Skocz do zawartości

Odzyskiwanie ważnych danych


duzy32

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

 

Problem pojawił się po skanowaniu antywirusem Arcavir z poziomu "mini windows xp" załączonego do płyty "Hiren's Boot Cd". Program wykrył 80 zainfekowanych plików, które na moje polecenie przesłał do kwarantanny. Po uruchomieniu komputera z dysku twardego system wylogowywał automatycznie użytkownika.

 

Po znalezieniu informacji na forach poprzez w/w "mini windows xp" dodałem plik "userunit.exe" co umożliwiło zalogowanie się do systemu. Niestety pojawiła się tak jakby czysta kopia systemu Windows i zachowały się tylko niektóre pliki folderu "Program Files" i folder "Documents and settings" oraz folder "Quarantine" z plikamu o rozszerzeniu: ".qua".

 

Z racji tego, że to komputer firmowy znajdowały się na nim istotne dane, których niestety nie potrafię odzyskać. Nie ma żadnych punktów przywracania systemu pomimo, że ta usługa nie została wyłączona. Za pomocą programu testdisk odzyskałem folder "SystemVolumeInformation" niestety jego podmiana nie przyniosła żadnych rezultatów.

 

Czy jest możliwe, że pliki, które zostały przeniesione do kwarantanny mogły wpłynąć na tą sytuację? Może jest jakieś inne rozwiązanie, które tutaj drodzy forumowicze podsuniecie. Z góry dziękuję za pomoc!

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

To rozwiazanie na chlopski rozum bez ingerencji w system i jego przywracanie;

- podepnij dysk do innego PC

- uzyj programu do odzyskiwania danych

- teraz mozesz probowac porad na chorobe windy

 

Programow jest wiele, ot ostatni temat i darmowy http://www.fixitpc.p...__fromsearch__1

Tu komercyjny (zobaczysz pliki po odzyskaniu za darmo , ale ich nie przeniesiesz na inny nosnik bez licencji) http://www.odzyskajpliki.pl/ w firmie sie przyda + jeszcze jeden http://www.easeus.co...recoverywizard/ .

Z obu korzystalem wielokrotnie ze 100% powodzeniem przy zalozeniu, ze dysk jest sprawny mechanicznie.

Zasada podstawowa - nie instalujemy i nie odzyskujemy niczego na dysk problematyczny. To tylko pacjent.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...