Honkisz Opublikowano 20 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Witam. Mam problem taki jak podałem w tytule. Komputer ma może miesiąc czasu jest w miarę dobry a strasznie się tnie przy najprostszych pracach. Z internetem jest to samo, strasznie długo ładują się strony i co chwile się zawiesza. Proszę o sprawdzenie logów i pomoc.pozdrawiam i z góry dziękuje RootRepeal http://www.wklej.org/id/391296/ Otl http://www.wklej.org/id/391297/ Extras http://www.wklej.org/id/391299/ Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 20 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 W logach = brak podstaw do szukania infekcji. Ale jest tu w Dzienniku zdarzeń błąd, który występuje czasem jako pośredni znak działania infekcji rootkit TDL: Error - 2010-09-08 03:20:45 | Computer Name = AMDPHENOM | Source = DCOM | ID = 10005Description = Model DCOM odebrał błąd "%1084" podczas próby uruchomienia usługi EventSystem z argumentami "" w celu uruchomienia serwera: {1BE1F766-5536-11D1-B726-00C04FB926AF} Ten błąd może lecz nie musi być skutkiem infekcji. Zweryfikuj to przez specjalizowane aplikacje: 1. Narzędzie Kaspersky TDSSKiller. Jeśli coś zostanie wykryte, nie podejmuj żadnych akcji, przedstaw tylko raport. 2. Dodaj też log z MBRCheck. Komputer ma może miesiąc czasu jest w miarę dobry a strasznie się tnie przy najprostszych pracach. Z internetem jest to samo, strasznie długo ładują się strony i co chwile się zawiesza. Jeśli powyższa weryfikacja nie zwróci żadnych pozytywnych wyników (paradoksalnie będzie to pozytywne = brak infekcji), podejrzanym jest oprogramowanie BitDefender Total Security 2010. To program silnie hookujący system (patrz w log z Root Repeal) i adresujący strefy, w których notujesz problem. By się o tym przekonać, całkowita deinstalacja oprogramowania. . Odnośnik do komentarza
Honkisz Opublikowano 20 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Kaspersky nic nie wykrył więc raportu nie podaje a tutaj jest raport z MBRCheck : http://www.wklej.org/id/391322/ Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 20 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Z wyników wnioskować można, że nie ma tu w ogóle problemu związanego z infekcją. Przejdź do testowej deinstalacji całego BitDefendera + restart i zobaczymy czy to zmieni radykalnie sytuację. Odnośnik do komentarza
Honkisz Opublikowano 20 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Po odinstalowaniu tego antywirusa ogólnie chyba chodzi lepiej. A w takim wypadku jakiego proponujesz antywirusa? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi