fragles94 Opublikowano 17 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 Witam, mój problem polega na tym, że nie mogę otworzyć żadnych folderów z pulpitu, ani nawet komputera czy panelu sterowania. Po kliknięciu wyskakuje zawsze błąd explorer.exe - System Windows nie może uzyskać dostępu. Zrobiłem skan Malwarebytes Anti-Malware ale nic nie znalazł. Log z OTL: http://www.wklej.org/id/958969/txt/ http://wklej.org/id/959259/txt/ Proszę o pomoc. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 17 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 Zastossuj Shelxview > uruchom program > zaznacz wszystkie lekko rózowe rozszerzenia powłoki i daj wyłacz. restart i sprawdzasz http://www.nirsoft.net/utils/shexview.html#DownloadLinks Odnośnik do komentarza
fragles94 Opublikowano 17 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 Jeśli chodzi o podśwetlenie się na różowo rozszerzeń, to żadna się nie podświetliła. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 18 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Log z OTL niekompletny, brak pliku Extras (opcja "Rejestr - skan dodatkowy" nie została ustawiona na "Użyj filtrowania") m.in. z błędami Dziennika zdarzeń. Uzupełnij ten log. mój problem polega na tym, że nie mogę otworzyć żadnych folderów z pulpitu, ani nawet komputera czy panelu sterowania. Po kliknięciu wyskakuje zawsze błąd explorer.exe - System Windows nie może uzyskać dostępu. Czy te zjawiska występują także w Trybie awaryjnym Windows? . Odnośnik do komentarza
fragles94 Opublikowano 18 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Log 'Extras': http://wklej.org/id/959259/txt/ Zjawiska nie występują w trybie awaryjnym. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 19 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Zjawiska nie występują w trybie awaryjnym. To może sprawdź czy to nie Avira coś miesza. . Odnośnik do komentarza
fragles94 Opublikowano 19 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Odinstalowałem Avire i nadal występuje problem. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 19 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Nagraj log trybu rzeczywistego co się dzieje podczas wystąpienia tego błędu. Uruchom Process Monitor (zacznie od razu nagrywanie), doprowadź do błędu explorer.exe, zatrzymaj nagrywanie w Process Monitor przekreślając ikonkę lupki, zapisz log z menu File. Log ten shostuj gdzieś i podaj tu link. . Odnośnik do komentarza
fragles94 Opublikowano 19 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Prosze: http://www.speedyshare.com/wPGxf/Logfile.PML Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 20 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 W Process Monitor są odnotowane takie błędy Odmowy dostępu: 17:38:54,6085615 svchost.exe 764 RegOpenKey HKCU\Software\Classes ACCESS DENIED Desired Access: Read17:38:54,6160626 Explorer.EXE 3728 RegOpenKey HKCU\Software\Classes ACCESS DENIED Desired Access: Maximum Allowed17:38:56,9134554 Explorer.EXE 3728 RegOpenKey HKCU\Software\Classes ACCESS DENIED Desired Access: Maximum Allowed17:38:56,9181981 Explorer.EXE 3728 RegOpenKey HKCU\Software\Classes ACCESS DENIED Desired Access: Maximum Allowed17:38:56,9359902 Explorer.EXE 3728 RegOpenKey HKCU\Software\Classes ACCESS DENIED Desired Access: Maximum Allowed Podaj spis uprawnień tego klucza. Pobierz SetACL (Administrators), przekopiuj plik SetACL.exe z folderu 32-bit do folderu C:\Windows. Start > w polu szukania wpisz cmd > z prawokliku Uruchom jako Administrator > wklej komendę: SetACL -on "HKCU\Software\Classes" -ot reg -actn list -lst "f:tab;w:d,o;i:y;s:n" >C:\log.txt Przeklej do posta zawartość pliku C:\log.txt. PS. Swoją drogą to wydaje mi się niemożliwe: Jeśli chodzi o podśwetlenie się na różowo rozszerzeń, to żadna się nie podświetliła. W Process Monitor w załadowanych modułach explorer.exe jest m.in. D:\Program files\FileZilla FTP Client\fzshellext.dll, czyli niedomyślne rozszerzenie integrujące się z powłoką... Niedomyślne = różowe w ShellExView. . Odnośnik do komentarza
fragles94 Opublikowano 20 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Gdy wklejam podaną komende, dostaje odpowiedź: Odmowa dostępu. Plik log.txt powstaje, ale jest pusty. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 20 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Czy cmd na pewno uruchomiłeś jako Administrator? Odnośnik do komentarza
fragles94 Opublikowano 20 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Czy cmd na pewno uruchomiłeś jako Administrator? Faktycznie, zapomniałem o tym. Zrobiłem więc ponownie, program się uruchomił i pokazał błąd: Unhandled Exception The program needs to be closed because of an unhandled exception. We are very sorry this has happened. Please help us prevent this from happening again by sending this information to application support. Details: Type: System.TypeInitializationException Message: Inicjator typów zgłosił wyjątek dla typu 'SetACL_Studio.Helpers.HKBase'. Source: SetACL Studio Stack trace: w SetACL_Studio.Helpers.HKBase.get_Instance() w SetACL_Studio.App.<OnStartup>b__5() w System.Threading.Tasks.Task.InnerInvoke() w System.Threading.Tasks.Task.Execute() Target: SetACL_Studio.Helpers.HKBase get_Instance() Inner exception message: HKBaseDll.dll cannot be loaded. Application version: 1.2.3 Is user admin: True Is computer domain-joined: False Is 64-bit OS: False Is 64-bit app: False .NET framework: 4.0.30319.296 OS version: Microsoft Windows NT 6.1.7600.0 Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 20 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 fragles94, a mówiłam wyraźnie: SetACL (Administrators). Pobrałeś kompletnie inny program graficzny SetACL Studio. Odinstaluj go i usuń jego plik (skopiowany do C:\Windows), pobierz wersję konsolową, plik SetACL.exe wstaw do folderu C:\Windows (a nie na C:\ czy gdzie indziej). Odnośnik do komentarza
fragles94 Opublikowano 20 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Wybacz mi. Oto log: http://wklej.org/id/961302/txt/ Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 23 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Proszę nie podbijaj tematu. Brak odpowiedzi oznacza: brak czasu lub brak pomysłu, by rozwiązać temat. Ktoś będzie miał coś do powiedzenia, sam z siebie to zrobi. Nie pomoże przypominanie się. Co do skanu SetACL, identyczne ustawienia jak u mnie. Hmmm... Zrób test: załóż nowe konto użytkownika, zaloguj się na nie i powiedz czy problem się ujawnia. Jeśli nie, to ja bym na nowym koncie już pojechała, stare usuwając. . Odnośnik do komentarza
fragles94 Opublikowano 26 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Utworzyłem nowe konto i wszystko gra. picasso - dziękuje za pomoc w rozwiązywaniu problemu Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi