sumzor Opublikowano 8 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 Od dwóch miesięcy na laptopie córki nie instalują się aktualizacje Windows.Próba sprawzenia za pomocą Windows update kończy się komunikatem o błędzie "Kod 8024402F". Jak rozwiązać ten problem? Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 Wykonaj to i przedstaw log. Wrzuć raport na zewnętrzny hosting a do posta wklej link https://www.fixitpc.pl/topic/1230-problematyka-windows-update/ dodatkowo raporty z OTL https://www.fixitpc.pl/topic/61-diagnostyka-ogolne-raporty-systemowe/#1 Odnośnik do komentarza
sumzor Opublikowano 10 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 Rozwiązania zaproponowane na stronie https://www.fixitpc.pl/topic/1230-problematyka-windows-update/ nie pomogły. Raportów OTL nie jestem w stanie przysłać b o nie mam dostępu do komputera córki.Wysyłając zapytanie sądziłem,że wysłanie kodu błędu {"Kod 8024402F"} pozwoli ustalić ewentualne przyczyny jego wystąpienia. Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 Bez logów nikt ci nie pomoze. Potrzeba uruchomić Narzędzie analizy gotowości aktualizacji systemu i przedstawić log. http://windows.microsoft.com/pl-PL/windows7/What-is-the-System-Update-Readiness-Tool Oraz wspomniane raporty z OTL Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 10 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 To ja dodam: po uruchomieniu "Narzędzia analizy..." skopiuj na Pulpit cały katalog C:\Windows\Logs\CBS, zapakuj do ZIP, shostuj gdzieś i podaj link do paczki. Log z "Narzędzia..." to za mało, nie wiadomo nawet czy narzędzie cokolwiek wykryje, potrzebny jest też i cały CBS.LOG. . Odnośnik do komentarza
sumzor Opublikowano 10 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 Nie jestem w stanie pobrać tych danych bo nie mam dostępu do tego komputera.Chciałem komuś pomóc drogą mailową.Sądziłem,że podanie samego kodu błędu pozwoli ustalić przyczyny.W tej sytuacji musimy zamknąć temat.Przepraszam za niepotrzebny kłopot.Dziękuję. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 10 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 To niech ten ktoś dostarczy te dane drogą mailową (wynikowe logi + katalog CBS spakować do ZIP > na hosting > link w mailu przesłać), w czym jest problem z tym? A kod błędu nie wystarczy, taki sam kod błędu może mieć różne przyczyny, to musi być diagnozowane w bardziej szczegółowy sposób. . Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 (edytowane) nie mam dostępu do komputera córki.Wysyłając zapytanie sądziłem,że wysłanie kodu błędu {"Kod 8024402F"}pozwoli ustalić ewentualne przyczyny jego wystąpienia. A córka sama nie może sie zarejestrować na forum i kontynuować temat? Przecież korespondujesz z nią mailowo, czyli ma internet. sory Pika, nie widziałem Twojego posta. Edytowane 10 Grudnia 2012 przez Belfegor Odnośnik do komentarza
sumzor Opublikowano 10 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 Jest tak zapracowana,że do komputera zagląda przelotem, ponadto Wasz język-proszę się nie obrazić- jest zbyt hermetyczny dla niewtajemniczonych, dlatego ja chciałem jej pomóc,choć też jestem marnym fachowcem. Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 Zapewniam Cię że wątek prowadziłaby Picasso . Ma niesamowitą cierpliwość i instrukcje poda w sposób zrozumiały, np. To ja dodam: po uruchomieniu "Narzędzia analizy..." skopiuj na Pulpit cały katalog C:\Windows\Logs\CBS, zapakuj do ZIP, shostuj gdzieś i podaj link do paczki. Log z "Narzędzia..." to za mało, nie wiadomo nawet czy narzędzie cokolwiek wykryje, potrzebny jest też i cały CBS.LOG. Co tu jest niezrozumiałe? Trzeba pobrać narzedzie uruchomić poczekać na zakończenie działań a potem zapakować wszystko i wstawić na hosting plików, np http://www.speedyshare.com/ podać link do paczki i czekać na analizę i dalsze instrukcje. Ale zrobisz jak uważasz. Odnośnik do komentarza
sumzor Opublikowano 10 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 Jeszcze raz najmocniej przepraszam za podjęcie wątku bez dostępu do komputera córki [mieszka daleko].Wiem również,że Picasso ma anielską cierpliwość,ale córka na pewno nie podejmie wątku,bo nie ma na to czasu.Wiedząc o tym,że nie ma czasu usiłowałem jej pomóc ale problem okazał się bardziej skomplikowany niż sądziłem. Dlatego proponuję zakończenie wątku.Jeszcze raz dziękuję za cirpliwość. Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 A ma czas na przeinstalowanie systemu? Bo taki stan z aktualizacjami może mieć różne podłoże. pozdro Odnośnik do komentarza
sumzor Opublikowano 10 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 Nawet na to nie ma czasu zleci to specjalistycznej firmie. Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 Nawet na to nie ma czasu zleci to specjalistycznej firmie. Kolego, wybacz ale rozśmieszasz mnie. Instalacja systemu od podstaw trwa pół godziny. Zlecanie tego specjalistycznej firmie to niepotrzebny wydatek kasy. Wystarczy, że podasz na jakim sprzecie pracuje córka, lapek, stacjonarny, marka model?) i zaraz bedzie instrukcja. Rozumiem chęć pomocy ojca, ale nie rozumiem po co komuś komputer skoro nie ma dla niego czasu. Odnośnik do komentarza
sumzor Opublikowano 10 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 Lekarze mają dużo innych wg nich ciekawszych zajęć i jeżeli jeden z komputerów nie funkcjonuje nie jest to dla nich sprawa życia i śmierci a ja tą sprawę sam od siebie niepotrzebnie tak poważnie potraktowałem [Ty widzę również] Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi