Wojti Opublikowano 21 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 Witam Mam ten sam problem co inni. Juz kiedys to mialem pisalem do was pomoc otrzymalem wszystko bylo ok. Teraz próbowalem to zalatwic sam tym samym co dostalem wczesniej jednak lipa nie dziala. Wiec pozastajecie mi tylko WY bardzo prosze jeszcze raz o pomoc. Extras.Txt OTL.Txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 24 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst: :Files C:\Users\Ryta\wgsdgsdgdsgsd.dll C:\ProgramData\dsgsdgdsgdsgw.pad C:\Users\Ryta\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\runctf.lnk :Commands [emptytemp] Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowy log z OTL (bez extras) Odnośnik do komentarza
Wojti Opublikowano 28 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Witam system juz sie uruchamia normalnie oto logi: OTL.Txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 9 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 Infekcję masz usuniętą w całości. Pozostaje zrobić czynności kończące 1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL. 2. Opróżnij przywracanie systemu: KLIK 3. Zaktualizuj wymienione programy do najnowszych wersji: "{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83217009FF}" = Java 7 Update 9 "{AC76BA86-7AD7-1033-7B44-AA1000000001}" = Adobe Reader X (10.1.4) "Mozilla Firefox 17.0.1 (x86 pl)" = Mozilla Firefox 17.0.1 (x86 pl) Szczegóły aktualizacyjne: KLIK 4. Dla bezpieczeństwa zmień hasła logowania do serwisów w sieci. Odnośnik do komentarza
Wojti Opublikowano 13 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Dzieki Wszystko zrobione ,jeszcze raz dziekuje za pomoc. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi