kowalczyk Opublikowano 28 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 witam, Chciałabym sobie kupić dysk zewnętrzny do mojego komputera stacjonarnego. Mam stary komputer z 2005r. o pojemności 80 gb. Dysk by mi służył tylko do kopii zapasowej danych. W niedalekiej przyszłości i tak kupię sobie nowy komputer, więc chciałabym również żeby kupiony dysk pasował i do tego starego komputera i do ewentualnie nowego komputera. Nie znam się na dyskach. Nie wiem czym się kierować przy zakupie i czy taki dysk by pasował wogóle do mojego starego komputera. Móglby ktos cos doradzic? Odnośnik do komentarza
diox Opublikowano 29 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Ile możesz przeznaczyć pieniędzy na dysk? Aby pasował do starego komputera wystarczy,aby dysk miał gniazdo USB. W niedalekiej przyszłości i tak kupię sobie nowy komputer Skoro w przyszłości kupujesz komputer to zwracaj uwagę na to,aby dysk miał złącze USB 3.0,ono jest kombatybline w dół,więc będzie pasować. Odnośnik do komentarza
kowalczyk Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Nie potrzebuje jakiegoś bardzo pojemnego dysku. Do tej pory żyłam mając 80 gb . Myślę, że tak z 200 zł mogłabym przeznaczyć. Odnośnik do komentarza
diox Opublikowano 29 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Zobacz: - http://allegro.pl/nowy-dysk-zewnetrzny-verbatim-500gb-usb-3-0-silver-i2951914117.html - http://allegro.pl/dysk-toshiba-stor-e-basic-500gb-usb-3-0-2-0-i2952868170.html Sądzę,że taki dysk będzie wystarczający. Odnośnik do komentarza
kowalczyk Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 dzięki za radę Odnośnik do komentarza