Loordziq Opublikowano 3 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 Witam, Od około 5 dni prędkość Mojego internetu znacznie spadła, pojawiają się częste skoki pingu, utraty pakietów danych, Jestem zwykłym użytkownikiem komputera więc nie wiem co mam zrobić, prawdopodobnie jest to wina dostawcy internetu, posiadam internet radiowy 4mb/s OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 5 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Temat pewnie przeniosę do działu Sieci. Wprawdzie są tu subtelne ślady infekcji w postaci plików na dysku, ale nie widzę żadnego wpisu startowego. Doczyść to: 1. Odinstaluj wątpliwy program Dll-Files.com Fixer. 2. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej: :Files C:\Users\Kuba\AppData\Roaming\svchost.exe C:\Users\Kuba\AppData\Roaming\ocrypt.exe C:\Users\Kuba\AppData\Roaming\LOVE C:\Users\Kuba\AppData\Local\Temp*.html netsh advfirewall reset /C :OTL O3 - HKU\S-1-5-21-538031662-4293215433-3765425982-1000\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} - No CLSID value found. O3 - HKU\S-1-5-21-538031662-4293215433-3765425982-1000\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA} - No CLSID value found. :Commands [emptytemp] Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Klik w Wykonaj skrypt. System zostanie zrestartowany. 3. Zrób nowy log OTL z opcji Skanuj (już bez Extras). Na wszelki wypadek jeszcze zrób skan w Kaspersky TDSSKiller, a jeśli coś wykryje nie usuwaj tylko przyznaj Skip i log zaprezentuj. . Odnośnik do komentarza
Loordziq Opublikowano 5 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Skrypt wykonany. Kaspersky nic nie wykrył. Log dodany. #edit Przez przerwanie połączenia internetowego nie przesłało pliku, już to poprawiłem. OTL.Txt Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Skoro masz trafić do Sieci, to do zrobienia jeszcze to: https://www.fixitpc.pl/forum-44/announcement-11-wazne-zasady-obowiazujace-w-dziale-sieci/ Net-log jako załącznik do posta, do Netalyzr podaj link. Odnośnik do komentarza
Loordziq Opublikowano 5 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Jest, dodaję resztę. http://n2.netalyzr.i...-412b-4045-a785 - Netalyzr net-log.txt Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Do czego masz podpięty router MikroTik? Od razu do jakiegoś urządzenia dostawcy? Jeżeli tak, to spróbuj najpierw wymienić kabel między tymi dwoma, a jeśli to nic nie da, to zgłosić, bo problem wygląda ewidentnie na winę ISP. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 6 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 Ja tylko w kwestii doczyszczenia po śladach infekcji: 1. W OTL uruchom Sprzątanie. Skasuj szczątki po Avaście: [2012-10-22 15:56:03 | 000,285,328 | ---- | C] (AVAST Software) -- C:\Windows\SysNative\aswBoot.exe[2012-10-22 15:55:20 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\ProgramData\AVAST Software[2012-10-22 15:55:20 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Program Files\AVAST Software C:\Windows\SysNative w logu = C:\Windows\system32 w systemie rzeczywistym. 2. Wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK. Temat jedzie do Sieci i już w rękach Dawida. . Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się