Proxaa Opublikowano 8 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 Witam. Od około miesiąca mam problem z utratą pakietów...w sumie zagłębiłem się w ten temat przez okropne lagi w grach online. Sprawdzałem programem winmtr i poleceniem pathping i jak nie bylo poprawy tak nie ma nadal. Internet Orange Freedom 6MB Dzwonilem do nich. Przyslali pana montera sprawdzil puszki na domu/slupie/w domu. Wszystko dziala tak jak nalezy. 3 dni pozniej zadzwonilem znow. wykonali reset portu sprawdzili polaczenie nie wykryto przeciazen, parametry lini sa prawidlowe. Zaczalem wiec dzialac na wlasna reke. Zmienialem system na MX8 Win Xp Viste 7 ...i nic...zmienialem router karte sieciowa podpinalem 2 rozne modemy adsl z orange i nadal nic ;/ Problem nadal wystepuje ;/ Znow zadzwonilem do orange. Powiedzialem ze zrobilem z mojej strony co sie da... Wiec pani na 2 dzien zadzwonila do mnie i powiedziala ze Technicy beda testowac lacze przez okolo 2 tyg i po tym czasie powinno sie poprawic..minelo jak narazie 7 dni poprawy jak nie bylo tak nie ma. Prosze o pomoc... jest to dosc uciazliwe bo lubie po pracy pograc online ale z takim problemem jest to uciazliwe ;/ Probowalem tez odinstalowac antywirusa wylaczyc zapore ale to tez nic nie zmienilo ;/ Prosze o pomoc Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 Za mało konkretów. Jakie modemy ADSL sprawdzałeś? Jakie parametry pokazywały? Proponuję podpiąć od nowa i porobić screeny ze statystyk ADSL z obu modemów. Do tego raport z Net-log (jako załącznik) i ICSI Netalyzr (link do wyników): https://www.fixitpc.pl/forum-44/announcement-11-wazne-zasady-obowiazujace-w-dziale-sieci/ Odnośnik do komentarza
Proxaa Opublikowano 8 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 Wyniki z ISCI Netalyzr : http://n2.netalyzr.i...-1e58-41ac-bd47 W zalaczniku log z Net-Loga Testowałem Modem ADSL ZTX 852 Czarny orange freedom. Oto wyniki z mojego routera TP-LINK TD W8901G z zakladki ADSL : net-log.txt Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 Pokaż jak to wygląda u Ciebie: http://foto.midnex.pl/show.php?img=14_w8901g_nhjj.jpg Prawdopodobnie jest w Status -> Device info. Odnośnik do komentarza
Proxaa Opublikowano 8 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 http://s6.ifotos.pl/...-IN_xensnra.png Prosze ; ] Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 No nic, mogę Ci tylko współczuć. Problem po stronie Orange/TP, użytkownicy zgłaszają to od kilku miesięcy, jak do tej pory nie zostało naprawione. Problem z gubieniem pakietów stwarza węzeł public32767.xdsl.centertel.pl należący pośrednio do TP/Orange (właścicielem Polska Telefonia Komórkowa Centertel Sp. z o.o. jest Telekomunikacja Polska S.A., a TP ma prawo do korzystania z marki Orange). Problemy z tym samym routerem TP były już wielokrotnie omawiane: http://www.orange.pl...orumthread.html http://www.fixitpc.p...-internetowych/ http://www.fixitpc.p...trata-pakietow/ http://www.orange.pl...orumthread.html Niech zgadnę... okolice Łodzi? Odnośnik do komentarza
Proxaa Opublikowano 8 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 Tak jakies 60 km A mogl bys mi powiedziec co moge zatrzymac z tych logow/danych zeby oprzec sie na ich podstawie w razie reklamacji pisemnej do Orange ? Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 Przede wszystkim Net-log, natomiast nie wiem, czy to przyjmą jako dowód. ISCI Netalyzr wskazuje tylko na krótkie przerwy w działaniu połączenia, natomiast nie wykazuje strat pakietów, co jest dla mnie pewnym zaskoczeniem. Po statusie ADSL widać tylko, że połączenie z DSLAM-em jest poprawne i można by nawet podpisać umowę na opcję "do 20 Mb/s" i ruszyłoby koło 12 - 16 Mb/s, gdyby nie problem z routerem Centertel/Orange. Mam wrażenie, że Orange nie przejmuje się swoimi klientami, proponuję, po braku efektów po skargach i reklamacjach, udać się z tym do UKE. Niech zgadnę, Sieradz? Odnośnik do komentarza
Proxaa Opublikowano 8 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 Zelów. Dzwoniłem do Orange przed chwila Pani powiedziala mi ze na chwile obecna nie ma informacji na temat problemu w woj lodzkim i utracie pakietow... zaczyna mnie to powoli wkur...sory za slownictwo..ale place to wymagam..mi do przegladania stron internet nie potrzebny strony moge przegladac w telefonie.... A co do UKE nie znam sie na prawie ;/ a rozwiazanie umowy z tymi.... troche kosztuje :< Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 Do kiedy masz podpisaną umowę? Proponuję wysłać oficjalne pismo do Orange: http://www.cik.uke.gov.pl/sposoby-dochodzenia-roszczen Odnośnik do komentarza
Proxaa Opublikowano 8 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 21 listopada 2013 ;/ Nie grozi mi nic jesli zloze reklamacje a jej nie uznaja ? nie znam sie ;/ Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 A co Ci ma grozić? Potem najwyżej skorzystasz z tego formularza UKE: http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?layout=4&news_cat_id=279&news_id=1834&page=text&place=Lead07 Odnośnik do komentarza
Proxaa Opublikowano 8 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 Dzwonilem znow...pan powiedzial ze bedziemy sie martwic jak po 14 dniach sie nie poprawi... a teraz nie moze mi udzielic informacji..mowil cos o jakiejs rozbudowie czy cos... -.- Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się