gelox1 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Witam mam poważny kłopot który boryka mnie od kilku miesięcy , lecz dopiero teraz to piszę. Pobłąkałem się na forach z bluescreenem ale nie mam pojęcia o co chodzi więc wrzucam tutaj. To jest mój dump - http://speedy.sh/8Sa42/012613-16270-01.rar . Robi mi się bluescreen z 20 razy dziennie czasem mniej co z tym zrobić? Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 29 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Założyłeś temat w dziale infekcji, brak spełnionych zasad działu (KLIK), brak jakichkolwiek konotacji opisowych z infekcją. W związku z tym temat przenoszę do działu Windows 7. A w tej paczce to jest tylko jeden plik DMP, a mówisz o "20 razy dziennie". Dodaj wszystkie zrzuty pamięci, o ile jest więcej niż jeden. Przekopiuj na Pulpit cały folder C:\Windows\Minidump, spakuj do ZIP i zlinkuj. Poza tym, logi o które proszą zasady działu malware, też dodaj. . Odnośnik do komentarza
gelox1 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Dobra dzięki dodam... i sorry ,ale się spieszyłem. Więc zacznę od nowa - Mam takowy problem z restartowaniem komputera i nie wiem co z tym zrobić. Tj. tzw. Bluescreen. przy restarcie pojawia się niebieski ekran z jakimis napisami. Lub nie robi się niebieski ekran a resetuje się i po wznowieniu pracy pisze że system windows odzyskał sprawność po nieoczekiwanym zamknięciu. Robi mi się tak od kilku miesięcy ,ale usuwałem Minidumpy. Te co pozostały dorzucam(Minidumpy) jak i logi z OTL i GAMERA o które mnie poproszono. Extras.Txt GMER.txt OTL.Txt - To extrax i OTL to z tego Otl. a Gmer z Gamera. - Minidumpy - http://speedy.sh/XRNVs/dumpy.zip Zapomniałem dodać... I to resetuje się co bym nie robił - Czy grał w coś np. w fife , czy ściągał coś , czy siedział na necie. Nawet w bezczynności tak się dzieje. Odnośnik do komentarza
gelox1 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Proszę o pomoc już z tym komputerem nie wytrzymuje... Mam 32 bitowy system jeżeli to jest potrzebne. I zauważyłem też że jeśli w fifie 13 gram na najwyższych detalach to mi się resetuje co dwa mecze tak średnio. A jeśli na średnich to co 6-10 meczów. A sprzęt mam bardzo dobry :procesor 4 x 2,67 Ram 4 gb. Grafike Radeona 5250 Hd 1gb. Więc nie wiem czego to się dzieje. A jeśli szperam w internecie to w ciągu 2 godzin potrafi się zrestartować 10 razy ... Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza
komar1993 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 (edytowane) Dostarczone przez ciebie pliki Minidump wskazują na problemy z usb i grafiką. Na początek jeśli chodzi o grafikę to pobierz i zainstaluj do niej najnowsze sterowniki:http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx i wybierasz windows 7 32bit Teraz wykonuj wszystko krok po kroku: Krok 1:Następnie przejdź do katalogu C: \ Windows \ System32 \ Drivers i wyszukaj tam plik atikmdag.sys i zrób jego kopię(najlepiej umieść ten plik w Dokumentach) Krok 2:Wejdź ponownie do katalogu C: \ Windows \ System32 \ Drivers i podany wcześniej plik atikmdag.sys zamień na atikmdag.sys.old Krok 3:Przejdź do katalogu ati (zazwyczaj C: \ ATI) i znajdź tam plik atikmdag.sy_ następnie skopiuj go na pulpit Krok 4:Wejdz w start wpisz cmd.exe i uruchom go z uprawnieniami administratora. Krok 5:W okienku cmd wpisz chdir Desktop i naciśnij enter Krok 6:Następnie wpisz EXPAND.EXE atikmdag.sys atikmdag.sy_. lub, expand-r atikmdag.sys atikmdag.sy_ i naciśnij enter Krok 7:Po zakończeniu rozbudowy skopiuj nowy plik do katalogu C: \ Windows \ System32 \ Drivers Krok 8:Uruchom ponownie komputer i sprawdź czy komputer dalej się resetuje. Edytowane 1 Lutego 2013 przez komar1993 Odnośnik do komentarza
gelox1 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Dzięki już się za to biore Wielki Plus na początek .. Odnośnik do komentarza
gelox1 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Narazie zrobiłem tak jak napisałeś teraz poczekam czy sie zrestartuje pkt.5 to trzeba było chdir C:\Users... \Desktop zeby pkt. 6 zadzialal. I udało się plik atkimdag.sys skopiowalem do drivers czekam teraz . Wielkie dzieki! Odnośnik do komentarza
komar1993 Opublikowano 1 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Narazie zrobiłem tak jak napisałeś teraz poczekam czy sie zrestartuje pkt.5 to trzeba było chdir C:\Users... \Desktop Fakt mój błąd Nie ma problemu.Oprócz aktualizacji sterowników do karty graficznej proponowałbym zaktualizować sterowniki od chipsetu płyty głównej Mam nadzieję,że rozwiąże to problemy z "BLUESCRENNAMI" Odnośnik do komentarza
gelox1 Opublikowano 1 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Już jest Pięć , nie resetuje się narazie , stery zaktualizowane . Dziękówka jeszcze raz! Odnośnik do komentarza
diox Opublikowano 1 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Jeszcze wyczyść system z adware: 1.Odinstaluj: SweetPacks bundle uninstaller AVG Security Toolbar 2.Uruchom OTL i w pole Własne opcje skanowania/skrypt wklej: :OTL IE - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://startsear.ch/?aff=1&cf=b16494ab-2914-11e2-9c3e-6cf04902dd09 IE - HKLM\..\SearchScopes\{832D5C82-DC03-4E25-AD67-8248BDD93D7E}: "URL" = http://search.sweetim.com/search.asp?src=6&q={searchTerms}&crg=3.1010000.10002&barid={5E05756B-22CA-11E2-B002-6CF04902DD09} IE - HKU\S-1-5-21-3238015126-268487927-3306664167-1001\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://isearch.avg.com/?cid={1C37D2D1-F151-48EE-A151-5BFDB26074FB}&mid=5a7827a3c96b47d09930bdb90fe634fa-ba7eb98fe831ad887d002720927756db27cf684a&lang=pl&ds=ik011&pr=&d=2013-01-14 14:26:30&v=13.2.0.4&sap=hp IE - HKU\S-1-5-21-3238015126-268487927-3306664167-1001\..\SearchScopes\{0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9}: "URL" = http://search.babylon.com/?q={searchTerms}&affID=110824&tt=4812_2&babsrc=SP_ss&mntrId=13aaf385000000000000000000000000 IE - HKU\S-1-5-21-3238015126-268487927-3306664167-1001\..\SearchScopes\{171DEBEB-C3D4-40b7-AC73-056A5EBA4A7E}: "URL" = http://websearch.ask.com/redirect?client=ie&tb=STC-PO&o=1738&src=crm&q={searchTerms}&locale=&apn_ptnrs=^AAU&apn_dtid=^YYYYYY^YY^PL&apn_uid=D2703BE6-0A42-4536-B8BD-3ABFF013444F&apn_sauid=6103F1AC-8CAA-47DD-817A-376D1E282FC7 IE - HKU\S-1-5-21-3238015126-268487927-3306664167-1001\..\SearchScopes\{832D5C82-DC03-4E25-AD67-8248BDD93D7E}: "URL" = http://search.sweetim.com/search.asp?src=6&q={searchTerms}&st=6&barid={5E05756B-22CA-11E2-B002-6CF04902DD09} IE - HKU\S-1-5-21-3238015126-268487927-3306664167-1001\..\SearchScopes\{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233}: "URL" = http://isearch.avg.com/search?cid={1C37D2D1-F151-48EE-A151-5BFDB26074FB}&mid=5a7827a3c96b47d09930bdb90fe634fa-ba7eb98fe831ad887d002720927756db27cf684a&lang=pl&ds=ik011&pr=&d=2013-01-14 14:26:30&v=13.2.0.4&sap=dsp&q={searchTerms} IE - HKU\S-1-5-21-3238015126-268487927-3306664167-1001\..\SearchScopes\{CFF4DB9B-135F-47c0-9269-B4C6572FD61A}: "URL" = http://mystart.incredibar.com/mb165/?search={searchTerms}&loc=IB_DS&a=6PQB8riAhj&i=26 IE - HKU\S-1-5-21-3238015126-268487927-3306664167-1001\..\SearchScopes\{EEE6C360-6118-11DC-9C72-001320C79847}: "URL" = http://startsear.ch/?aff=1&src=sp&cf=b16494ab-2914-11e2-9c3e-6cf04902dd09&q={searchTerms} FF - prefs.js..browser.startup.homepage: "http://isearch.avg.com/?cid={1C37D2D1-F151-48EE-A151-5BFDB26074FB}&mid=5a7827a3c96b47d09930bdb90fe634fa-ba7eb98fe831ad887d002720927756db27cf684a&lang=pl&ds=ik011&pr=&d=2013-01-14 14:26:30&v=13.2.0.4&sap=hp" O2 - BHO: (AVG Security Toolbar) - {95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233} - C:\Program Files\AVG Secure Search\13.2.0.5\AVG Secure Search_toolbar.dll () O16 - DPF: {8AD9C840-044E-11D1-B3E9-00805F499D93} http://java.sun.com/update/1.7.0/jinstall-1_7_0_04-windows-i586.cab (Java Plug-in 10.4.1) O16 - DPF: {CAFEEFAC-0017-0000-0004-ABCDEFFEDCBA} http://java.sun.com/update/1.7.0/jinstall-1_7_0_04-windows-i586.cab (Java Plug-in 1.7.0_04) O16 - DPF: {CAFEEFAC-FFFF-FFFF-FFFF-ABCDEFFEDCBA} http://java.sun.com/update/1.7.0/jinstall-1_7_0_04-windows-i586.cab (Java Plug-in 1.7.0_04) :Reg [-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\mountpoints2] :Commands [emptytemp] Wciśnij Wykonaj skrypt. Potem pobierz AdwCleaner: https://www.fixitpc.pl/topic/8-dezynfekcja-zbior-narzedzi-usuwajacych/ i uruchom z opcji Usuń. Nastepnie odinstaluj AdwCleaner na pomocą opcji Odinstaluj,w OTL wciśnij Sprzątanie. Odnośnik do komentarza
gelox1 Opublikowano 1 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Dzięki wielki jesteś - Wszyscy jesteście wielcy - Nie resetuje się i zrobiłem tak jak wyżej wymienieni poleciliście zrobić. DZIĘKI WIELKIE. Odnośnik do komentarza
gelox1 Opublikowano 1 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 A jednak jest reset i to jak przglądałem internet (BLUESCREEN). Na tym niebieskim oknie pisze cos USB DRIVER BUGCODE. Nie wiem o co chodzi a internet mam mobilny blueconnect - Co robić dalej? Odnośnik do komentarza
diox Opublikowano 1 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Widać problem stanowi modem od Internetu-spróbuj połączyć się z Internetem pomijając program od modemu (przez Połączenia sieciowe/Połącz z). Odnośnik do komentarza
gelox1 Opublikowano 1 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Zrobiłem tak lecz teraz nie bluescreen ,a sam sie zresetował . Może to być wina zasilacza ? Znowu bluescreen - coś tam BUGCODE_USB_DRIVER i jak system sie wczytal to takie coś SYSTWM ODZYSKAŁ SPRAWNOŚĆ PO NIEOCZEKIWANYM ZAMKNIĘCIU Podpis problemu: Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7600.2.0.0.768.3 Identyfikator ustawień regionalnych: 1045 Dodatkowe informacje o problemie: BCCode: fe BCP1: 00000005 BCP2: 873210E0 BCP3: 80863B34 BCP4: 883D81A8 OS Version: 6_1_7600 Service Pack: 0_0 Product: 768_1 Pliki pomagające opisać problem: C:\Windows\Minidump\020113-18392-01.dmp C:\Users\Domownicy\AppData\Local\Temp\WER-26052-0.sysdata.xml Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji: http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0415 Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline: C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt Odnośnik do komentarza
komar1993 Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 BUGCODE_USB_DRIVER Jest tak jak pisałem wcześniej oprócz problemów z grafiką pozostał jeszcze problem ze sterownikami USB.Na początku odinstaluj całe oprogramowanie blueconnect i uruchom ponownie komputer. Po restarcie włóż modem do innego portu USB i na nim ponownie zainstaluj oprogramowanie blueconnect. Odnośnik do komentarza
Shayen Opublikowano 14 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Witam i podpinam się do tematu. Dokładnie, bo od ponad 6-ciu miesięcy zmagam się z tym problemem. Komputer (laptop) restartował się po kilka razy na dzień , do tego dochodziły dziwne zwiechy na youtube (czasem podczas słuchania muzyki mp3, oraz oglądania filmów). Wczoraj zainstalowałem 'RegClean Pro' (pełna wersja) i naprawiłem błędy. Laptop zachowuje się juz lepiej, nie ma dziwnych zwiech etc, a Bluescreen od wczorajszego popołudnia wywalił mi dopiero dzisiaj. Odnotowałem dziennik zdarzeń i wywaliło mi problem z USB DRIVER. Dziś jeszcze wykonałem krok 1 i 2 według poleceń komara1993 do pkt. 3 ( nie znalazłem nigdzie pliku o nazwie - atikmdag.sy_?) W tej chwili laptop zachowuje się normalnie (zobaczymy na jak długo), natomiast godzinkę temu zainstalowałem na nowo - sterownik graficzny z oficjalnej strony http://www.sony-europe.com/support/en/product/VPCEA1S1E_P/updates Model laptopa Sony Vaio - seria VPCEA1S1E. Umieszczam cały dziennik zdarzeń oraz screenshoty z wczorajszego Bluescreen: http://www.mediafire.com/?rb44bx0520w6owz P.S. komputer się jednak zawiesił, podczas słuchania mp3 przez jakąs chwilę dżwięk strasznie się chrzanił i cały laptop po chwili się zawiesił. Help! Odnośnik do komentarza
cewnik Opublikowano 16 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 Witam. Mam podobny problem. Przesyłam moje dumpy: http://speedy.sh/72K2t/Minidump.zip Odnośnik do komentarza
cewnik Opublikowano 1 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Pomoże ktoś? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się