Filiop Opublikowano 27 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Hej, mam problem z odblokowaniem portów. szukałem w necie rozwiązania i natrafiłem na rozróżnienie IP na wewnętrzne i zewnętrzne. Ja mam wewnętrzne i porty które odblokowałem nadal (według tej strony: http://canyouseeme.org/)są zablokowane. Wszystkie porty odblokowałem według instrukcji z http://portforward.com/ jednak nic to nie dało... przeczytałem gdzieś że to może być wina właśnie tego że mam IP wewnętrzne.... Jest jakieś rozwiązanie które może mi pomóc? pzdr Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 27 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Jaki masz router? Wykonaj raport z Net-log: https://www.fixitpc.pl/topic/2394-diagnostyka-ogolny-raport-konfiguracji-sieci/ Odnośnik do komentarza
Filiop Opublikowano 27 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Log w załączniku. Router jaki posiadam to : TP-Link Model No. TL-WR841N net-log.txt Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 27 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Nic Ci odblokowywanie portów nie da. Musisz poprosić dostawcę Internetu (KSI System) o przyznanie publicznego adresu IP. Dopiero wtedy będziesz mógł cokolwiek kombinować z przekierowywaniem portów. Odnośnik do komentarza
Filiop Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Zadzwoniłem do dostawcy internetu i powiedział że jutro będę miał IP zewnętrzne tyle że od ok godziny internet na kilka minut zaczął się rozłączać, następnie się włącza i tak w kółko... Teraz nie wiem czy zmieniono mi już IP czy może to tylko wahania które kiedyś już występowały... Jak mogę to sprawdzić? Mam również pytanie czy po zmianie IP na zewnętrzne będę musiał coś zmieniać w ustawieniach routera? (internet radiowy, korzystam z WIFI na laptopie) Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 28 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Na razie masz to samo IP co poprzednio (widzę po parametrach posta), więc raczej dalej prywatne. Najprościej będzie sprawdzić w konfiguracji routera: Status -> WAN (czyli domyślnie pierwsza strona, która otwiera się po zalogowaniu). Odnośnik do komentarza
Filiop Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Ok, dzięki za szybką odpowiedź. Teraz IP w zakładce WAN to 172.27.35.23 rozumiem że zmieni się ono automatycznie gdy zostanie zmieniony adres IP na zewnętrzny? Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 28 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Ten jest prywatny. Prywatne adresy są z pól 10.0.0.0 - 10.255.255.255. 172.16.0.0 - 172.31.255.255 oraz 192.168.0.0 - 192.168.255.255 i link-local czyli 169.254.0.0 - 169.254.255.255, ale tego raczej router nie dostanie. Jak będziesz miał adres inny niż z tych pól, to masz adres publiczny. Zmieni się automatycznie. Odnośnik do komentarza
Filiop Opublikowano 30 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Zmienili mi adres na zewnętrzny i już wszystko śmiga, nawet nie musiałem przy portach grzebać. Wielkie dzięki za pomoc! Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi