LuckyLucania Opublikowano 28 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Zostałem przekierowany z moim problemem do działu sieci, chodzi o ten temat http://www.fixitpc.p...wolny-komputer/ liczę na pomoc i dołaczam logi net-log.txt OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Jeszcze tylko poproszę o link do wyników z ICSI Netalyzr: http://netalyzr.icsi.berkeley.edu/ Odnośnik do komentarza
LuckyLucania Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 proszę bardzo http://n1.netalyzr.icsi.berkeley.edu/summary/id=43ca253f-439-ddeb0c37-7809-4d6f-8cc0 Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 4 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Wybacz długi brak odpowiedzi, ale jakoś ten temat mi umknął. Usługa ipnathlp, której błędy widzimy, jest związana z udostępnianiem połączenia sieciowego innym komputerom. Przejdź do Panelu sterowania, otwórz Połączenia sieciowe, wybierz swoje odpowiednie i z menu kontekstowego Właściwości, przejdź do zakładki Zaawansowane. Zrób screen, wrzuć na forum. I tak dla każdego istniejącego połączenia. Drugi potencjalny problem to Livebox. Przejdź do jego strony konfiguracyjnej i zrób screen ze statystyk ADSL. Odnośnik do komentarza
LuckyLucania Opublikowano 4 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Spoko nic się nie stało. Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 19 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Może tego nie widzę na screenach, ale chodziło mi o to: Nie ma być tak skonfigurowane oczywiście, tutaj jest ustawione pełne udostępnianie połączenia, czyli dla Twojego przypadku źle. Masz mieć wszystko odznaczone. Jeśli czegoś takiego nie masz, to nie ma problemu. Nie mam żadnego XP Home pod ręką, żeby to sprawdzić. Bardziej zastanawiające są statystyki z Liveboksa. Jak na około 110 godzin trwania połączenia ADSL liczba błędów jest dosyć duża i świadczy o problemach z łączem. Dla downstream (pobierania) tłumienie, SNR Margin i sama prędkość synchronizacji wygląda poprawnie, natomiast dużo gorzej wygląda upstream, synchronizacja na poziomie około 700 kb/s to zdecydowanie poniżej średniej dla opcji "do 10 Mb/s", a przy takim tłumieniu (9 dB) powinno pójść zdecydowanie więcej. Ja mam jakieś 1150 kb/s przy tłumieniu 14,5 dB, widziałem też ponad 1000 kb/s przy tłumieniu 30 dB i działało. Ale tutaj wkracza SNR Margin, który jest prawie graniczny (8 dB, granicą jest 6 dB), i który nie pozwala na rozwinięcie prędkości. Ogółem. Wygląda na to, że linia bardzo traci na jakości przy niskich częstotliwościach. Może to być zależne od wielu czynników, najbardziej prawdopodobnym jest słaba jakość instalacji w domu, uszkodzony lub niewłaściwie zainstalowany mikrofiltr, wreszcie uszkodzenie samego Liveboksa (sprzęt jest, nawiasem mówiąc, bardzo awaryjny). W drugiej kolejności podejrzewałbym uszkodzenie samej linii Orange/TP. Proponuję sprawdzić kabelki, pożyczyć od kogoś modem do Neostrady, spróbować się na nim połączyć i sprawdzić statystyki. Koszt mikrofiltra to około 5 PLN, a raz na jakiś czas warto wymienić. Jak to nie pomoże, to sytuacja do zgłoszenia do Orange. Jeżeli sugerować się samym tłumieniem i zakładać w miarę normalny stan sieci (co będzie się przekładało na SNR Margin), to przy takich parametrach jesteś w stanie wyciągnąć jakieś 14 Mb/s. Oczywiście tylko wtedy, gdy uda się usunąć awarię. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się