Kaczuszka66 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Witam, Mam pewien problem. Otóż za każdym razem, gdy loguję się na konto Windows, pojawiają się ikony pulpitu, pasek narzędzi. Niestety z razem z nimi błąd: Wystąpił błąd podczas ładowania wsdgdgdgdgdg.dll (za każdym razem kolejność trochę się zmienia) Nie można znaleźć określonego modułu. Nie jestem pewien czy jest to wirus, lub brakuje mi jakiejś biblioteki, lecz chciałbym usunąć ten problem. Załączam logi z OTL i proszę o pomoc. OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 7 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Trafiłeś w złym momencie: @Picasso i @Landuss są na urlopach, i nie ma tu innych osób wyznaczonych do pomagania. Nie wiem, do kiedy są te urlopy. Jeśli w ciągu najbliższych dni się nie zjawią, to możesz (ale nie musisz!) wykonać przynajmniej to: 1) Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej to: :FilesC:\ProgramData\dsgsdgdsgdsgw.js C:\Users\Kamil2\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\runctf.lnk C:\ProgramData\dsgsdgdsgdsgw.pad :Commands [emptytemp] Kliknij w Wykonaj Skrypt. Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie. 2) Odinstaluj niepotrzebne AVG Security Toolbar (nie pomyl z AVG 2012!) i Akamai NetSession Interface, 3) Użyj AdwCleaner. Kliknij w nim Usuń. Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner[s1].txt 4) Zrób nowy log z OTL. Odnośnik do komentarza
Kaczuszka66 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Wykonałem wszystkie czynności, błąd już nie wystąpił. OTL.Txt AdwCleanerS2.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 7 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Tak, w nowym logu nie widać juz infekcji. Teraz już możesz spokojnie, bez nerwów, czekać aż @Picasso lub @Landuss powróci z urlopu. Będą jeszcze drobne modyfikacje, np. w ustawieniach przeglądarek, kosmetyka. W czasie tego czekania zrób log z SecurityCheck. Odnośnik do komentarza
Kaczuszka66 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Dziękuję za pomoc. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 8 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 Na zakończenie: 1. Korekta domyślnych wyszukiwarek Internet Explorer. Otwórz Notatnik i wklej w nim: Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes] "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}" [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes] "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}" [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes] "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}" [-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{24DB7D2D-A426-4aa3-BC54-6B2F30566323}] [-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{294899BB-0B77-44a3-9550-A7194D58448C}] [-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{7AD08D66-BA5F-4DDD-A429-1994E98516D7}] [-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{B2A5487A-B72A-4CEA-B050-2DE8BC2EEEEB}] [-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{B7F4B9AF-D84A-4A0E-8EE9-57E309E0E2B5}] [-HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes] [-HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes] [-HKEY_USERS\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes] [-HKEY_USERS\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes] [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{38E5DF74-C1D8-46E9-A887-9494FA3D67EB}] Z menu Notatnika > Plik > Zapisz jako > Ustaw rozszerzenie na Wszystkie pliki > Zapisz jako FIX.REG Kliknij prawym na plik i z menu wybierz opcję Scal. Potwierdź import do rejestru. 2. Porządki po narzędziach: W OTL uruchom Sprzątanie. W AdwCleaner użyj Uninstall. Przy czym, AdwCleaner uruchamiałeś ze ścieżki i tę ponownie musisz zwizytować: C:\Users\Kamil2\AppData\Local\Opera\Opera x64\temporary_downloads\AdwCleaner.exe 3. Wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK. 4. Zaktualizuj wyliczone poniżej aplikacje: KLIK. Aktualnie w raporcie notowane wersje: ========== HKEY_LOCAL_MACHINE Uninstall List ========== 64bit: [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall]"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F86416030FF}" = Java 6 Update 30 (64-bit)"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F86417003FF}" = Java 7 Update 3 (64-bit) [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall]"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83216033FF}" = Java 6 Update 35"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83217009FF}" = Java 7 Update 9"{AC76BA86-7AD7-1033-7B44-AA1000000001}" = Adobe Reader X (10.1.4)"{EE7257A2-39A2-4D2F-9DAC-F9F25B8AE1D8}" = Skype™ 5.10"Adobe Flash Player ActiveX" = Adobe Flash Player 11 ActiveX (wtyczka dla IE)"Adobe Flash Player Plugin" = Adobe Flash Player 11 Plugin (wtyczka dla Firefox)"Adobe Shockwave Player" = Adobe Shockwave Player 11.6 Wszystkie Adobe i Java odinstaluj, następnie zainstaluj najnowsze. . Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi