Skocz do zawartości

Wolny Internet/Nagłe zrywanie połączeń


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

O10 - NameSpace_Catalog5\Catalog_Entries\000000000004 [] - C:\Program Files\Bonjour\mdnsNSP.dll (Apple Inc.)

 

Działający Apple Bonjour w Winsock. Proponuję odinstalować, ponieważ usługi multicast DNS stwarzają wiele problemów, a implementacja od Apple już szczególnie. Potem restart komputera.

 

Pokaż jeszcze na wszelki wypadek status ADSL z Livebox, bo prawdopodobnie go posiadasz.

Odnośnik do komentarza

Zrestartuj Livebox i pokaż jeszcze raz te same statystyki. Masz bardzo dobre tłumienie, pozwalające myśleć o około 14 - 16 Mb/s przy dużej stabilności łącza i dobrym sprzęcie (Livebox takim niestety nie jest), ale SNR Margin jest już graniczny (6 dB na downstream), nie pozwoli na więcej. Aktualnie masz obciętą synchronizację na około 7,2 Mb/s, prawdopodobnie z 10 Mb/s. Teraz pytanie, czy to przez Rate Adaptive, czy Dynamic Line Management. Stawiam na RA.

 

Dosyć dużo błędów CRC i HEC, które świadczą o niestabilnym połączeniu. Proponuję zgłosić jako awarię do Orange, bo przy takim tłumieniu synchronizacja powinna być zdecydowanie wyższa. Ewentualnie mają bardzo słabe kable i o wyższej prędkości nie ma co marzyć. Możliwe, że spotka Cię jeszcze migracja w dół.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...