apb Opublikowano 3 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Mój problem wygląda następująco. Na swoim komputerze miałem 2 wersje Office'a - Professional 2010 z licencją ważną przez 3 miesiące, oraz Starter (Word + Excel z ograniczonymi funkcjami. Najpierw korzystałem z pierwszej, do czasu, kiedy nie wyczerpała się licencja, potem z drugiej. Postanowiłem jednak zakupić licencję, żeby móc korzystać z pełnego Office'a. Niestety, po wprowadzeniu klucza instalacja przerywana jest takim komunikatem: "Błąd 25004. Nie można użyć wprowadzonego klucza produktu na tym . Prawdopodobna przyczyna jest poprzednia instalacja wersji próbnej pakietu office 2010. Błąd systemowy- 1073422306" Usunąłem Startera, jednak nic się nie zmieniło. Wobec tego usunąłęm i Proffesionala i chciałem zainstalować go ponownie. Nie da się, powyższy komunikat pojawia się cały czas, chociaż użyłem programu Revo Uninstaler Pro, który miał usunąć wszystkie pliki związanie z Officem. Co zrobić w takiej sytuacji? Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 9 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Usunąłem Startera, jednak nic się nie zmieniło. Wobec tego usunąłęm i Proffesionala i chciałem zainstalować go ponownie. Nie da się, powyższy komunikat pojawia się cały czas, chociaż użyłem programu Revo Uninstaler Pro, który miał usunąć wszystkie pliki związanie z Officem. Próbuj "Workaround for cause 2": KB2559816. . Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się