bres Opublikowano 13 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Witam! Proszę serdecznie o pomoc. Blokada odpala się zarówno przy normalnym uruchomieniu jak i w trybie awaryjnym. OTL.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 15 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 (edytowane) Log z OTL źle skonfigurowany (wszystkie opcje mają być na "Użyj filtrowania"), niepełny (brak pliku Extras = opcja "Rejestr - skan dodatkowy" nie została ustawiona na "Użyj filtrowania"). 1. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej: :Reg [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Winmgmt\Parameters] "ServiceDll"=hex(2):"%SystemRoot%\system32\wbem\WMIsvc.dll" :Files C:\Documents and Settings\Administrator\wgsdgsdgdsgsd.exe C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\dsgsdgdsgdsgw.pad C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\dsgsdgdsgdsgw.js C:\Documents and Settings\Administrator\Menu Start\Programy\Autostart\runctf.lnk C:\WINDOWS\tasks\Ad-Aware Update (Weekly).job :Commands [emptytemp] Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Klik w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart systemu. Opuść Tryb awaryjny. 2. Aktualnie na chodzie dwa antywirusy Avira + Avast. Za dużo, jeden z nich do deinstalacji. 3. Zrób nowy log OTL z opcji Skanuj (przypominam o Extras). . Edytowane 18 Lutego 2013 przez picasso 18.02.2013 - Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi. //picasso Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi