Skocz do zawartości

Problem z prędkością połączenia


peterek64

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam zainstalowany w miarę świeży system W7 ultimate x64 (ok. 2 tygodnie). Przez pierwszych kilka dni wszystko było super, strony otwierały się szybko, filmy z YT ładowały się błyskawicznie. Później było już tylko gorzej... Proszę o pomoc w ustaleniu po czyjej stronie leży wina: mojej, czy dostawcy. No i oczywiście jeżeli po mojej, to co mogę zrobić?

 

Pozdrawiam

 

p.s. Wśród załączników są 2 z testem do jednego z serwerów wykonane przed i po Net-Logu.

net-log.txt

test.txt

test po netlog.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Właściwie żadnej zauważalnej poprawy po zastosowaniu Net-log.

 

Spróbuj z uprawnieniami admina odpalić komendę:

netsh int ip reset reset.log

Potem restart.

 

Jeśli to nic nie da, to sugeruję sprawdzić kabel Ethernet, który prowadzi od komputera... no właśnie, dokąd? Napisz coś więcej o Twojej domowej sieci.

 

Widzisz coś pod adresem http://10.19.144.1?

 

Nie mam żadnych właściwie doświadczeń z Virgin Media, więc wiele nie pomogę.

Odnośnik do komentarza

Widzisz coś pod adresem http://10.19.144.1?

 

 

Nic tam nie ma, tzn. nie widzę.

Jak tylko moi goście pójdą do domu to dopiszę nieco więcej informacji.

Dzięki za odpowiedź :)

 

EDIT:

 

netsh int ip reset reset.log wykonane z rezultatem OK, reset wykonany.

 

Test po netsh int ip reset reset.log w załączniku.

 

Komputer jest podłączony do sieci poprzez tzw. Super Hub Virgin Media (Netgar), którego właśnie po wykonaniu resetu przestawiłem z funkcji "modem" na "router".

 

Nie wiem, czy poniższe informacje będa przydatne, ale zamieszczam parę zrzutów ekranu:

 

http://imageshack.us/gal.php?id=sZaukszX3N_e2OmUmePU06g - niestety w tej formie:/ "Nie możesz użyć grafiki o takim rozszerzeniu na tym forum." - ani .png, ani .jpg nie wchodzi

 

W sekcji "Logs" niestety nie ma nic do pokazania. Jeżeli będzie potrzebne coś jeszcze - wykonam.

 

http://10.19.144.1 - Tu na prawdę nie wiem o co chodzi, nie wiem co to za adres, nic się nie ładuje:(. Mam nadzieję, że to nie jest przekierowanie od jakiegoś szkodnika.

 

Pozdrawiam

test po netsh reset.txt

Edytowane przez peterek64
Odnośnik do komentarza

Pokaż nowy raport z Net-log po zmianie z "modem" na "router". Standardu DOCSIS dobrze nie znam, więc nie jestem w stanie zanalizować parametrów łącza, natomiast moja dosyć szczupła wiedza o telekomunikacji mówi, że jest dobrze.

 

I taka uwaga na boku: edycja postów sprawia, że ja nie widzę, że ktoś coś zmieniał. W ten sposób istnieje duża szansa, że coś przeoczę i nie odpowiem, więc najbezpieczniejszym rozwiązaniem jest pisać posta pod postem (ale jednego, a nie dziesięć, jak niektórzy potrafią), ja potem przyjdę i zepnę w jeden. Oczywiście, dotyczy to sytuacji, gdy ktoś dodaje informacje po dłuższym czasie, np. godzina, a nie po dwóch minutach, kiedy nie zdążyłem jeszcze pierwotnego postu przeczytać. Wtedy śmiało korzystać z opcji edytuj.

Odnośnik do komentarza

Ech, czyli trzeba będzie zażądać wymiany routera od VM :( Nie lubię się z nimi użerać przez telefon, bo mimo tego że starają się być profesjonalni, to w rozmowach z nimi mam wrażenie że edukację skończyli na poziomie "Secondary School", czyli na nasze - podstawówka...

Dzięki za pomoc, temat do zamknięcia.

 

p.s.: W razie czego założę nowy temat i powołam się na ten. Oczywiście po wymianie routera.

Odnośnik do komentarza

Nie uważam, żeby w Polsce było lepiej (pomijam już fakt, że VM chyba chce wejść na polski rynek).

 

Z ludźmi na infolinii ogólnej TP (nazywa bądź nazywało się to "Błękitna Linia") można pogadać tylko o ofercie, a i tu mają problem. Rok temu, jak próbowałem z marnym skutkiem uruchomić usługę "do 20 Mb/s" na swojej linii (potem się zorientowałem, że główną przyczyną niepowodzeń był modem niewspierający ADSL2+...) i w konsekwencji nie miałem Internetu, zdarzyło mi się zadzwonić i zapytać o ofertę, w końcu muszę na jakąś niższą opcję zmigrować. Rozmawiam z jakąś konsultantką, zadaje podstawowe pytania, a ta mnie na upartego odsyła do strony internetowej, wtedy jeszcze, TP. Kilkukrotne próby wytłumaczenia, że dostępu do Internetu nie mam, skończyły się niepowodzeniem, więc po prostu nie wytrzymałem i trzasnąłem słuchawką.

 

Problemy techniczne załatwiane są jeszcze gorzej. Albo zgłoszenie zostaje olane (wiele razy nie dostałem numeru zgłoszenia albo było ono po pewnym czasie oznaczane jako "rozwiązane" bez żadnej interwencji), albo odsyłają na płatną 0,35 zł/min infolinię 801 505 505, na której dopiero można cokolwiek załatwić. A i tak umiem z ich checkera do łącz ADSL (Neostrada) korzystać lepiej od nich. I sam muszę często przez telefon wskazywać, co kliknąć, żeby otrzymać wynik. Raz tylko trafiłem na osobę, z którą mogłem pogadać na jakimś poziomie technicznym.

 

Nauczyłem się zgłaszać wszystkie problemy przez stronę Orange.pl.

 

Natomiast bardzo miłe doświadczenia mam w kontaktach z Internetią. Za każdym razem po drugiej stronie fachowiec, który ma dostęp do odpowiednich danych i może w nich grzebać, wszystko załatwiane od ręki. Zatem miłe wyjątki istnieją.

 

Temat zamykam, jak się problem zacznie od nowa, to najlepiej napisz PW, to otworzę ten. Będzie najłatwiej i chyba najszybciej.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...