Skocz do zawartości

I znów "zamulony" komputer


bpm

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

 

znów trafił mi się komputer bez objawów infekcji, skanowanie MBAM, antywirusem, TDSSKiller, Sality Killer, Gmer - pojawia się BSOD - nic nie ujawniły. Natomiast sam system jest bardzo wolny, długo trwa uruchamianie aplikacji, zrywa również połączenie z internetem co jakieś 5-10 min, po kilku sekundach znów.

 

Bardzo proszę o analizę logów:

 

OTL

Extras

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

1. uruchom OTL i w polu Własne opcje /skanowania skrypt wklej:

 

:OTL
IE - HKLM\..\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}: "URL" = http://search.live.com/results.aspx?q={searchTerms}&src={referrer:source?}
FF - prefs.js..browser.search.selectedEngine: "Ask.com"
FF - prefs.js..browser.search.order.1: "Ask.com"
FF - prefs.js..browser.search.defaultengine: "Ask.com"
FF - prefs.js..browser.search.defaultenginename: "Ask.com"
FF - prefs.js..keyword.URL: "http://websearch.ask.com/redirect?client=ff&src=kw&tb=ORJ&o=&locale=&apn_uid=E2D87667-F56B-4583-9E10-A645D7823718&apn_ptnrs=&apn_sauid=0555EE67-328B-415E-851E-096C8218355F&apn_dtid=OSJ000&&q="
FF - user.js - File not found
O4 - HKLM..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k File not found

:Files
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\131F
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\2033C
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\2F138
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Alwil Software
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\ESET

:Commands
[emptytemp]

 

Kliknij w Wykonaj skrypt.

 

Pobierz AdWCleaner i przedstaw raport ze skanu

http://www.bleepingc...oad/adwcleaner/

 

 

 

 

 

Największy problem to połaczenie internetowe i stare jak świat sterowniki od Thomsona i Nvidii - do aktualizacji obowiązkowo.

 

DRV - [2004-05-17 07:00:54 | 000,012,928 | R--- | M] (NVIDIA Corporation) [Kernel | On_Demand | Running] -- C:\WINDOWS\system32\drivers\nvnetbus.sys -- (nvnetbus)
DRV - [2004-05-17 07:00:52 | 000,033,280 | R--- | M] (NVIDIA Corporation) [Kernel | On_Demand | Running] -- C:\WINDOWS\system32\drivers\NVENETFD.sys -- (NVENETFD)
DRV - [2004-04-02 08:40:00 | 000,021,760 | R--- | M] (NVIDIA Corporation) [Kernel | Boot | Running] -- C:\WINDOWS\system32\drivers\nv_agp.SYS -- (nv_agp)
DRV - [2003-09-05 06:58:24 | 000,053,600 | ---- | M] (THOMSON) [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\WINDOWS\system32\drivers\alcan5wn.sys -- (alcan5wn)
DRV - [2003-09-05 06:58:22 | 000,070,624 | ---- | M] (THOMSON) [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\WINDOWS\system32\drivers\alcaudsl.sys -- (alcaudsl)

 

Poza tym Dziennik zdarzen zatrzymuje się na roku 2010, a to świadczyć może o słabej bateri na płycie głownej, która nie trzyma ustawień. Sprawdzić czas w biosie i wsystemie. Zweryfikować i kupić nową baterię.

 

Error - 2010-01-13 08:50:43 | Computer Name = INTERNETOWY | Source = W32Time | ID = 39452701
Description = Dostawca czasu NtpClient jest skonfigurowany, tak aby pobierać czas
z jednego lub kilku  źródeł czasu, jednak żadne ze źródeł jest obecnie niedostępne.
  Przez 14 min nie nastąpi próba kontaktu ze źródłem.  NtpClient nie ma źródła dokładnego
czasu. 

 

 

 

Odinstaluj bareshare i starą wersję javy

Odnośnik do komentarza
Pobierz AdWCleaner i przedstaw raport ze skanu

 

AdwCleaner

 

Największy problem to połaczenie internetowe i stare jak świat sterowniki od Thomsona i Nvidii - do aktualizacji obowiązkowo.

 

To już użytkownik zrobi sobie sam

 

Poza tym Dziennik zdarzen zatrzymuje się na roku 2010, a to świadczyć może o słabej bateri na płycie głownej, która nie trzyma ustawień. Sprawdzić czas w biosie i wsystemie. Zweryfikować i kupić nową baterię.

 

Daty są jak najbardziej prawidłowe. Stan baterii bardzo dobry - 3,04V

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...