Sarastro Opublikowano 11 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 Witam, Jak w temacie. Ostatnio zmieniłem routera na ASMAX BR 615n zachęcony pozytywnymi opiniami na jego temat. Ostatnio jednak mam problemy i nie wiem czy to wina routera czy mojego komputera. Problem jest taki, że gdy włączam komputer nie łączy się czasami od razu do sieci(wyświetla tylko: dostępne są połączenia), trwa to dość długo (ok. 5 min). Gdy zrobię to ręcznie tylko lata ten pasek, że próbuje się podłączyć do tej sieci. Mam ustawione oczywiście, żeby automatycznie się łączył z siecią. Czasami również miewam(ok. dwa razy na 3 dni) takie "ograniczenia dostępu do sieci". Jak sprawdzić czy to wina komputera, karty czy może routera, albo dostawcy? Miał ktoś taki problem ? Co do komputera to Dell XPS16 Win 7 ultimate 64 bit. Jeżeli są potrzebne jakiekolwiek logi to prosiłbym o informację. Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 Daj raporty z Net-log i OTL: http://www.fixitpc.p...iguracji-sieci/ https://www.fixitpc.pl/topic/61-diagnostyka-ogolne-raporty-systemowe/page__p__324#entry324 Odnośnik do komentarza
Sarastro Opublikowano 12 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 Witam, załączam zatem dane skany. Extras.Txt OTL.Txt net-log.txt Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 Zacznijmy od tego, że nie masz Service Pack 1 dla Windows 7. http://www.microsoft.com/pl-pl/download/details.aspx?id=5842 Masz potężne problemy z połączeniem i to widać na pierwszy rzut oka. Poproszę jeszcze o screen z listy sieci z programu inSSIDer: http://www.metageek.net/products/inssider/ Podaj Service Tag: http://support.dell.com/support/topics/global.aspx/support/kcs/document?docid=267748 Kliknij Windows+R, wpisz devmgmt.msc i w otwartym oknie Menedżera urządzeń znajdź swoją kartę sieciową. Z menu kontekstowego wybierz Właściwości, potem przejdź do karty Zaawansowane. Spisz wszystkie właściwości wraz z ustawionymi parametrami. Przejdź do karty Szczegóły, znajdź Identyfikatory sprzętu i wrzuć tutaj screen. Tak samo zakładki Sterownik. Odnośnik do komentarza
Sarastro Opublikowano 16 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 Witam, Ten service pack właśnie pobieram. Mam potem przeskanować coś gdy będzie już zainstalowany? Co do screena już daję: Service tag: HMDW7K1 Co do właściwości karty sieciowej to prezentują się one następująco: &Priorytet i Vlan - Priorytet i Vlan wyłączone 40 MHz nietolerowane - wyłączone 802. 11n Preamble - Tryb Green field Adres MAC administrowany lokalnie - nieobecna Brak opisu(?) - wartość 11 Próg fragmentacji - 2346 Próg RTS - 2347 Szybkość (802.11a) - najlepsza szybkość Szybkość (802.11b/g) - najlepsza szybkość Tryb IBSS - Tylko 802.11 a/b Tryb ochrony IBSS 54g™ - Automatycznie oraz screen: EDIT: Service packa oczywiście nie mogę zainstalować Kiedy wkładam płyte( bo oczywście to co sciągnałem nie działa i każe pierw uaktualnić system) pokazuje mi się error: Windows couldn't determine the language to use for Setup. Error code: 0x80004005...ehh EDIT: Od wczoraj to normalnie tragedia jest. Pół dnia naprzemian mi łączyło z netem i wywalało. Da się to jakoś naprawić? Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Zainstaluj paczuszkę: http://www.dell.com/support/drivers/us/en/04/DriverDetails/Product/studio-xps-16?driverId=K4H75&osCode=WLH&fileId=2939931984 Ten Windows jest przerabiany w jakiś sposób? A co do błędu z instalacją SP: wykonaj te trzy kroki z postu Picasso: https://www.fixitpc.pl/topic/8218-blad-0x80004005-przy-instalacji-dodatku-sp2/ Proponuję na początek zrestartować router i zobaczyć efekt, ponieważ problem jest już przy połączeniu bezprzewodowym komputer router. Odnośnik do komentarza
Sarastro Opublikowano 18 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Co do tego update z Della to zainstalowałem już wczoraj bo samemu też szukałem odpowiedzi Powiem, że od czasu instalacji problemów nie ma, ale wolę nie zapeszać. Logi: http://speedy.sh/tpW6v/Logi.rar Log z "Narzędzia analizy gotowości aktualizacji systemu" - załącznik CheckSUR1.txt Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Hm. Nie jestem specjalistą od analizy tych logów, więc na razie nie ruszam. Jak przez 48 godzin będzie działać, to znaczy, że problem z WiFi zażegnany. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 18 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 DawidS28 On już miał temat na forum: KLIK. Koszmarna ilość błędów, obszerne uszkodzenia komponentów. Zaleciłam mu reperację nakładkową. Mówi: Sarastro Kiedy wkładam płyte( bo oczywście to co sciągnałem nie działa i każe pierw uaktualnić system) pokazuje mi się error: Windows couldn't determine the language to use for Setup. Error code: 0x80004005...ehh O jakiej płycie mówisz? Poza tym, błąd wskazuje że płyta ma inny język niż zainstalowany Windows, a by zrobić reperację musi być zgodność językowa. . Odnośnik do komentarza
Sarastro Opublikowano 18 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Ale ja przeinstalowałem windowsa Teraz się chociaż aktualizuje. Zobaczymy jak z tym Wi-fi. Póki co od około doby, żadnych problemów, rozłączeń i problemów z nawiązaniem połączenia. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 18 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 No tak, ale ilość błędów w Checksur znów ogłuszająca. Statystyki (i nie wszystko naprawione): Found 2933 errors Fixed 2352 errors Uruchom ponownie Narzędzie analizy gotowości aktualizacji systemu i dostarcz nowy CheckSUR.log. Nie dołączaj pliku CheckSUR.persist.log, bo to stare nagrania. . Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 A dla mnie skan i SMART z MHDD. Doświadczenie uczy, że "jeśli nie wiesz, co się psuje, to jest to dysk twardy": https://www.fixitpc.pl/topic/141-mhdd-podstawowa-instrukcja-obslugi/ (Inna sprawa, że średnia wieku dysków w kompach klienckich, które mam pod opieką, to jakieś 6 - 8 lat) Odnośnik do komentarza
Sarastro Opublikowano 18 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Znów miałem problem z internetem. Wywalilo mi go na parę minut, ale nie mam pojęcia czy to po prostu wina dostawcy czy znów po mojej stronie leży problem. Może by znów przeskanować tym programem po zainstalowaniu tego uaktualnienia sterownika? Co do skanu to już jeden taki temat zrobiłem dość dawno temu bo miałem małe ściny komputera przez dysk, ale problem został zażegnany. Smart.txt CheckSUR1.txt Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Ja chce nowy skan z MHDD. Nie wiadomo, ile od tamtego czasu się zmieniło... Odnośnik do komentarza
Sarastro Opublikowano 20 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 trochę się zmieniło, więc wrzucam najświeższą wersję. Obym tego programu nie musiał nigdy już uruchamiać http://speedy.sh/fzRJt/MHDD.rar Odnośnik do komentarza
gajowy Opublikowano 20 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 (Inna sprawa, że średnia wieku dysków w kompach klienckich, które mam pod opieką, to jakieś 6 - 8 lat) Kiedyś to były dyski Nie to, co teraz. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się