Skocz do zawartości

Problem z prędkością internetu


szelo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Od jakiegoś tygodnia mam problem z dużymi pingami na komputerze stacjonarnym połączonym z routerem za pomocą skrętki. Problem występuje na obu routerach które posiadam (sprawdzałem po kolei na każdym).

Specyfikacje stacji:

Win 7 64 PRO SP 1 PL

NOD-32 (skanowałem nie znalazł żadnych problemów)

 

 

 

Problem jest taki że mam wysokie pingi (cmd > ping www.wp.pl) są powyżej 50 a co najmniej jeden zawsze jest większy niż 300 ms.

Dzwoniłem do techników z firmy dostarczającej internet i na linii wszystko jest okej wiec powiedzieli że to musi być problem z komputerem.

 

OTL- http://wklej.to/VTRuH

OTL Extras - http://wklej.to/rKFyj

 

gmer - http://wklej.to/wZpEN

 

Mam nadzieje że o niczym nie zapomniałem.

 

Chyba dodałem do złego forum, powinno być w złośliwym oprogramowaniu

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Używałeś ComboFixa,w jakim celu? Podaj log z pierwszego uruchomienia(nie uruchamiaj ComboFixa ponownie!). Po za tym nie odinstalowałeś Daemon Tools,jak pisze w ogłoszeniu GMER-a. Nie wiem co sądzić o o logu z GMER,przeskanuj się Kaspersky Virus Removal Tool: http://www.dobreprogramy.pl/Kaspersky-Virus-Removal-Tool,Program,Windows,12768.html . Temat najprawdopodobniej zostanie przeniesiony do Działu pomocy doraźnej. Podaj nowe logi z OTL,GMER-a(pamiętaj o Daemon Tools),log z pierwszego uruchomienia ComboFixa oraz napisz,czy Kaspersky coś wykrył.

Odnośnik do komentarza

To chyba ZeroAccess/Sirefef,podaj dodatkowe logi. Pobierz SystemLook x64: http://jpshortstuff....temLook_x64.exe i wklej:

:filefind
services.exe
:reg
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellServiceObjects /s

Wciśnij Look. Podaj także log z Farbar Service Scanner: http://www.fixitpc.p...5063#entry85063 , zaznacz wszystkie opcje i wciśnij Scan.

Podaj logi z SystemLook x64 i FSS. Temat wyląduje w Dziale pomocy doraźnej.

Odnośnik do komentarza

diox

 

Co Ty opowiadasz, jaki ZeroAccess. W ani jednym logu ani śladu tej infekcji. I na jakiej podstawie resetujesz cały Winsock? Chyba tu się nie sugerujesz sekcją "ZeroAccess Check" + logiem OTL z drugiego podejścia, zresztą błędnie skonfigurowanym (opcja Rejestr na Wszystko, dlatego widać wpisy O10 Microsoftu = przy ZeroAccess całkowicie inaczej to wygląda!)? Po pierwsze: reset Winsock tak czy owak zbędny, bo już się wydarzył, przecież on jest już po przebiegu z ComboFix (ComboFix resetuje Winsock)... Po drugie: log z OTL przecież nie wykazuje naruszeń tej sfery.

 

 

szelo

 

ComboFix uruchomiony od czapy, w ogóle nie było to potrzebne.

 

otl ponownie po odinstalowaniu deamontools

 

No nie za bardzo. Nie został zdjęty sterownik SPTD, GMER zafałszowany.

 

DRV:64bit: - [2013-01-27 14:51:55 | 000,564,824 | ---- | M] (Duplex Secure Ltd.) [Kernel | Boot | Running] -- C:\Windows\SysNative\drivers\sptd.sys -- (sptd)

 

Na razie (pomijając zaciemniony GMER) brak tu oznak infekcji. Temat przenoszę do działu Sieci. Dostosuj się do zasad tamtego działu i dostarcz wymagane raporty: KLIK.

 

Poza tym upewnij się, że problemu nie tworzy ESET. I jeśli masz MBAM to na co Ci Spyware Terminator, wywalić

 

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Z rana jak robiłem testy z ostatniego posta okazało się ze wszystko dział (sprawdzałem przez 30 minut po włączeniu komputera a potem wyszedłem) t.j pingi są niskie, sprawdziłem w cmd,pingtest.net oraz w kilku grach. Oczywiście przyjechał jeszcze technik z firmy od której mam neta i wszystko działa, dla pewności posprawdzał kable i zadzwonił sprawdzić czy wszystko jest okej na linii. Wszystko było super...

Neta mam od UPC 60mb/6mb

Po 2 godzinach przyszedłem i problem znowu się pojawił (komputer zostawiłem włączony) pingi skaczą jak nienormalne....

Testy ICSI teraz (czyli jak nie działa)- http://n3.netalyzr.i...-e7f6-48d1-b8c9

net-log http://www.wklejto.pl/147668

Odnośnik do komentarza

Problem ewidentnie gdzieś między routerem a pierwszym węzłem dostawcy. Komunikacja z routerem wygląda poprawnie, natomiast dalej zaczynają już pingi dosyć poważnie skakać. Proponuję zacząć zrestartowania routera, jeżeli masz coś o reputacji podobnie niskiej jak np. Livebox, to to może pomóc, bo słabsze routery często się zawieszają. Dalej sugeruję sprawdzić stan kabla biegnącego od routera w świat, jeżeli to możliwe, wymienić na próbę. Trzecia możliwość, według mnie najbardziej prawdopodobna, to problem po stronie dostawcy. Widziałem już podobne tematy, gdzie błąd leżał u UPC.

 

Uważam, że w systemie nie ma czego szukać.

Odnośnik do komentarza

był technik, wymienił kostkę od której idzie rozgałęzienie do routera cyfrówki oraz do tv analogowych. Ciągle ten sam problem ...... technik nie wie co jest nie tak..... Przekazał sprawę do jakiegoś innego działu i jak w przeciągu 2 dni dalej będzie problem to mam dzwonić znowu to już ten inny dział bedzie się ze mną kontaktował -.-

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...