danielb85 Opublikowano 19 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Witam. Probelm polega na tym, że raz na kilka uruchomień (ostatnio coraz częściej) po zalogowaniu do systemu pijawia się czarny ekraz z kursorerm myszy. Czasami po odczekaniu chwili pojawia się pulpit i ale wtedy nie uruchamia się program antywirusowy Kaspersky Endpoint security 8. Pozostałe programy dziłają bardzo mozolnie jeżeli wogole się uruchomią. Nie dział wtedy tez kombinacja Alt+Ctrl+Del. Wylogowani się lub ponowne uruchomienie jest w zasadzie niemozliwe. Zamykam go przyciskiem power. Problem ten wystepuje na kilku kompyterach pracujących w tej samej grupie roboczej. Objawy są identyczne. Komputer uruchamia się bez problemu w trybie awaryjnym, również z obsluga sieci. W chwili wystąpienia problemu komputer dostaje adres Ip ale internet nie deizła. Po ponownym uruchomieniu lub kilku próbach pod rząd zdarza się, ze wszystko wraca do normy. Kaspersky oczywiście nic nie widzi, Mailwarebyte tez nic nie znalazł. Musze się tez przyznac, uzyłem Combofix'a (log w załączeniu). Proszę o pomoc. OTL.Txt Extras.Txt ComboFix.txt Odnośnik do komentarza
bandrzal Opublikowano 19 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 czy na wszystkich komputerach jest zainstalowany Kaspersky? Odnośnik do komentarza
danielb85 Opublikowano 19 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Tak. Faktycznie problem występuje tylko na komputerach z Kaspersky Endpoint Security i Windows 7. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 19 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Temat przenoszę do działu Windows 7. Trop z Kasperskym podany, w Dzienniku zdarzeń masz zresztą takie rekordy: [ Kaspersky Event Log Events ]Error - 2013-02-19 04:42:21 | Computer Name = DELLPC09 | Source = klnagent | ID = 1Description = Connector for the product KES 8.1.0.0 failed to respond for 600 seconds and considered to be hung. Restarting. Poboczne uwagi spoza problemu: 1. Usuń z dysku folder adware: C:\Users\d.bartosik\AppData\Roaming\OpenCandy I w Autoruns w karcie Scheduled Taksks upewnij się, że nie ma powiązanych z OpenCandy zadań harmonogramu. 2. Odinstaluj tego nieszczęsnego ComboFixa. Klawisz z flagą Windows + R i w polu Uruchom wklej komendę: C:\Users\d.bartosik\Downloads\ComboFix.exe /uninstall Po tym przez SHIFT+DEL dokasuj folder C:\Windows\erdnt 3. W Opcjach internetowych w zarządzaniu dostawcami wyszukiwania usuń duplikat wyszukiwarki Bing. . Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się