HAczYK Opublikowano 3 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 Witam. Na wstępie muszę się wyspowiadać z nieprzemyślanego użycia ComboFixa. Niestety o jego możliwościach w ingerencji w system dowiedziałem się zaraz po fakcie wchodząc na Wasze forum. Załączam raporty z OTL, DDS, i oczywiście ComboFix. Mam nadzieję że nie namieszał wiele w systemie. Regulamin przeczytałem i obecnie poznałem skutki używania tego programu ( niestety po fakcie ). Problem polegał na zainfekowaniu komputera tzw. wirusem policyjnym. Problem zniknął, jednakże prosiłbym o analizę raportów. Występuje jeszcze błąd podczas uruchamiania systemu " Wystąpił problem podczas uruchamiania pliku C:\Users\haga\AppData\Local\Temp\wpbt0.dll" Extras.Txt OTL.Txt log.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 5 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Skoro dołączasz raporty z OTL, DDS zbędny (usuwam). To są raporty wymienne, DSS tylko wtedy, gdy OTL nie można uruchomić. Widzę, że próbowałeś uruchamiać GMER = masz system 64-bit i to się nie aplikuje. ComboFix nie robił nic szkodliwego, skasował określone obiekty infekcji, choć właśnie nie wszystkie, dlatego pojawia się błąd przy starcie systemu. Wymagane poprawki: 1. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej: :Files C:\Users\haga\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\runctf.lnk :Commands [emptytemp] Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Klik w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart systemu. Błąd powinien ustąpić. 2. Zrób nowy log OTL z opcji Skanuj (już bez Extras). . Odnośnik do komentarza
HAczYK Opublikowano 7 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Witam. Niestety błąd nie ustąpił. Chociaż uciążliwy nie jest. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 8 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 HAczYK, przecież w ogóle nie podałeś nowego raportu OTL, nie można ocenić sytuacji. EDIT: stinx, zasady działu. Proszę tu nie brudzić. A link opisowy nie do tego wariantu co należy. Jesteś spóźniony o jakieś kilka miesięcy. https://www.fixitpc.pl/topic/9218-jaki-jest-powodpowody-infekcji-ukash-weelsof-itp/ Odnośnik do komentarza
HAczYK Opublikowano 10 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 Przepraszam, już dodaje, to z pośpiechu :/ OTL.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 12 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 (edytowane) Tak, infekcja nie usunęła się. Wymagana poprawka: 1. Przejdź w Tryb awaryjny. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej: :Files C:\Users\haga\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\runctf.lnk :Commands [emptytemp] Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Klik w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart systemu. Błąd powinien ustąpić. 2. Przejdź w Tryb normalny. Zrób nowy log OTL z opcji Skanuj (już bez Extras). . Edytowane 1 Lutego 2013 przez picasso 1.02.2013 - Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi. //picasso Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi