Torzap Opublikowano 31 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Witam Nowy dysk, nowy system i problem z ukash. Nie jestem w stanie zrobic logow Olt gdyz tryb awaryjny sie nie wlacza. Na moment pojawia sie i wyskakuje zamykanie systemu. Jakby ukash wymuszal restartowanie trybu awaryjnego hmm. Co robic? Prosze o pomoc. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 1 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Nie wypróbowałeś wszystkich Trybów awaryjnych. Zadziała Tryb awaryjny z Wierszem polecenia. W linii komend uruchom OTL i podaj wynikowe raporty. . Odnośnik do komentarza
Torzap Opublikowano 1 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Tryb ten uruchomil sie. Prosilbym jeszcze o dokladne instrukcje jak uruchomic otl z pendrive, gdyz jestem laikiem w temacie. Jest wiersz c:\windows\system32&--#62; i co dalej? ew. jak sprawdzic dokladna nazwe pliku otl na pendrive gdyz mam tem plik z racji takiej iz juz mialem tem problem ale wtedy tryb awaryjny sie uruchamial normalnie hmm. ale wydaje mi sie iz to bylo otl.exe pobieralem go z linkow podanych na stronie i mam na pendrive i chyba byl luzem nie w folderze. Pisze z tel i w ten sposob probuje sie ratowac z tej sytuacji. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 1 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 W linii komend wklep komendę notepad i ENTER. To otworzy Notatnik, a w nim z menu Plik > Otwórz popatrz czy widać w Komputerze pendrive i pod jaką literą. Po sprawdzeniu tego w linii komend wklepujesz X:\OTL.exe (gdzie X = wytypowana litera pendrive) i ENTER. . Odnośnik do komentarza
Torzap Opublikowano 1 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 oto log troszke ciezko bo przez tel wszystko robie/zgrywam ale wielkie dzieki PS. Zapomnialem dodac iz podczas skanu otl wyskoczylo mi "LIST INDEX OUT OF BOUNDS (21)" OTL.Txt Odnośnik do komentarza