kluseczka Opublikowano 1 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Witam! jeśli mogę też się przyłączyć do tematu... Szukałam odpowiedzi na moje pytanie przez google, oczywiście, i trafiłam tutaj. A jak widzę temat świeży, to i ja się podepnę, żeby nie zaśmiecać. mam podobny problem co kolega. Nagły spadek prędkości.. Mam 6 mb/s, i w istocie do takiej prędkości dochodzi. Dochodziło właściwie... Aktualnie od niecałego tygodnia prędkość waha się między 0,5 - 1 mb/s. Nie mówiąc już o pingu, który dochodzi nawet do 1000 i powyżej. Może to wina sieci...? Nie wiem. Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Wydzielam w osobny temat. Nie ma sensu podpinać się pod inne, bo odpowiedzi będą się przeplatać i - chociaż skutki są podobne - to przyczyny mogą być różne. Proszę na początek o raport z Net-log: https://www.fixitpc.pl/topic/2394-diagnostyka-ogolny-raport-konfiguracji-sieci/ Odnośnik do komentarza
kluseczka Opublikowano 1 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 No właśnie nie wiem co się dzieje.. I są to osoby, które szukały rozwiązania na forach, a być może jest więcej, którzy tego nie zrobili Ja mam neostradę 6mb/s razem z telewizją. Nawet jestem zadowolona. Ale teraz to powolne działanie wszystkiego... pracuje mi się gorzej niż parę dobrych lat do tyłu, kiedy miałam internet 512 kb. Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 No i mówię, że inne łącze. To jest kablowe, prawda? Nie masz żadnej anteny od TP? Czekam na log... Odnośnik do komentarza
kluseczka Opublikowano 1 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Bardzo przepraszam, nie zauważyłam wcześniej przeniesienia wątku. Podsyłam ten raport z net-loga! net-log.txt Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 To jest normalny Windows 7, czy przerabiany w jakiś sposób? Jest problem z łańcuchem Winsock: NETSH winsock reset Nie można załadować następującego pomocnika DLL: WSHELPER.DLL. Nie znaleziono następującego polecenia: winsock reset. A to może wskazywać na problem z plikiem wshelper.dll (spowodowany np. przez tweakowanie Windowsa) albo aktywny malware. Problem jest zupełnie inny, widać już problemy przy połączeniu Twój komputer - Livebox. Odnośnik do komentarza
kluseczka Opublikowano 1 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Jest to normalny, oryginalny Windows 7, kupowany razem z komputerem. Nic w nim nie majstrowałam, nie zmieniałam - z bardzo prostego powodu - nie za bardzo się na tym znam.. I to jest dziwne, że było wszystko w porządku z tym internetem, więc nie wiem skąd nagle się wziął problem.. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 1 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Ten komunikat jest charakterystyczny także dla trojana ZeroAccess (przekierowuje cały Winsock). Poproszę o raporty z OTL. EDIT: Temat leczenia infekcji zrealizowany tu: KLIK. Jeśli problem sieciowy nie ustąpi, kontynuuj rozważania w dziale Sieci. . Odnośnik do komentarza
kluseczka Opublikowano 2 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 mam nadzieję, że jest lepiej, co zresztą jest odczuwalne, bo np. komputer szybciej się włącza. jednak internet nadal jest słaby, max. 1 mb.. proszę bardzo, umieszczam raport z net-loga, i rezultat pomiaru prędkości : http://www.speedtest.pl/test/49526246 net-log.txt Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Strat pakietów wprawdzie nie widać, ale pingi są zdecydowanie za wysokie i z tym jest powiązana przyczyna spadku prędkości. Problem zaczyna się gdzieś między Twoim komputerem a routerem (włącznie). Stąd albo problem z routerem, albo uszkodzona karta sieciowa w Twoim komputerze, albo niesprawny kabel. Najbardziej prawdopodobne jest moim zdaniem pierwsze i ostatnie wytłumaczenie z tej listy, ale o tym się jeszcze przekonamy? Jaki masz router? Komputer stacjonarny czy laptop? Możesz podać model karty sieciowej? Odnośnik do komentarza
kluseczka Opublikowano 4 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Mam komputer stacjonarny i liveboxa 2.0. Model karty sieciowej to Realtek PCIe GBE Family Controller, jeśli dobrze sprawdziłam Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Masz dostęp do konfiguracji Livebox? Jeżeli tak, to daj screen ze statystyk ADSL, czyli takie dane: http://obrazki.elektroda.pl/2465331500_1331457126.jpg Odnośnik do komentarza
kluseczka Opublikowano 4 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Tak, podaję te statystyki: Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Potężna różnica w tłumieniu między downstream a upstream, fizycznie niemożliwa. Do tego dochodzi problem z pingowaniem już nawet do Livebox. Synchronizacja w teorii na pełne 6/1 Mb/s, router pokazuje możliwą maksymalną prędkość, która zupełnie nie ma odbicia w poziomie tłumienia. Proponuję odłączyć go na chwilę od zasilania, włączyć po kilkudziesięciu sekundach i obserwować co się dzieje. Wrzuć wtedy nowy screen z ADSL. Jeżeli to nie pomoże, to moim zdaniem Livebox do wymiany. To jest bardzo awaryjny sprzęt. Odnośnik do komentarza
kluseczka Opublikowano 4 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Niesamowite, ale speedtest pokazał coś takiego: http://www.speedtest.pl/test/49550461 czyli "wyzdrowienie"! Ale dla pewności jeszcze wrzucam screen po odłączeniu i ponownym włączeniu do zasilania. Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 I nie ma już problemu z połączeniem? Daj nowy raport z Net-log. Parametry ADSL podobnie jak do tej pory, za duże tłumienie. Stanowczo za duże. Zgłoś Orange/TP jako usterkę, bo tak nie powinno być. Odnośnik do komentarza
kluseczka Opublikowano 4 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Z korzystaniem z Internetu nie ma problemów, prędkość jest taka, jaka powinna być - około 6 mb/s. Strony się ładują szybko, pobieranie ma odpowiednią prędkość. Wysyłam jednak ten raport z net-loga: net-log.txt Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Ok, wszystko pięknie. Gdyby takie problemy się ponawiały i nie wystarczał sam restart (lub trzeba będzie go robić bardzo często), to polecam udać się z Livebox do TP i zażądać wymiany. Odnośnik do komentarza
kluseczka Opublikowano 4 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Dziękuję bardzo za pomoc! Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi