radioactive15 Opublikowano 3 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Witam, od kilku dni zauważyłem wolne przesyłanie pakietów i nagłe zrywanie połączeń. Obserwowałem co jakiś czas ruch ale nic ciekawego nie zobaczyłem. Nie wiem w czym tkwi problem więc zgłaszam się do was. Logi z OTL poniżej. OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 3 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Logi nie wykazują żadnej infekcji i to raczej nie tędy droga. Temat jedzie do działu sieciowego. Pokaż od razu na początek raport z Net-log Odnośnik do komentarza
radioactive15 Opublikowano 7 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Logi w załączniku. net-log.txt Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 7 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 O10 - NameSpace_Catalog5\Catalog_Entries\000000000004 [] - C:\Program Files\Bonjour\mdnsNSP.dll (Apple Inc.) Działający Apple Bonjour w Winsock. Proponuję odinstalować, ponieważ usługi multicast DNS stwarzają wiele problemów, a implementacja od Apple już szczególnie. Potem restart komputera. Pokaż jeszcze na wszelki wypadek status ADSL z Livebox, bo prawdopodobnie go posiadasz. Odnośnik do komentarza
radioactive15 Opublikowano 9 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 http://imgur.com/a/8Ni7h Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 9 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Zrestartuj Livebox i pokaż jeszcze raz te same statystyki. Masz bardzo dobre tłumienie, pozwalające myśleć o około 14 - 16 Mb/s przy dużej stabilności łącza i dobrym sprzęcie (Livebox takim niestety nie jest), ale SNR Margin jest już graniczny (6 dB na downstream), nie pozwoli na więcej. Aktualnie masz obciętą synchronizację na około 7,2 Mb/s, prawdopodobnie z 10 Mb/s. Teraz pytanie, czy to przez Rate Adaptive, czy Dynamic Line Management. Stawiam na RA. Dosyć dużo błędów CRC i HEC, które świadczą o niestabilnym połączeniu. Proponuję zgłosić jako awarię do Orange, bo przy takim tłumieniu synchronizacja powinna być zdecydowanie wyższa. Ewentualnie mają bardzo słabe kable i o wyższej prędkości nie ma co marzyć. Możliwe, że spotka Cię jeszcze migracja w dół. Odnośnik do komentarza
radioactive15 Opublikowano 9 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Zrestartować to znaczy: - zrobić resa przy Liveboxie czy zrestartować w panelu? Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 9 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Zrestartować. Czyli uruchomić ponownie. A nie przywracać do konfiguracji domyślnej. Odnośnik do komentarza
radioactive15 Opublikowano 11 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 11 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 I jak? Jakieś zmiany? Jeśli nie, to poproszę jeszcze raz o ten sam komplet logów. Odnośnik do komentarza
radioactive15 Opublikowano 11 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Jakaś poprawa nastąpiła,lepiej teraz się internet przegląda i pingi są mniejsze. Dziękuje za pomoc i temat close Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 11 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 To na przyszłość radzę pamiętać, że Liveboksy to chyba najbardziej awaryjny sprzęt, jaki istnieje. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się