Wojtek1691 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 witam serdecznie, wczoraj zostałem zaatakowany przez ten wirus. Pomógł mi użytkownik forum pcformat. Jednak system działa dość niestabilnie, tzn: nie mogę wykonywać kopiuj wklej, znikną pasek narzędzi i menu start(jest tylko pasek cienki na dole ale nie mogę go rozwinać), bardzo długo trwa logowanie użytkowanika. Chciałbym prosić Was o pomoc jeżeli w ogóle da się coś zrobić poza formatem??? Z góry dzięki Extras.Txt OTL.Txt Odnośnik do komentarza
Conor29134 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 (edytowane) 1. Uruchom OTL i w okno Własne opcje skanowania /skrypt Wklej :OTL DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- D:\DOCUME~1\Wojtek\USTAWI~1\Temp\sony_ssm.sys -- (sony_ssm.sys) DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- D:\DOCUME~1\Wojtek\USTAWI~1\Temp\catchme.sys -- (catchme) IE - HKU\S-1-5-21-2025429265-1844823847-839522115-1004\..\SearchScopes\{979FE59F-219B-40E1-BE8D-B17B2438589D}: "URL" = http://websearch.ask.com/redirect?client=ie&tb=ORJ&o=100000027&src=crm&q={searchTerms}&locale=en_US&apn_ptnrs=U3&apn_dtid=OSJ000YYPL&apn_uid=91241D7E-DBDE-48DD-8602-D9EC562EA0EE&apn_sauid=B448A3DD-5C81-4D4E-97D9-0F82E961FD44 FF - prefs.js..browser.search.defaultengine: "Ask.com" FF - prefs.js..keyword.URL: "http://search.babylon.com/?affID=110809&tl=gkn488688&tt=3612_8&babsrc=KW_ss&mntrId=044a49ee000000000000001d7dbf7794&q=" FF - prefs.js..sweetim.toolbar.previous.browser.search.defaultenginename: "Ask.com" :Commands [emptytemp] Kliknij Wykonaj skrypt Proponuje deinstalacje AVG doczyszczenie po avascie i deinstalcje tuneUP ultities [ Application Events ] Error - 2012-12-26 06:31:52 | Computer Name = DOM-F992F8C6CB7 | Source = Userenv | ID = 1500 Description = System Windows nie może wykonać logowania, ponieważ nie można załadować Twojego profilu. Jeśli ten problem będzie się powtarzać, skontaktuj się z administratorem sieci. SZCZEGÓŁY - Odmowa dostępu. http://www.microsoft...erenv&LCID=1033 Sprawdź czy posiadasz w katalogu użytkownika(logo win+r wpisz %userprofile%) plik ntuser.DAT/ntuser.ini/ntuser.pol/ntuser,dat.log ogółem proponuje utworzyć drugie konto użytykownika i sprawdzić czy tam występuje problem EDIT Error - 2012-12-25 03:23:38 | Computer Name = DOM-F992F8C6CB7 | Source = DCOM | ID = 10010 Description = Serwer {8BC3F05E-D86B-11D0-A075-00C04FB68820} nie zarejestrował się w modelu DCOM w wymaganym czasie. Z tego co wypatrzyłem w rejestrze błąd ten dotyczy usługi "Instrumentacja zarządzania Windows" zrób tak WIN+R wpisz services.msc i zrób screena z włąściwości usługi "Instrumentacja zarządzania Windows" Edytowane 26 Grudnia 2012 przez Conor29134 Odnośnik do komentarza
Wojtek1691 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 jaki program antywirusowy mam zainstalować? plik ntuser.dat jest Odnośnik do komentarza
Conor29134 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 (edytowane) Narazie żaden EDIT Spróbuj stworzyć 2 konto urzytkownika i tam sprawdź czy też są problemy Edytowane 26 Grudnia 2012 przez Conor29134 Odnośnik do komentarza
Wojtek1691 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 a co miałeś na myśli doczyszczenie po avascie? Odnośnik do komentarza
Wojtek1691 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 podczas próby deinstalacji avg wyświetlił się błąd instalatora i nie można usunąć zapisałem pliki z dziennika avg ale nie mogę go wstawić bo nie mam uprawnień Odnośnik do komentarza
Wojtek1691 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 nie działa mi kopiuj wklej Odnośnik do komentarza
Conor29134 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 Używaj opcji edytuj to przepisz stan typ uruchomienia i Z koilumny logowanie jako EDIT spróbuj tego deinstalatora http://www.bleepingc...g-remover-2012/ Odnośnik do komentarza
Wojtek1691 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 nie mogę uruchomić w ogóle tej usługi instrumentacji. podświetlone jest tylko uruchom(błąd1068) i nie mogę włączyć właściwości. nie mogę również utworzyć drugiego konta bo jest tylko białe tło po kliknięciu na konta użytkowników skryptu nie wykonałem a avg usunięty Odnośnik do komentarza
Wojtek1691 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 tego skryptu który wstawiłeś nie wykonałem może jakieś poprzednie to zrobiły... a jak do odtworzyć? Odnośnik do komentarza
Conor29134 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 to teraz spróbujemy naprawić wpisy usługi bo były one zmodyfikowane (dzięki jess za info) jako że mamy te same systemy to poslużę się importem z mojego rejestru z 2 kluczy czyli będziesz miał do uruchomienia 2 importy [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\winmgmt] Pobierz ten pliczek: http://speedy.sh/RwRug/fix.reg Z prawokliku scal [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet002\Services\winmgmt] Pobierz ten pliczek: http://speedy.sh/kpkjD/FIX.reg Z prawokliku scal Myślę że to nic ci w systemie bardziej nie zrujnuje EDIT Używaj opcji edytuj jeżeli nikt nie odpisał po twoim poście Odnośnik do komentarza
Wojtek1691 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 ok będę edytował wprowadziłem to do rejestru i teraz spróbuje reset moim zdaniem nic się nie zmieniło usługi nie mogę włączyć, brak paska narzędzi i menu start nie mogę przenosić ikon np na pulpicie Odnośnik do komentarza
Conor29134 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 Z ciekawości zajrzałem na forum.pcformat i widzę że z brodą lecimy tymi samymi importami. Odnośnik do komentarza
Wojtek1691 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 niestety nie znam się tak dobrze. Na razie wysyłam mu raporty Odnośnik do komentarza
Conor29134 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 Zawartość na moim systemie ========== filefind ========== Searching for "appmgmts.dll" C:\WINDOWS\system32\appmgmts.dll --a---- 172032 bytes [12:00 15/04/2008] [12:00 15/04/2008] 1561430DA2F2AB81CC0CE71AF95A778D C:\WINDOWS\system32\dllcache\appmgmts.dll --a--c- 172032 bytes [12:00 15/04/2008] [12:00 15/04/2008] 1561430DA2F2AB81CC0CE71AF95A778D ========== filefind ========== Searching for "appmgmts.dll" C:\WINDOWS\system32\appmgmts.dll --a---- 172032 bytes [12:00 15/04/2008] [12:00 15/04/2008] 1561430DA2F2AB81CC0CE71AF95A778D C:\WINDOWS\system32\dllcache\appmgmts.dll --a--c- 172032 bytes [12:00 15/04/2008] [12:00 15/04/2008] 1561430DA2F2AB81CC0CE71AF95A778D A na twoim ========== filefind ========== Searching for "appmgmts.dll" No files found. ========== filefind ========== Searching for "appmgmts.dll" No files found. Brakuje u ciebie plików Schostuje ci je Odnośnik do komentarza
Wojtek1691 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 ok z góry dzięki Odnośnik do komentarza
Conor29134 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 Plik schostowany(mam nadzieje że dobra wersja) pobierz http://speedy.sh/qbqKe/appmgmts.dll i umieść w folderach: C:\WINDOWS\system32 C:\WINDOWS\system32\dllcache Zresetuj system i WIN+R wpisz CMD i w okienku cmd wpisz sfc /scannow po sfc jest spacja a po ukośniku jej nie ma dobrze to przepisz [edit broda dodał plik od siebie] Odnośnik do komentarza
Wojtek1691 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 system sprawdzał te pliki ale nic się nie wyświetliło wgrywam to do rejestru ale nic nie pomaga nie mogę też usunąć tuneup(włączą się deinstalator ale po kliknięciu na tak nic się nie dzieje? czy pozostaje reinstalka? jaki polecasz antywirus? Odnośnik do komentarza
Conor29134 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 W tym wypadku proponuje zrobić backup i format antywir avast starczy w zupełności Widac system jest poniszczony zapewne administratorka widziałaby co zrobić ale myślę że to za dużo roboty. Odnośnik do komentarza
Wojtek1691 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 dzięki za pomoc już miałem robić instalkę, ale przed instalowaniem świeżej postanowiłem jeszcze spróbować opcji napraw istniejącą kopię i udało się wszystko chodzi jak należy. chciałbym jeszcze zapytać jaki polecacie program do czyszczenie dysków?(usuwanie folderów po odinstalowanych programach i takie tam) Odnośnik do komentarza
Conor29134 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 CCleaner powinień starczyć Odnośnik do komentarza
Wojtek1691 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 dzięki temat do zamknięcia Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się