bugger Opublikowano 22 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Witam, Od jakiegoś czasu mam problem z działaniem poczty gmail - zawiesza się przy każdej próbie wysłania emaila oraz próbie zmiany folderu. Poza tym strony w przeglądarce otwierają się czasem bardzo długo albo wcale, a po chwili te same bardzo szybko (np po odświeżeniu) - tutaj nie wiem, czy to nie kwestia samego połączenia. Załączam logi otl i extras oraz wynik security check i będę wdzięczny za opinię. Jeżeli nie będzie nic widać w logach, to zrobię reinstalację całego systemu. Z góry dziękuję za pomoc! Results of screen317's Security Check version 0.99.57 Windows 7 Service Pack 1 x64 (UAC is disabled!) Internet Explorer 9 ``````````````Antivirus/Firewall Check:`````````````` Windows Security Center service is not running! This report may not be accurate! WMI entry may not exist for antivirus; attempting automatic update. `````````Anti-malware/Other Utilities Check:````````` Java 6 Update 31 Java version out of Date! Adobe Reader XI Mozilla Firefox 10.0.2 Firefox out of Date! Google Chrome 23.0.1271.97 Google Chrome 24.0.1312.52 ````````Process Check: objlist.exe by Laurent```````` `````````````````System Health check````````````````` Total Fragmentation on Drive C: 2% ````````````````````End of Log`````````````````````` Extras.Txt OTL.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 29 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 (edytowane) Tak, jest tu infekcja ZeroAccess, a także resztki trojana "policyjnego". ZeroAccess zniszczył usługi Windows (Zapora, Pomoc IP, Centrum zabezpieczeń, Windows Defender, Windows Update). 1. Otwórz Notatnik i wklej w nim: reg delete HKCU\Software\Classes\CLSID\{fbeb8a05-beee-4442-804e-409d6c4515e9} /f reg add HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{5839FCA9-774D-42A1-ACDA-D6A79037F57F}\InprocServer32 /ve /t REG_EXPAND_SZ /d %%systemroot%%\system32\wbem\fastprox.dll /f reg add HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellServiceObjects\{F56F6FDD-AA9D-4618-A949-C1B91AF43B1A} /v Autostart /t /REG_SZ pause Z menu Notatnika > Plik > Zapisz jako > Ustaw rozszerzenie na Wszystkie pliki > Zapisz jako FIX.BAT Kliknij prawym na plik i wybierz opcję Uruchom jako Administrator. Konieczny restart komputera. 2. Otwórz Notatnik i wklej w nim: TAKEOWN /F C:\$Recycle.Bin /R /A /D Y icacls C:\$Recycle.Bin\S-1-5-18 /grant Wszyscy:F /T icacls C:\$Recycle.Bin\S-1-5-21-2632797812-2884028479-220639230-1001\$c1c3eea2e789de23fe0692ca7f01491f /grant Wszyscy:F /T rd /s /q C:\$Recycle.Bin netsh winsock reset pause Z menu Notatnika > Plik > Zapisz jako > Ustaw rozszerzenie na Wszystkie pliki > Zapisz jako FIX.BAT Kliknij prawym na plik i wybierz opcję Uruchom jako Administrator. Konieczny restart komputera. 3. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej: :Files C:\Windows\assembly\GAC_32\Desktop.ini C:\Windows\assembly\GAC_64\Desktop.ini C:\Users\Wojtek\wgsdgsdgdsgsd.exe C:\ProgramData\lsass.exe C:\ProgramData\dsgsdgdsgdsgw.pad :Commands [emptytemp] Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Klik w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart systemu. 4. Odbuduj usunięte przez trojana usługi za pomocą ServicesRepair. 5. W Google Chrome widać strony startowe adware startsear.ch. Wejdź do ustawień i usuń je z listy. 6. Zrób nowy log OTL z opcji Skanuj (już bez Extras), GMER oraz Farbar Service Scanner. Uruchom SystemLook x64 i do skanu wklej: :dir C:\$Recycle.Bin /s :reg HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellServiceObjects /s Klik w Look. . Edytowane 7 Marca 2013 przez picasso 7.03.2013 - Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi. //picasso Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi