Flavius Opublikowano 24 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Rozwiązywanie problemów z Readiness Tool SymptomyCzasami podczas używania Readiness Tool narzędzie zawiesza się lub zwraca błędy np.: -Readiness Tool jest już zainstalowany -błąd 0x8024800C i inne Czasami Readiness Tool potrzebuje ok 30 minut na wykonanie swojej pracy także proszę cierpliwie poczekać zanim zastosujecie ponizsze porady KROK I 1. Otwórz menadżer zadań (Start > Uruchom > taskmgr) i zabij proces CheckSur.exe. 2. Usuń wszystkie hexadecymalne foldery ze swoich partycji, jesli są. Możesz mieć hexadecymalne foldery na różnych partycjach, niekoniecznie na C:. Przykładowe heksadecymalne foldery Usuń też te foldery: C:\Windows\CheckSur C:\Windows\Temp\CheckSur 3. Otwórz rejestr (Start > Uruchom > regedit) i usuń poniższe klucze: HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\CheckSur HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Component Based Servicing\ApplicabilityEvaluationCache\Package_for_KB947821~31bf3856ad364e35~xxx~~x.x.x.x W zależności od wersji narzędzia i architektury systemu klucz Package_for_KB947821... ma nieco inną nazwę HKLM=HKEY_LOCAL_MACHINE By usunąć Package_for_KB947821..., musisz najpierw przejąć ten klucz na własność - dodatkowa lektura: KLIK. KROK II - JEŚLI KROK I NIE POMÓGŁ.... 1. Upewnij się, że masz wystarczająco dużego miejsca na dysku. 2. Zdefragmentuj rejestr jakimś dobrym narzędziem. Osobiście polecam defragmentator z Tune Up Utilities (niestety soft ten jest komercyjny), z darmówek polecam QuickSys regDefrag. 3. Odinstaluj wszystkie softy ochronne. KROK III - JEŚLI NIC NIE POMAGA... Upewnij się, że nie masz żadnego innego dodatkowego problemu z systemem lub sprzętem. Jeśli posiadasz pliki C:\Windows\MEMORY.DMP lub inne pliki *.DMP w folderze C:\Windows\Minidump, to proszę je zdiagnozować. Ciężkie problemy sprzętowe np. z RAM czy dyskiem również powodują problemy z uruchomieniem narzędzia jak i w instalacji zwykłych aktualizacji. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi