wytar Opublikowano 20 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Witam, moja prośba jak w temacie; nie mam możliwości zalogować się jako admin (stąd nie mogę spróbować innych sposób walki np przywracania systemu - pomagam znajomemu) OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 20 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Konto nieadministracyjne, czyli może być problem z wykonaniem określonych operacji. Nie zadaję do usuwania np. martwego sterownika Symantec, bo to nie przejdzie na koncie bez uprawnień. A niektóre wpisy w stanie "not found" to nie jest rzeczywiste "not found", tylko konto ma limitowaną widoczność. 1. Wejdź w Tryb awaryjny. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej: :Files C:\Documents and Settings\Swistak\Menu Start\Programy\Autostart\runctf.lnk C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\1072d!.pad :Commands [emptytemp] Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Klik w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart systemu. Blokada powinna zniknąć. 2. Z powrotem przejdź w Tryb normalny. Zrób nowy log OTL z opcji Skanuj (już bez Extras). . Odnośnik do komentarza
wytar Opublikowano 21 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 Jest, działa, tylko że niestety komp wyjechał i nie mam możliwości wrzucenia loga powtórnie (ale to pewnie i tak już się inforamyk zajmie jak wróci z urlopu); skrypt wykonałem taki sam tylko podany z innego forum ale już nie ogarnąłem żeby zrobić drugiego loga :\ (w sumie myślałem że trzeba będzie kombinować z płytą z kasperczakiem, bo napisał kolega żebym spróbował wykonać podany skrypt który pomógł w jego przypadku); Hm komp działa także zadanie wykonane Dziękuję za pomoc i życzę wesołych świąt! Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi