krsweb Opublikowano 14 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Witam system startuje normalnie, po chwili eksplorer zawiesza się i przestaje odpowiadać, brak jakichkolwiek komunikatów w trybie awaryjnym nie ma problemów logi: otl - http://wklej.org/id/896728/ otl extras - http://wklej.org/id/896730/ security check - http://wklej.org/id/896731/ Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 14 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Temat przenoszę do działu Windows. Oznak infekcji brak. Tylko drobne adware, ale to bez znaczenia dla sprawy. W spoilerze instrukcje. 1. Przez Panel sterowania odinstaluj Ask Toolbar, Internet Explorer Toolbar 4.6 by SweetPacks, SweetIM for Messenger 3.7, Update Manager for SweetPacks 1.1. Te pozycje "sweet" zresztą wyglądają na jakieś szczątki... 2. Uruchom AdwCleaner i zastosuj Delete. 3. Po użyciu AdwCleaner należy skorygować domyślne wyszukiwarki IE. Otwórz Notatnik i wklej w nim: Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes] "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}" [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes] "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}" [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes] "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}" [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main] "Start Page"="about:blank" [-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{01EA9E95-29CA-4E96-BAD2-8407DF6434E2}] [-HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes] [-HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes] [-HKEY_USERS\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes] [-HKEY_USERS\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes] Z menu Notatnika > Plik > Zapisz jako > Ustaw rozszerzenie na Wszystkie pliki > Zapisz jako FIX.REG Kliknij prawym na plik i z menu wybierz opcję Scal. Potwierdź import do rejestru. po chwili eksplorer zawiesza się i przestaje odpowiadać,brak jakichkolwiek komunikatów Nic konkretnego w raportach. Do sprawdzenia: 1. Zachowanie systemu w stadium czystego rozruchu: KB929135. 2. Zachowanie systemu po usunięciu Avast. . Odnośnik do komentarza
krsweb Opublikowano 14 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Odistalowanie Avast rozwiązało problem. Wielkie dzięki! Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi