karol Opublikowano 24 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Witam, Problem z sandboxem,dzięki Barnabie,rozwiązany:-) Wczoraj zauważyłem po raz kolejny,iż w trakcie zamykania systemu,wraz z "plumplumplum",słychać dżwięk ostrzeżenia,błędu(klasyczne-bum). Nie zwróciłbym uwagi na to pewnie,gdyby nie fakt,że do wyłączenia komputera zmusił mnie szalejący w pionie kursor myszy. Zaczęło się ni z gruchy,ni z pietruchy,podczas przeglądania neta.Fakt,że laptok chodził kilka godzin bez przerwy,choć wcześniej też tak bywało,a takie hocki-klocki się nie działy...:-( Problemy zaczęły się po wymianie pasty termo na procesorze,i nakładkowej,(niepotrzebnie) instalacji systemu...Ogólnie,system wydaję się być jeszcze bardziej ospały niż zazwyczaj na tym lapku,potrzebuje więcej czasu na zadane polecenie:-( Tu pytanie,czy jest jakiś sposób,by sprawdzić,co powoduje owe ostrzeżenia(bum),i dlaczego jest takie niemrawe to ustrojstwo...? Z ostatnich obserwacji-Windows Movie Maker- cokolwiek by chciał zrobić-błąd,aplikacja zostanie zamknięta... Nakładka systemu z obrazu,kilkukrotnie stawiana,bez podobnych zdarzeń...:-( Proszę o instrukcję,czego użyć(programu do diagnostyki?,skanera?),oraz interpretację wyników... pozdrawiam,K. Win XP HE,SP3 p.s Mam nadzieję,że w dobrym miejscu umieściłem błagania... Odnośnik do komentarza
Sevard Opublikowano 24 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Możesz sprawdzić, czy w Podglądzie zdarzeń nie ma jakichś błędów i to jest najprostszy i najszybszy sposób. Napisz jakiego masz antywirusa i daj logi z OTL, które wygeneruj tak, jak jest to opisane tu. Być może w nich da się wypatrzeć co odpowiada za spowolnienie. Raczej powinno to iść do działu Platformy klienckie Microsoftu, ale tym już się modzi zajmą. Odnośnik do komentarza
karol Opublikowano 26 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 (edytowane) Możesz sprawdzić, czy w Podglądzie zdarzeń nie ma jakichś błędów i to jest najprostszy i najszybszy sposób. Napisz jakiego masz antywirusa i daj logi z OTL, które wygeneruj tak, jak jest to opisane tu. Być może w nich da się wypatrzeć co odpowiada za spowolnienie. Raczej powinno to iść do działu Platformy klienckie Microsoftu, ale tym już się modzi zajmą. Witam, Dziękuję za zainteresowanie problemem. W Podglądzie Zdarzeń,nie zauważyłem nic,coby zwróciło moją uwagę,ale być może nawet nie wiem,na co tę uwagę zwrócić... Wykonałem skan OTL,teraz postaram się go zamieścić.... Witam , Widzę,iż pomimo kilku pobrań logów,nikt nie wpadł na jakikolwiek trop.Trochę mnie to martwi,bo jednak coś się z komputerem dzieje...Może moje spostrzeżenie Wam coś nasunie. Wydaje mi się,że problem pojawił się w momencie odinstalowania eset-a,a zainstalowania MSEssentials.Nie zwróciłbym uwagi na to,ale ostatnio,po włączeniu komputra,pojawiło się okno z powiadomieniem,że nastąpił błąd aplikacji,i czy wysłać raport do MS. Był to błąd MSEssentialls...Raport wysłałem,podziękowano lakonicznie:-) Zacząłem kombinować,że skoro program zabezpieczający się "buldoczy",to może coś po tej linii...? Przez przypadek,(bo przywykłem do tych elementów)podczas odbierania poczty,zauważyłem,że mimo usunięcia eset-a,w outlook-u pozostał czynny moduł eset-a! Eset AntiSpam... Być może to jest przyczyną problemów? Jeśli to możliwe,to jak je rozwiązać? Czekam na wszelkie sugestie, dziękuję,K. OTL.Txt Extras.Txt Edytowane 21 Lutego 2011 przez picasso 21.02.2011 - Temat zostaje zamknięty. Wygasła jego żywotność ustalona zasadami. //picasso Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi