Skocz do zawartości

Problem z V9


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Log z OTL wygląda na zrobiony w złej kolejności, najwyraźniej przed użyciem AdwCleaner. W ogóle w logu z OTL nie widać zmian zrobionych przez AdwCleaner. Proszę zrobić nowy log OTL i podmienić powyżej załączniki. AdwCleaner usuwał v9 z Internet Explorer. Tak więc czy v9 gdzieś się jeszcze ujawnia w którejś przeglądarce?

 

EDIT: Logi podmienione. Tym razem log z OTL źle zrobiony, opcja Rejestr ustawiona na Wszystko, a ma być Użyj filtrowania. Coś mi się dalej nie zgadza, brak określonych zmian w OTL, które powinny być wynikiem uruchomienia AdwCleaner, a widzę też, że usuwane przez AdwCleaner wpisy w Internet Explorer wracają. Podaj dodatkowe skany:

 

1. Uruchom SystemLook x64 i w oknie wklej:

 

:regfind
v9
 
:reg
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Clients\StartMenuInternet /s
HKEY_CURRENT_USER\Software\Clients\StartMenuInternet /s

 

Klik w Look.

 

2. Skopiuj na Pulpit plik preferencji Google Chrome:

 

C:\Users\Maciek\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences

 

Shostuj gdzieś i podaj tu link.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Po obejrzeniu pliku Preferences Google Chrome wygląda na to, że rozszerzenie Proxy Tool, nie budzące uprzednio bezpośrednich skojarzeń, jest odpowiedzialne za otwieranie stron v9:

 

"ijblflkdjdopkpdgllkmlbgcffjbnfda": {
           "active_permissions": {
              "api": [ "tabs" ],
              "explicit_host": [ "http://*/*", "https://*/*" ]
           },
           "creation_flags": 1,
           "from_bookmark": false,
           "from_webstore": false,
           "install_time": "13003490323083156",
           "location": 3,
           "manifest": {
              "background": {
                 "page": "background.html"
              },
              "chrome_url_overrides": {
                 "newtab": "popup.html"
              },
              "content_security_policy": "script-src 'self' 'unsafe-eval'; object-src 'self'",
              "description": "Proxy tool for Chrome!",
              "key": "MIGfMA0GCSqGSIb3DQEBAQUAA4GNADCBiQKBgQCEUQhDRkJXfggmiarzCMsMXQx9CNZuwhoPF0c3hpvCCJ9s/OGR6H7dAkYBxHBgR+45Nsq6dFzMZ3IXaOahQ3C2H9TOD9CRI4KZXZd7Vj0vfvQTwRtPRDv6/A/CkuhiM98eKlKzHYoS1iMruQtSrnOWqLTFTvUpKqjhis493+7z/QIDAQAB",
              "manifest_version": 2,
              "name": "Proxy Tool",
              "permissions": [ "tabs", "http://*/*", "https://*/*" ],
              "update_url": "http://t.v9.com/download/chrome/update.xml",
              "version": "2.0.1"
           },
           "path": "ijblflkdjdopkpdgllkmlbgcffjbnfda\\2.0.1_0",
           "state": 1,
           "was_installed_by_default": false

 

1. Korekta dla Google Chrome. Wejdź do ustawień przeglądarki i w Rozszerzeniach odinstaluj Proxy Tool.

 

2. Korekta dla Internet Explorer. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

Windows Registry Editor Version 5.00
 
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Default_Page_URL"=-
"Start Page"="about:blank"
 
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Default_Page_URL"=-
"Start Page"="about:blank"
 
[-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\LowRegistry\DOMStorage\v9.com]
 
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\V9Software]
 
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\V9Software]
 
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\AboutURLs]
"Tabs"="res://ieframe.dll/tabswelcome.htm"

 

Z menu Notatnika > Plik > Zapisz jako > Ustaw rozszerzenie na Wszystkie pliki > Zapisz jako FIX.REG

 

Kliknij prawym na plik i z menu wybierz opcję Scal. Potwierdź import do rejestru.

 

3. Wypowiedz się wyraźnie czy po w/w operacjach w Google Chrome i Internet Explorer ujawnia się gdzieś jeszcze v9 (strona startowa / otwieranie nowej karty / wyszukiwarka).

 

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Na zakończenie:

 

1. Porządki po narzędziach: w AdwCleaner uruchom Odinstaluj, w OTL uruchom Sprzątanie.

 

2. W Dzienniku zdarzeń powtarza się błąd WMI numer 10. Napraw automatycznym narzędziem Fix-it: KLIK.

 

3. Wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK.

 

4. Odinstaluj stare wtyczki Adobe / Java / Silverlight i zastąp najnowszymi: KLIK. Wg raportu są tu zainstalowane wersje:

 

========== HKEY_LOCAL_MACHINE Uninstall List ==========

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall]

"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83217007FF}" = Java 7 Update 9

"{89F4137D-6C26-4A84-BDB8-2E5A4BB71E00}" = Microsoft Silverlight 4.1.10329.0

"{48DB5914-8772-472D-B8DF-E2092BE598F6}" = Adobe Flash Player 10 ActiveX (wtyczka dla IE)

"Adobe Shockwave Player" = Adobe Shockwave Player 11.6

 

Temat rozwiązany. Zamykam.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...