem jak na laptopie działa internet. Korzystam z router'a DI-524 D-Linka, podłączony do niego jest kabel z internetem, a dalej do komputerów dociera on przez wi-fi. Nie był aktualizowany o ile może być, odkąd sieć została skonfigurowana nic nie zmieniano. Router restartowałem czyli klasycznie odłączenie od prądu na krótką chwile ale nie pomogło. Zmieniłem kartę sieciową, czyli odbiornik sygnału na oryginalny z zestawu D-Linka. Przeczytałem, że można spróbować coś zresetować jakimś dziwnym wyrażeniem, które tylko przekopiowałem do wiersza uruchom. Potem trzeba było zrobić restart komputera, żeby wprowadzić zmiany. Brak poprawy. Widziałem, multum tematów na różnych forach wyszukując pod frazami: "skoki pingu", "utrata pakietów". Zero konkretów, zawsze coś innego pisali. Oczekiwałem jakiegoś prostego sposobu na rozwiązanie tego problemu w zakresie moich możliwości. Ostatecznie piszę tutaj. Pierwsze co zrobiłem to test na prędkość łącza czy mi czasem nie zamula. Potem jakimś ping testem to zaklasyfikowało mnie do grupy A, teoretycznie excellent. W grach na przykład Battlefield 3 wygląda to tak, że w pewnym momencie cofa mnie do miejsca w której byłem przed chwilą. Grając w League of legends trącę możliwość kierowania bohaterem i łazi on tak jakby skumulowały się wszystkie moje komendy sprzed 3 ostatnich sekund. Wskaźnik pingu skacze nerwowo. Wzrasta do 400 ms i po chwli powoli opada do 39. Załącze te dwa podstawowe badania mojej sieci. Teraz oczekuję dalszych poleceń. Ha, proszę tego nie traktować w sensie, że skoro ja tutaj napisałem to należy mi się pomoc. Za wszelkie posty będę bardzo wdzięczny. ICSI Netalyzr: http://n1.netalyzr.icsi.berkeley.edu/summary/id=43ca253f-3732-7ba09776-8ad8-4fb2-80dc#tcp_connectivity net-log.txt Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 21 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Przeczytałem, że można spróbować coś zresetować jakimś dziwnym wyrażeniem, które tylko przekopiowałem do wiersza uruchom. Polecenie netsh int ip reset reset.log? Wklejenie w uruchom i wywołanie tego nie pójdzie, bo komenda wymaga do działania uprawnień administratora. Jedyna szansa, że to poszło jest taka, że miałeś wyłączone UAC (Kontrola konta użytkownika), wtedy wszystko uruchamia się z uprawnieniami administracyjnymi. Normalnie trzeba przez Akcesoria -> Wiersz poleceń -> Uruchom jako administrator. Na przyszłość: staraj się pamiętać/zapisywać, jakie komendy wykorzystujesz. Potem jakimś ping testem to zaklasyfikowało mnie do grupy A, teoretycznie excellent. Jaki ping test? Może jakieś wyniki do niego? Sprawdź, co pokazują http://speedstest.net i http://pingtest.net Daj linki do wyników z nich. Net-log wygląda tak, jakby dostawca filtrował komunikaty ICMP, a to mnie bardzo nie cieszy. Raz, że nie pozwala na proste badanie łącza, dwa: może powodować wiele problemów z działaniem sieci, chociażby uniemożliwia działanie Path MTU Discovery (więcej tutaj: http://www.fixitpc.p...nsmission-unit/). Dostawca to Shentel Network? Ruch do D-Linka i do pierwszego routera dostawcy wygląda w porządku, co się dzieje dalej ciężko powiedzieć - patrz akapit wyżej. Na próbę połącz się z routerem kablem Ethernet i sprawdź, czy wtedy będzie działać lepiej. Odnośnik do komentarza
Kuba969 Opublikowano 21 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Taa... łącze niby 8 / 2. nie symetryczne. Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 21 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Pingi bardzo dobre, jitter minimalny, więc skoków pingu nie powinno być. Względem czego testujesz ping? Odnośnik do komentarza
Kuba969 Opublikowano 21 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Nie rozumiem jak w względem czego? Po prostu odpalam ten programik na stronce. To pytanie z 2 posta o dostawce to był test twoich możliwości czy może też korzystach z ich usług? Formuła netsh int ip reset reset.log nie pomogła. Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 21 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Nie rozumiem jak w względem czego? Po prostu odpalam ten programik na stronce. Tylko, że z Twoich logów i ze screenów, które pokazujesz, nie widać żadnych problemów. To pytanie z 2 posta o dostawce to był test twoich możliwości czy może też korzystach z ich usług? Chciałem poszukać, czy są inne zgłaszane problemy z tym dostawcą. Odnośnik do komentarza
Kuba969 Opublikowano 21 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Dam wam wypis z net-loga jeszcze raz ICSI Netalyzr nie chce wykonać badania. Moim zdaniem internet zaczął działać znacznie gorzej niż wczoraj. Może tym razem coś znajdziecie. Jeśli chodzi o podłączenie kablem to zrobię to jutro będę musiał znieść cały sprzęt na dół @Udało się, wyniki netalyzr: http://n1.netalyzr.i...-0576-456b-92c5 net-log.txt Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 21 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Większość ICSI Netalyzr niewykonana. Net-log praktycznie analogiczny do tego, co było widać na poprzednim, natomiast screeny z testów pozwalają już zauważyć problem. Według mnie do zgłoszenia dostawcy. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się