rassi Opublikowano 31 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 Zauwazylem, ze juz nie padalo ze 4 dni, a Margin jest stabilny od okolo 3. To chyba te wilgotne kable byly odpowiedzialne za skoki. Jesli to sie utrzyma dalej przy tym prowizorycznym zabezpieczeniu skrzynki i potem gdy juz to wymienia to przyjdzie sie martwic jak kopnac DLMa do podniesienia predkosci. Skoro twierdzisz, ze to nie jest okresowe to bedzie problem. Moze uda sie tez wycisnac jeszcze kilka db z linii bo w telefonie nadal jest szum. Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 Powiedziałem, że to jest okresowe, tylko nie wiem, jaka jest częstotliwość. A szumy zgłaszaj. Odnośnik do komentarza
rassi Opublikowano 31 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 jest duża szansa, że to wysokie tłumienie jest wywołane jakimś słabym stykiem w infrastrukturze dostawcy Mozesz mi to wyjasnic? Kiedys dawalem ci nazwe mojej miejscowosci i mowiles, ze do najblizszej centrali mam okolo 5 km. Tlumaczyles, ze 1 km to 12-13 db tlumienia. Wedlug tego wszystko sie niby zgadza. Cos Ci jednak nie pasuje? Jest jakis stosunek wartosci tlumienia np do Marginu SNR i to jest zbyt rozbieżne? Tak sobie mysle, ze po takim nawale wiadomosci na temat linii telefonicznej, jaki mi przekazales bede w stanie zawstydzic niejednego konsultanta w Orange. Zaraz to my z tej linii wycisniemy 10Mb/s Zazadam regeneratora ADSL (ADSL Loop Extender) od Orange za stracone nerwy Tak poza tematem. Widze, ze sylwester w domu przed kompem. Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 Sylwester przed kompem, dokładnie. A co do tłumienia: według tej bazy DSLAM-ów, do której mam dostęp, to faktycznie wychodzi tak jak piszesz i te 65 dB tłumienia jest normalne. Natomiast nie wiem, na ile jest ona aktualna, może masz coś bliżej. Inna sprawa, jak pisałem zdanie, które powyżej zacytowałeś, to nie byłem świadomy, że już to sprawdzałem. Przy 65 dB więcej niż 3 Mb/s nie wyciągniesz. Wiedza o ADSL, hmm... Są pewne źródła, poza czytaniem norm ITU-T. http://whirlpool.net.au/wiki/ http://www.kitz.co.uk/adsl/ http://forum.pclab.pl/topic/570564-aDSL-jak-to-dzia%C5%82a/ ...i czytanie postów terrade z elektrody. Odnośnik do komentarza
rassi Opublikowano 31 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 Domyslam sie, ze to Twoj nick? Dobra bo ja juz powoli odplywam. Takze Szczesliwego Nowego Roku. Wysokich transferow. Stabilnych Marginow. Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 Mój? O, nie. Ja temu człowiekowi do pięt nie dorastam. Dziękuję i nawzajem. Odnośnik do komentarza
rassi Opublikowano 1 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2013 http://img547.imageshack.us/img547/4720/errory2.jpg Wyglada to w tej chwili bardzo dobrze. Bledow praktycznie nie ma. Zgloszenie skrzynki takze online ma uaktualnienie na zrealizowane... Wyslalem ponowne. Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 1 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2013 SNR Margin trzyma się w normie, jeżeli nie skacze w różnych porach dnia, to jest zdecydowanie lepiej niż wcześniej. Poczekamy, co przy takich parametrach ustali DLM. Duża szansa, że przy wizycie techników zrestartują automat i wyliczy możliwe widełki pasma od nowa, chociaż Orange/TP nie robi tego zbyt chętnie. Odnośnik do komentarza
rassi Opublikowano 2 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Do konca tygodnia maja wymienic slupek. W zalaczniku zapis rozmowy z konsultantem, jesli kogos interesuje. konsultant.txt Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Tylko niech najpierw wymienią słupek, a potem zrestartują DLM. Może to jest oczywiste, ale w tej firmie nigdy nie wiadomo... Odnośnik do komentarza
rassi Opublikowano 2 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Rzeczywiscie o tym im nie przypomialem i teraz mam pewne obawy Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Jak już zrobią, to pokaż statystyki ADSL, zobaczymy, co udało się zrobić. Odnośnik do komentarza
rassi Opublikowano 3 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Wlasnie dzwonil gosc w zasadzie nie wiem po co chyba zeby w[Filtr wulgaryzmów]ic... Powiedzial, ze slupek zostanie wymieniony. Przeciez wczoraj zostalo takie zlecenie do nich wyslane wiec nie wiem co to za nowina. Pytal co konkretnie zglaszam, no to mu powiedzialem, ze szumy i trzaski w telefonie. On tez cos zaczal wspominac o transferze, ze u mnie max to 1Mb no to ja mu mowie, ze mi na poczatku zlapalo 3Mb. On twierdzil, ze to okres stabilizacji byl. Jak sie spytalem czy stabilizacja trwa 5 tygodni to nic nie powiedzial... Najlepsze jest to, ze upewnial, ze slupek zostanie wymieniony tylko, ze nie wie czy w tym miesiacu czy w nastepnym. Jak mu powiedzialem, ze konsultaant twierdzil, ze maja 48 h na to to sie gosc tylko zasmial. Prawdopodobnie [Filtr wulgaryzmów] z tym bedzie i nic nie zrobia. Wlasnie sprawdzam statusy zgloszen online, a tam widnieje awaria Neostrady a nie telefonu... Przeciez notatka technika dotyczyla wymiany skrzynki przy zgloszeniu z awaria Linii telefonicznej i aparatu telefonicznego wiec czemu nowe zlecenie jest na Neostrade. Po rozmowie telefonicznej - jakies 10 min pozniej zerwalo mi synchro. Prawdopodobnie oni cos robili bo u mnie Margin stabilny. Sladowa ilosc bledow wiec nie bylo powodow do zerwania synchro. EDIT odpowiedz online odp.txt Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Wiesz, co masz zrobić? Załóż kolejne zgłoszenie, ponieważ poprzednie zostało zakwalifikowane niepoprawnie. Odnośnik do komentarza
rassi Opublikowano 3 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Ja [Filtr wulgaryzmów]e. Cyrku ciag dalszy. Zgloszenie dotyczace zlecania na wymiane skrzynki (neostrada) zostalo zrealizowane!!! Dostalem Smsa! Chyba, [Filtr wulgaryzmów] skrzaty mi wymienily ta skrzynke akurat kiedy nie patrzylem! Zglosilem kolejne tym razem na liniie z dopiskiem o blednym zakwalifikowaniu poprzedniego. Co tam sie [Filtr wulgaryzmów] dzieje? Przeciez to przechodzi ludzkie pojecie. Co oni sa [Filtr wulgaryzmów] niepowazni?! Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Ok, stwierdzam, że tym razem przeszli samych siebie. Ja wiem, że ta firma odznacza się nadzwyczajną wręcz bezmyślnością w działaniach, ale tego się nie spodziewałem. Pokaż screen ze statystyk, może zrestartowali DLM-a. Odnośnik do komentarza
rassi Opublikowano 3 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Pomyslalem o tym tez i zresetowalem router z poziomu konfiguracji. Predkosc nawet nie drgnela. przed: http://img38.imageshack.us/img38/5971/gitfr.jpg po: http://img502.imageshack.us/img502/9794/63274212.jpg Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Jak Ci to zgłoszenie "zrealizują", to dopisz, że prosisz o zrestartowanie DLM. Odnośnik do komentarza
rassi Opublikowano 3 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Zrealizowane to ono moze i juz za 2 h bedzie TP wymienia skrzynki szybciej niz filipinska prostytutka klientow. Tak szybko, ze ich [Filtr wulgaryzmów] nawet nie widac. Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Jak Cię spotkam, to za ten tekst powinienem postawić Ci piwo. Odnośnik do komentarza
rassi Opublikowano 3 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Dostalem SMS z potwierdzeniem przyjecia nowego zgloszenia na linie telefoniczna a potem 1 h pozniej info o jego usunieciu. Co dalej? Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Zgłosić jeszcze raz i dopisać na początku o DLM! I jeszcze podesłać mi dane dostępowe do konta na Orange.pl, to będę miał niezły polew z TP. Odnośnik do komentarza
rassi Opublikowano 3 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Po co mam to zglaszac jak za 1 h usuna? Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Do skutku. Myślisz, że to robi jedna osoba? Ich jest setki, a kontakt między nimi żaden. Odnośnik do komentarza
rassi Opublikowano 3 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Konsultantka twierdzi, ze zostalo to usuniete bo technicy dopisali, ze linia jest pomiarowo dobra i nie ma zadnej awarii. Wymiana nastapi ale nie jest to pilna sprawa bo nic zlego na linii sie nie dzieje i jest narazie stabilna. W sumie tak jest. Margin SNR jest stabilny, a to, ze moze byc wyzszy to ich nie obchodzi bo usluga dziala w widelkach. Znaczy to tez, ze bede musial czekac na reset DLM miesiac a moze wiecej... Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się