lucasville Opublikowano 28 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Witam. Wszystkie strony chodzą poprawnie, nie występują żadne inne problemy z połączeniem internetowym, jednakże jest jedna strona, która w ogóle się nie chce włączyć. To www.ipcall.pl - w Firefoxie wyskakuje komunikat: "Przekroczono limit czasu połączenia Serwer www.ipcall.pl zbyt długo nie odpowiada." Problem dotyczy trzech różnych komputerów (z czego jeden dodatkowo podłączany był na kablu LAN), 4 najpopularniejszych przeglądarek + komórki po Wi-Fi. Nie występuje jednak, gdy poprzez komórkę i sieć Play wchodzę na tę stronę - wszystko działa bez zarzutu. Internet z Vectry, poprzez router TP-Linka. Ktoś jest w stanie powiedzieć co może być powodem powyższej sytuacji? Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 28 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Wykonaj raport z Net-log: https://www.fixitpc.pl/topic/2394-diagnostyka-ogolny-raport-konfiguracji-sieci/ Odnośnik do komentarza
lucasville Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Już już właśnie z nim pędzę. net-log.txt Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 28 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Pierwsza sprawa: masz potężne straty pakietów (po kilkanaście procent) w sieci WiFi. Start -> Programy -> Akcesoria -> prawym na: Wiersz polecenia -> Uruchom jako administrator. Wpisz komendy: netsh int ip reset reset.log netsh int ip set int 10 mtu=1492 Potem restart komputera. Zainstaluj nowe sterowniki do swojej karty sieciowej. Pobierz paczkę (pierwszy zielony button "Click for download"): http://www.atheros.cz/atheros-wireless-download.php?chipset=37&system=5 Potem kliknij Windows+R, wpisz devmgmt.msc i przejdź do swojej karty sieciowej (Atheros AR9285 Wireless Network Adapter). Z menu kontekstowego wybierz Aktualizuj oprogramowanie sterownika..., wybierz aktualizację przy pomocy posiadanych plików i wskaż wypakowaną paczkę. Po zainstalowaniu ich restart komputera. Pobierz, zainstaluj i uruchom program inSSIDer. Zrób screen z listy sieci. Odnośnik do komentarza
lucasville Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Pierwsze dwie czynności zrobione. Nie zauważyłem specjalnie, żeby coś nie tak było z ładowaniem stron to nawet nie sprawdzałem czy gubię pakiety. Ciekawe... W załączeniu screen z inSSIDera. Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 28 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Kliknij Windows+R, wpisz cmd i wykonaj komendy: pathping 8.8.8.8 > C:\cmd_log.txt nslookup -type=ANY ipcall.pl >> C:\cmd_log.txt ping -f -l 1464 ipcall.pl >> C:\cmd_log.txt Po zakończeniu (pierwsza może zająć kilka minut), wrzuć na forum plik C:\cmd_log.txt. Odnośnik do komentarza
lucasville Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Przy drugim poleceniu wyskoczył tak jakby błąd (?). Wrzucam screena przy okazji oraz plik cmd_log. cmd_log.txt Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 28 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Ok, strat pakietów nie ma, to możemy zostawić zatem. Ten "błąd" oznacza po prostu, że odpytujemy serwer DNS, który nie jest autorytatywnym dla tej strefy. Autorytatywnym jest tutaj ns12.az.pl. Chodzi po prostu o to, że to jest ten, którego właścicielem jest rejestrujący domenę. Jeszcze dwa nowe polecenia: pathping ipcall.pl > C:\cmd_log.txt ping -f -l 1352 ipcall.pl >> C:\cmd_log.txt netsh int ip show dest >> C:\cmd_log.txt Znowu do pokazania pliczek C:\cmd_log.txt. Odnośnik do komentarza
lucasville Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Dzięki za wyjaśnienia. Przesyłam nowy plik cmd_log. cmd_log.txt Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 28 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 No to jeszcze trzy ostatnie i chyba będziemy mieć winowajcę: pathping sip.ipcall.pl > C:\cmd_log.txt ping sip.ipcall.pl >> C:\cmd_log.txt ping -f -l 1464 6108.rad-ix.pl >> C:\cmd_log.txt Do wrzucenia znowu ten sam pliczek. Odnośnik do komentarza
lucasville Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Proszę bardzo: cmd_log.txt Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 28 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Wina po stronie plix.pl albo rad-ix.pl. Mój routing spokojnie przez tego drugiego dostawcę idzie i działa, ale u Ciebie wchodzi z PLIX (u mnie z Netii), więc gdzieś tam na styku jest problem. Generalnie nie ma możliwości wpłynięcia na naprawę, pozostaje czekać. No chyba, że napiszesz do RAD-IX: http://rad-ix.pl/index.php?go=kontakt Odnośnik do komentarza
lucasville Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 A pewnie, że napiszę. Niech postarają się to naprawić. Problem jest tylko taki, że o PLIXie i RAD-IXie dowiedziałem się właśnie dzisiaj, od Ciebie. Co mogę napisać aby zrobili? Zgłosić im, że po prostu nie działa mi ta i ta strona i się ucina transfer na tym: 6108.rad-ix.pl? Bo jak będę czekać to cholera wie ile na to przyjdzie - sami oni to w ogóle jakoś wyłapią i naprawią? Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 28 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Klienci ich przekonają. Albo raczej dostawcy tych klientów. PLIX to jeden z większych węzłów wymiany danych między operatorami, więc powinni się tym zająć. Proponuję zgłosić do Vectry, niech oni się męczą. Inna sprawa, może być po prostu tak, że RAD-IX wycina ruch o określonych kryteriach, np. w celu ochrony przed DDoS-em. To by było koszmarnie głupie, ale co ja zrobię? Odnośnik do komentarza
lucasville Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Dziękuję za pomoc! Fajnie byłoby posiadać choć 10% tej wiedzy, którą posiadasz. ;-) Uszanowanie. Pozdrawiam - lv Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi